סליחה אבל...

סליחה אבל...

אחרי דפדוף קליל בצהובון (קצת מנוחה מויקטור המנייאק), עולה אצלי השאלה הבלתי נמנעת... הו דה פאק איז טאקילה? מלא טאקילה כאן היום, ולי אין שמץ על מה מדובר... סקסופון
 
למעלה