סליחה אבל יש לי שאלה

moazin 1

New member
סליחה אבל יש לי שאלה

אומרים שלא טוב לאדם להיות לבדו אומרים שמבדידות יוצאים האנשים קשים ומעטים יוצאים ממנה נשכרים יש סיפור שלמראית עין נשמע תמוה במיתולוגיה שאומר שבתחילה נבראו איש ואשה מחוברים לאחד אבל אז התברר שזה לא רעיון טוב והוא הפריד ביניהם והסיבה היא שתהיה יכולת לאדם לתת למישהו שהוא אחר ולא לקבל רק לעצמו ולכן אחד הצווים על הגבר לאהוב את האשה שאיתו כמו את עצמו ממש אני גבר ואני כותב מעיניים של גבר הנקודה היא שבשביל להעניק למישהו אחר קיבלה האשה יכולת ללדת ילדים כי זה מה שיצא מגופה וברור שהיא תצטרך להעניק לו אהבה לפחות כפי שהיא אוהבת את עצמה .הפורום הזה נועד לנשים שלא רוצות זכותכן.השאלה היא האם בעצם המשמעות היא שאתן לא אוהבות את עצמכן.או שזה רק ביטוי של אגו שאומר אני לא רוצה לקחת אחריות על. בכבוד רב.............
 

magicgirl1983

New member
שאלת שתי שאלות מאוד מסובכות

ואני אשאל אותך. האם אתה אוהב את עצמך? אני חושבת שזו שאלה אישית, ושאלה גם תלויה במצב רוח. יש ימים שאני מאוד אוהבת את עצמי ויש ימים שלא. באופן כללי? אני אוהבת את עצמי ומעדיפה את עצמי הרבה פעמים לפני אחרים (זה לצערי למדתי לעשות אחרי שמישהי כמעט הרסה לי את החיים בגלל שהייתי שמה את אחרים לפניי). לא לקחת אחריות? - כן, בהחלט יש פה כמה (כולל אני) שלא רוצים לקחת אחריות על יצור אחר. אני לא רוצה להיות אחראית על מישהו אחר עד סוף ימי חיי. זה לא נראה לי בריא ולא נראה לי הגיוני. אבל אצלי מסתתרת אידיאולוגיה- שבסה"כ לא צריך עוד בני אדם בעולם שלנו. וחבל ליצור ייצור שבמילא ימות בגלל צפיפות אוכלוסין, זיהום, מלחמות ומחלות ומה לא.. לא מוכנה לקחת חלק בהתרבות חסרת רסן וחסרת הגיון בשביל "שיהיה לי את מי לאהוב". יש לי מספיק את מי לאהוב. מה גם שאני לא מתה על ילדים באופן כללי ככה שלא נראה לי (מהסתכלות על עצמי בימים אילו) שגם אם יהיה לי ילד אוהב אותו.
 

t32

New member
.........

"הנקודה היא שבשביל להעניק למישהו אחר קיבלה האשה יכולת ללדת ילדים כי זה מה שיצא מגופה וברור שהיא תצטרך להעניק לו אהבה " אם כך, נשים עקרות, נשים כמונו וכמובן וגברים לא מסוגלים להעניק אהבה- כי זה לא יצא מגופן. כמו כן- לא קיימים הורים מתעללים. כי אמהות חייבות לאהוב את מה שיצא מהן (זה כולל גם דברים אחרים?) מזמן לא קראתי כזה גיבוב קלישאות. בכבוד רב.
 

