סליחה מראש! שאלה על DR600

  • פותח הנושא YLEE
  • פורסם בתאריך

YLEE

New member
סליחה מראש! שאלה על DR600

אז ביצעתי חיפוש לפני ולא מצאתי תשובה. אני מעוניין לרכוש אחד כזה. (89) וליסוע איתו חוקית! יש נקודות מיוחדות להזהר מהן? לתת תשומת לב "לצ'ופצ'ק הימני מצד שמאל" שקיים רק בדגמים האלה? מה לגבי אמינות? ופשטות של מנוע (רוצה ללמוד לטפל בו לבד)... ובאותו עניין מעונין לרכוש ספר רכב (טיפולים) שלו! אני אצור קשר עם leduke...אבל אם יש עוד מישהו... תודה!
 

yoe66

New member
זה אופנוע ישן מאוד

אתה צריך לבדוק הכל ולקחת בחשבון שלמרות הבדיקה אתה עדיין עלול להכנס להוצאות תיקון שונות ומשונות היה לי אחד כזה מהשנתון הזה ואל זכור ל בעיות מיוחדות אם כי שלי פיתח נזילה מבסיס המנוע קשה להניע אותו אחרי נפילות בשטח וזה כל מה שאני זוכר ממנו
 
למעלה