סליחה? איפה פה זה ועדת קבלה?

סליחה? איפה פה זה ועדת קבלה?

שלום לכולם כבר זמן מה אני עוקבת מרחוק,נהנית לקרוא ולא פעם רוצה להגיב אז החלטתי לעשות את זה רישמי אפשר להצטרף אליכן/ם? אומנם לא נשואה (אבל אנחנו חברים כבר 6 שנים) אומנם לא טרייה ( בת 26) אבל אני מאוד נחמדה וגם יש לי מתכונים נהדרים לעוגות אז מה אתם אומרים? <מאוד רציתי לשים אייקון של סמיילי אבל המחשב לא משתף פעולה אז תדמיינו>
 

קובי2003

New member
../images/Emo2.gif טעית בשם שלו , עכשיו הוא בכלל

יהיה קשוח איתך . אני מציע,פני לחנול היא תעזור לך איתו , היא מכירה אותו טוב !
 

חנול

New member
מה קורה פה עם העברים איך שהחתול

הלך לאכול ארוחת צהרים עם הוריו לרגל יום הולדתו?.. ועדות קבלה, טפסים, שאלות, כן מקבלים, לא מקבלים, נסגרה הועדה לפני יומיים, לפני חצי שנה, מה זה אבטיח, אתם נורמליים? ועוד שאני אעזור עם SHNO????? הרי חצי מהמבחן קבלה זה לנסות להסתדר עם מר ז'אוול... ווא ווא, כשהוא יחזור מה יהיה. טוב שאני בבית ולא איתכם שם. הקטנה תשמור עלי.
 
הולד איט!

אני מבקשת בכל לשון של בקשה, לא להכניס את שנו לענין הוועדות יש לי הרגשה שהוא מסוגל לקחת קיצ'נאייד כשוחד
 

פ א צ ה

New member
דווקא

אם הוא ידרוש את הקיטשנאייד מאורטלית וירד מהגב שלי אז אני בעד לקרוא לו לעניין הועדות...
 

פ א צ ה

New member
אני סוציומאטית?? אני??

שכל הפורום הזה מטפס לה על הגב עם בקשות לקיטשנאיידים בשלל צבעי הקשת ואף אחד לא מזיז פה אצבע כדי להוציא אותי מזה??? אני סוציומאטית???!!! מה כולה ביקשתי? להעביר חלק מהנטל לחדשה?!
 
אהם אהם אהם

|אייקון של פולניה מכחכחכת בגרונה| סנו אומנם לקח על עצמו כל מיניי תפקידים, אבל פה זה לא דמוקרטיה. יש אנשים כחולים בשביל זה (ועדות קבלה וכו') קודם כל צריך לעבור מבחן: זוגך לחיים נקרא בפיך- הוא, החצי, הצל או בעלול? 3 זוגות חברים מודעים שהם מגיעים בעוד שעה לקפה. הבית ריק. מה תעשי? הדרך היעילה ביותר לרכוש מכשיר חשמלי היא? ועכשיו לשאלות בקיעות בחומר- מהיא המתנה המעודפת לתת ליולדת טריה? מה עושיםעם ציפיות? מהו אבטיח?
 
יש הארכת זמן ללקויי למידה

אני אנסה אבל שתדעו שאני רעבה אז תתחשבו בי טוב: הזוגי נקרא בשמות שונים בהתאם למה שאני רוצה לבקש ממנו או בהתאם למטלה שאני מעוניינת להתחמק ממנה אנחנו נמצאים בשלהי החיים הסטודנטליים אז הבית שלנו תמיד ריק בעניין מכשירי חשמל שאלה מצויינת אנחנו בדיוק צריכים לקנות מקרר ומיקרוגל (המלצות מישהו?) בקיאות החומר- יולדות טריות- תנו להם שקט ובואו לשמור על התינוק כדי שהן תוכלנה לישון,להתקלח ולבלות עם מבוגרים ציפיות מכבסים בשישים מעלות כי החבר אלרגי לאבק ואבטיח זה משהו שעושה המון פיפי ויש איסר חמור לאוכלו בעיקר לפני נסיעה ארוכה אז מה גזר הדין???
 
וחשוב חלום חיי הוא ....

קיצנייד כתום חתיך כזה (אולי פעם שנהיה גדולים ויהי לנו כסף...)
 

yaeli123

New member
אני לא מאמינה ../images/Emo70.gif

אחרי כל הדיבורים, על התשבוחות שעפו באוויר, כל השרשורים המפלצתיים, מתברר שהקיצ'נאייד הזה הוא כולו מיקסר
אתם לא מתביישים? אני כבר הפלגתי בדמיוני, רקמתי חלומות על מכשיר רב שימושי שמבשל, אופה, הופך חביתות ורץ אלי עם הנעלי בית כשאני חוזרת הביתה. אכזבה קשה נרשמה. שנו - ממך ציפיתי ליותר.
 

פ א צ ה

New member
../images/Emo6.gif

זה בדיוק מה שחמתי אמרה... "3,000 ש"ח בשביל מיקסר? מי מת?!"
 

yaeli123

New member
3000 ש"ח ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

תסלחו לי, אבל אתם נפלתם על הראש כולכם...
 
למעלה