סליחה שאני פותח שירשור חדש אבל..

AsSaf tHe kinG

New member
סליחה שאני פותח שירשור חדש אבל..

אני בן 13 וחצי וחבר סיפר לי שהוא הצתרפת. ת'אמת אני מקנא, איכשהו אני לא כל כך מצליח ב"אהבות" כמו שאומרים. אני תמיד ה'חמוד' של הכיתה. אם אני מפתח קשר עם ילדה, אני מפתח ידידות לשנים ארוכות. אני לא מגיע למצב שאני יכול לעשות את ה"צעד". האם אתם יכולים לעזור לי?
 
אתה בן 13 וחצי!!!!

דיי תכנסו לפרופורציות כבר! אתה רק בן 13 וחצי אתמול רק חגגת בר מצווה! כל החיים וכל גיל ההתבגרות לפנייך למה להקדים כל הזמן? זה מתחיל לעלות על כל העצבים האפשריים!
 

AsSaf tHe kinG

New member
אתה יודע מה?

אני מסכים איתך. אבל כל הקטע של הלחץ חברתי - שכולם עושים את זה אבל רק אתה לא.
 
את* ../images/Emo13.gif

הדגש|אישתו של ירמי זה לא כינוי של גבר
לחץ חברתי זה שטויות,ברגע שאתה מתעלם ממנו הוא לא מפריע לך. שחבר שלך יעשה מה שהוא רוצה ולכל אחד זה יגיע בזמן שלו.
 

AsSaf tHe kinG

New member
יופס! חחח

ואיך אני נפטר מהביישנות הזאת שלי? בסוף הדבר הזה יהרוס לי את החיים!
 
שטויות... להיפך

אני דווקא חושב שזה לא כל כך בריא להתחיל עם נשיקות צרפתיות ודברים בסגנון בשלב הזה. לא מתוך זלזול, אבל הבעיה היא שכרגע כל הצטרפתויות האלה הן נטולות רגש לחלוטין. הקטע זה "להגיע כמה שיותר רחוק" או "להיות כמה שיותר נועז", וזה טיפשי. ובנוגע לקשרים עם בנות. אתה אומר שאתה מצליח לפתח קשרים של ידידות, ולא של אהבה. לדעתי, זאת לא חכמה לחפש את האהבה. תן לה לבוא. אין לך מה לדאוג- זה יגיע בדיוק כמו שזה מגיע לכל אחד. תחשוב שמליוני חבר'ה בכל רחבי העולם בדיוק במצב שלך, וכולם אחד אחד בסופו של דבר מוצאים את האהבה שלהם. אתה צריך ללמוד להוציא את המחשבות האלה מהראש, פשוט בגלל שזה לא מועיל לך בשום צורה. אל תתחבט בזה סתם.
 
למעלה