כמה תשובות
הערכת המשקל נראית סבירה (אני חושבת...), מתי יש לך תור לעוד הערכה? כשהרופא התקשר להפנות אותך להעמסה של 100, זה היה על סמך בדיקות שכבר הספקת לעשות, או שהוא פשוט התחרט וביקש ישר העמסה של 100? האם כבר עשית בדיקה בצום? אם הבדיקה לא יוצאת תקינה, אני לא יודעת אם יש מקום לדיאטה בשלב כל כך מאוחר של ההריון. תלוי גם מה הערכים שאת מסתובבת איתם היום. אם הם מעט מעל הנורמה, לדעתי לא יעשו כלום (וזה טוב מאוד שהתחלת לקצץ במתוקים). אם הערכים הרבה מעל הנורמה, ייתכן שיתנו לך טיפול באינסולין כדי שלא להגיע ללידה עם ערכי סוכר גבוהים. לצערי, אם בדיקת הסוכר בשתן יצאה חיובית, זה די אומר שהערכים גבוהים... תמשיכי חופשי עם השאלות, בשביל זה אנחנו כאן, לא?