תסלח לי דרדסית שוב....אבל...
אותי זה ****..<טוב בוא ננקוט במילה השניה> לא מושך ! חחחחח אספר לך סיפור : היא היתה גננת חרדית שכינסה את כל ההורים בתחילת השנה כמקובל. כבר בימים הראשונים היא ואחת האמהות<שכנה שלי> שידרו אחת לשניה את הרצון להיות יחד. זה התחיל בשיחה בשתיים אודות הילדים ונגרר לליטופים ומשם למערכת יחסים שלמה בה הן נפגשו כל יום בשעה 11 בבוקר. יכולתי לראות כל בוקר את הגננת צועדת לעבר הבנין לדירתה של שכנתי ולאחר זמן מסויים יוצאת משם. כל אחת שמרה על זוגיות עם בעלה ובמקביל נהנו יחד זו מזו. אותה שכנה היתה מגוללת את כל מה שהיה קורה שם בחדרי חדרים לחברה טובה שלי, אני יודעת פרטים שמעוררים בי דחיה, סורי. התפתחה שם אהבה , תלות, רגשות סוערים...<אפילו הלקאות> ..קשה לי להתחבר לזה, אני לא חושבת שזה טמון בי איפשהו ומפחד להתפרץ,ני די כנה עם עצמי . מה לעשות נמשכת ונהנת לראות אך ורק גברים!!!! חחחחחחח אבל עם כל זה לעולם לא אשנה את היחס שלי לאותו אדם בעל הנטיה כי אני יודעת שזה נובע ממשו מולד או חסכים או משברים כלשהם...והדגש הוא על "או". המוטו שלי זה "לקבל את האחר והשונה ". שתהיה לנו שבת קסומה!