סלאשים בהיקאגו- דיון

hili האחת

New member
סלאשים בהיקאגו- דיון../images/Emo79.gif

סלאש- סוג של בן ובן. בהיקאגו רוב הזוגות, לפחות שלנו, הם של גייז. למה? למה אנחנו כל כך מתלהבות מהסלאשים בסדרה ולא מנסות בכוח למצוא שיפים נורמלים? לדעתי זה קשור לעובדה שכמעט ואין בנות בהיקאגו. הבת היחידה שהיא די ראשית היא אקארי, ודי קשה לשפפ אותה למישהו כשבטוחים שהיקארו שייך לאקירה. אבל אם יש כ"כ מעט בנות, למה אנחנו בכלל צריכות זוגות? הרי גם אפשר לכתוב פיקים של ג'ן, וגם בסדרה נושא האהבה לא עולה במיוחד. סלאשים משמעותיים בהיקאגו: אקירה/ היקארו. וואיה/ איסומי. ו... זהו (וואו, כ"כ הרבה
). כתבו את דעתכן וענו על השאלות: 1) שיפ אהוב (סלאש, פמסלאש או שיפ): 2) למה הוא האהוב עלייך? 3) למה אנחנו משפפות סלאשים לדעתך?
 
אויש, סלאשים ופמסלאשים.

אני לא אחת של שונן-איי, שוג'ו-איי,יאוי ויורי. באמת. אין לי בעיה עם הומואים ולסביות (| היי, אני דו-מינית , איך תהייה לי בעיה עם הומואים ולסביות ? ^^"), אבל אני לא אצפה בהם או אכתוב עליהם, אבל הנה ... אפילו לי יש זוג שונן-איי אחד קטן ואהוב, שלעולם לא יתממש. וואיה/מיטאני אוה,למה ? כי הם מתאימים לדעתי, כל הילדותיות של וואיה והאדישות של מיטאני הם ה-מוטיבים המשתלבים. למה אנו משפפות סלאשים ? אני לא משפפת סלאשים !
 

hili האחת

New member
טוב, אני כתבתי את דעתי אז רק השאלות...../images/Emo79.gif

אני מודה שהן די מיותרות, אבל סתם מעניין לדעת מה אתן חושבות. 1) שיפ אהוב (סלאש, פמסלאש או שיפ): איסומי/ וואיה. 2) למה הוא האהוב עלייך? כי הם מתאימים וחמודים והדמויות האהובות עליי. 3) למה אנחנו משפפות סלאשים לדעתך? הבעתי את דעתי בהודעה הראשית.
 

Mor L

New member
מה זה פמסלאש?

ייקח לי נצח להסביר למה אני כל כך אוהבת זוגות של אותו המין אני רק אגיד מה אני אוהבת בהיקאגו יש שני זוגות אהובים עליי אקירה והיקארו אוגאטה ואקירה למה אקירה והיקארו? כי הם פשוט הניגוד המוחלט אחד של השני וגם כי הם בדיוק אותו דבר כשזה נוגע להתפרצות רגשות ולגו. אין להם מעצורים וזה כובש את המסך ובקשר לשילוב השני - בימים האחרונים אני מסתובבת עם הרגשה שכל מה שאני רוצה לראות זה דוג'ינשים של אוגאטה ואקירה כי אני מאוהבת בשניהם! אוגאטה פשוט גבר מושלם גררררר ואקירה... טוב יש לו את הנשמה הכי סוערת שראיתי אי פעם על המסך! והוא כן יפה אחרי הכל במיוחד עם השיער הארוך שלו שמגיע עד הפנים... אני צריכה לקרוא פיק עכשיו!
 

Mor L

New member
אני רוצה להבין

סלאש זה רק בין 2 גברים או גם בין גבר ואישה?
 

Mor L

New member
אה אוקיי

אז איך קוראים לשילוב בין גבר ואישה שהמעריצים יוצרים?
 
אני חושבת..

שבדרך כלל בסדרות שמחפשים זוג מושלם מסתכלים על ההכי מתאימים,ובדרך כלל הם אלה שיש בהם ויכוחים ודיבורים כמעט כל הזמן,ובגדך כלל אלה שנראים ממש טוב!!
1) שיפ אהוב (סלאש, פמסלאש או שיפ):היקקארו\אקירה
2) למה הוא האהוב עלייך?חחח אין מילים 3) למה אנחנו משפפות סלאשים לדעתך?
 
למעלה