moazin 1

New member
גבירתי היקרה לא הייתה לי שום כוונה

להעליב אותך.להזכירך אנחנו מתדיינים במימד וירטואלי תנסי להתקשר לגופו של עניין.היכולת להעניק אהבה למישהו אחר היא פועל יוצא של אהבה עצמי.מי שלא אוהב את עצמו אין לו יכולת להעניק אהבה למישהו אחר,היכולת של האשה ללדת מאלץ אותה להשקיע באהבה בילוד שיצא ממנה זה אפילו כרוך בהקרבה עצמית.לכל מושג כמובן שיש היבטים שליליים אבל אם תקחי את האידאה ואפילו המדע מסכים אם הרעיון שאדם אופטימי ושמח חי יותר טוב ויותר בריא מאדם פסימי ועצוב.ועכשיו תשאלי את עצמך למה את קשורה להיבטים השליליים של הרעיון .יש כאן פרדוקס שצריך להבין בשביל להשתחרר מהטירוף של העולם הזה הנה כמה דוגמאות: אנשים שפועלים מתוך מעשים אנוכים נוהגים להאשים את הזולת מפני שהם בעצמם נוהגים כך. חלק מהאנשים ספגו בגידה בעבר בשל כך הם אינם מזדרזים להפתח ולהעניק אמון. ואחרון אם אינך נותנת את המיטב שלך לעולם הזה אז לאיזה עולם את שומרת זאת. שיהיה יום טוב.
 

I s t a r

New member
מה הקשר???

כל מי שהופכת לאמא מלאה באהבה עצמית? כל כך מלאה באהבה עצמית שהיא מסוגלת לאהוב את ילדיה? כל מי שאינו הורה (כולל גברים) לא יכול לאהוב את עצמו? וממתי נשים שיולדות "מאולצות" להשקיע אהבה בילוד שלהן? וואללה, מרתק..ספר את זה לנשים באפריקה,סין,הודו- שיולדות בשביל שיהיה כוח עבודה למשפחה שיביאו עוד כמה רופי הביתה. ספר את זה להורים מתעללים,אונסים,אדישים,ומדוכאים עקב לידת ילדיהם. קיצר,בולשיט .
 

moazin 1

New member
אני רואה שהשקעת המון אהבה בהודעה

הזו.ואני לתומי חשבתי שכאן זה פורום לנשים שלא רוצות .לא לנשים שלא יכולות או לנשים מתוסכלות.בשביל להשקיע צריך שיהיה לך משהו שאת יכולה להגיד עליו בודאות שהוא שלך.את צריכה גם להבין את ההבדל בין אהבה לאינטרס.
 

I s t a r

New member
או קיי

אבל לצערי סיימתי להיום את פרק פתירת התשבצים,אז מעבירה לבאה בתור את שרביט פתירת התעלומות המילוליות... יאללה,צ'או.
 

t32

New member
אני מבינה

שנדמה לך שבגיבוב בלתי ברור בעליל של כל מיני מיתוסים ובשם "המדע" כביכול או על ידי "אתגור" שלנו (מתוסכלות) תקבל תגובה. תשכח מזה. אני לא מבינה למה נדמה לך שמישהי צריכה להשקיע אהבה בתגובות אליך.
 

טאסנים

New member
"אם אינך נותנת את המיטב שלך

לעולם הזה" לא מובן לי ההקשר האוטומטי שאתה עושה בין נתינת המירב שלך לעולם הזה. לאמהות. אני רואה בהרבה מקרים דווקא את הצד האגואסטי בנשים , גם בגברים שנותנות הכל לילדהם תוך התעלמות טוטאלית משאר הסביבה. החיים הרבה יותר מורכבים מאיך שאתה מציג אותם.
 

moazin 1

New member
לתת מעצמך זה מה שאתה מקבל בתמורה

מי שעושה ילדים משיקולים של אגו אז זה מה שהוא יקבל בחזרה ברור שהחיים מורכבים לכן הצגתי את המשפט הזה כפרדוקס והפרדוקס מורכב מהתיחסות אחרת ממה שנראה על פני השטח
 

טאסנים

New member
לא התכוונתי משקולים של אגו,

אלא מכל השיקולים הראויים. הורים שיתנו הכל למען ילדיהם האהובים, שוב תוך התעלמות מהכלל שמחוץ למשפחה, לעומתם אנשים ללא ילדים שיתנו הכל למען הסביבה, למען אנשים אחרים למען קרובים וחברים.
 
