סלון כלות- הצילו!

pooolit12

New member
סלון כלות- הצילו!

שלום לכולם אני מחפשת כבר חודשים סלון כלות, ואני מתלבטת כל הזמן בין מקומות עלובים עם יחס אישי לבין מקומות מפוארים עם יחס של "סרט נע" אנא עזרו לי האם יש מישהי בפורום שמכירה סלון כלות בירושלים שיהיה בו גם יחס ומקצועיות וגם פאר ופינוק המגיעים לנו באותו יום?
 
המלצה

אני סגרתי אצל מיכל אזולאי אומנם המחיר בהתאם אבל היחס הוא מדהים. היא איתך במדידות ולא משהיא אחרת מאוד עוזרת, חמה ולבבית לא דוחפת דברים שזה לא את וזה חשוב. לגבי הפינוק אצלה אפשר להוסיף גם איפור ושער. אישית אני חושבת שביום החתונה קשה להוסיף פינוק מסביב ואני ממליצה לעשות יום כיף באיזה מלון בירושלים לפני כשביום החתונה נשאר לך רק איפור, שער, פדיקור ומניקור. אם את רוצה עוד פרטים שלחי מסר.
 

pooolit12

New member
תודה

תודה!הבעיה העיקרית שלי היא איפו לעשות תסרוקת ואיפור.יש לי ספר טוב,אך אצלו מקום קטן מאוד,אפשר להגיד עלוב. בא לי להתארגן במלון,אך אני לא מכירה ספר.
 
יש את אסף נגד

במלון קראון פלאז'ה בירושלים- מספרים שהוא אלוף בעיצוב שיער וראיתי תמונות של 2 כלות מהאוניברסיטה והן נראו פיצוץ. תח]שי באינטרנט את המספר שלו ואגב אם אני לא טועה המחירים סבירים... אני סגרתי בהיכל ענבר במלון מצודת דוד בהצלחה
 

ליתלת

New member
למה זה חייב להיות סלון כלות?

מה עם להתארגן בבית/צימר? שהמאפר/ת והמסרק/ת יגיעו אלייך ואז תקבלי את כל היחס שבעולם, בלי כלות אחרות (ופמליותיהן...) סתם רעיון... בהצלחה בחיפוש.
 
למעלה