חבל על זמנכם, הבחור בדרכו העקלקלה

הצליח להחסם מהרבה מאד פורומים, משועמם, מטרידן, מתמם אם צריך ומשתדל להלך על חבל דק ככל האפשר על מנת להמשיך לעצבן ולא להחסם. כנראה אין לו שום עיסוק אחר בחיים חוץ מאשר להצדיק את דרכו ע"י שלילת דרכם של אחרים (ראו פורום ברית מילה, חופש, אתיאיזם ועוד) הוא משגע את כל התפוז ונחסם מרובו, וחבל להגרר אחריו. מצד שני, צורת הטרוליזם הזה די שכיחה בפורום הזה, אז אולי אתן מזהות את זה מימלא.
 

moazin 1

New member
חוץ מזה שאת מסיטה ומלעיזה אולי

גם תואילי בטובך הרב לענות לעניין .תמיד אמרתי שבמימד הוירטואלי יותר מאשר אנחנו מעידים על אחרים אנחנו מעידים על עצמנו.אני עומד מאחורי כל מה שכתבתי כאן.האם גם את זרבובית נחמדה עומדת מאחורי ההודעה הזו. תקראי את עצמך ותעני לעצמך מאיפה כל זה נובע. הרי אנחנו לא מכירים.דרך אגב אם אני מצליח במה שכתבתי כאן לעצבן אותך אז זה סימן מובהק שפגעתי בנקודות הכואבות.
 

magicgirl1983

New member
צודקת

צריך להתעלם מטיפוסים כאלו. אבל יש לנו בעייה אמיתית, מצד אחד יש את אילו שבאמת רוצים לשאול ולדעת. ומצד שני יש כאלה כמוהו טרולים מנוסים. וברגע שאנו מתעלמים מאדם שבאמת רוצה לדעת, אנו נחשבות לרעות או תוקפניות. כי אנו לא יודעות לזהות את הטרול. אה, אגב- התעלמי ממה שכתב, הוא ממש מנסה בכח למשוך אליו צומי ממך.
 

moazin 1

New member
המילים שלך מכות בי בבקסם ילדה

תודה על האוספיטלטי חבל שיצרת בתוכך דחיה כלפי הודעות ללא פרצוף שמנסות לגעת.תרשי לי לצטט אותך כפי שביטאת אותה לפני שהזרבובית העירה את תצומת ליבך: "אני לא רוצה להיות אחראית על מישהו עד סוף חיי זה לא בריא ולא הגיוני,ולא צריך עוד בני אדם בעולם שלנו- וחבל ליצור יצור שמימילא ימות, ואני גם לא מתה על ילדים." תשמעי המילים מדברות בעד עצמן.עצוב מאוד לקרוא אותך , פעם קראתי מאמר של פרופסור ידוע בעניין זוגיות והוא כתב: "אסור לגבר להעביר ביקורת על בת זוגתו ואפילו אם זו ביקורת בונה" ועוד דבר קטן ודי "אין לך יותר שלם מלב שבור" בברכת חיים טובים ושלום.
 

t32

New member
שלום לך

ולא להתראות. היי מג'יק- לפחות קיבלת מהגאון אבחנה נפשית חינם אין כסף, אשריך וטוב לך! אל תשכחי שפרופסור אחד כתב פעם וגם המדע הוכיח ויש גם אגדה כזו....
 

magicgirl1983

New member
תשמיעי יכלתי להיות יותר בוטה

ויש לי תיקייה שלמה לכך, אבל לא שווה לבזבז אנרגיה. חוצמזה, ידעתי שאם הוא טרול הוא ישתמש ב"מידע" שנתתי לו לרעתי. אחרי הכל אם היה סתם רוצה לדעת לא היה מנתח אותי נפשית כל כך "בדיוק". כל אחד והאושר שלו, אם זה עושה אותו שמח בבקשה. כאילו אכפת לי מה חושב עליי איזה פוץ איי שם בעולם.
 
למעלה