דנבר
סה"כ דנבר על הנייר היו אמורים להיות יותר טובים אפילו מבוסטון יש להם קו קדמי ואחורי מפחידים. ההבדל היחיד בין דנבר לבוסטון הוא משמעת, לדנבר יש שחקנים גאנגסטרים בלי משמעת עצמית או משמעת בכלל לעומתם אפשר לראות את גארנט, אלן ופירס, שחקנים שקטים, בלי אגו, יודעים לעשות את העבודה בלי לתת לדברים להפריע. אני חושב שדנבר חייבים להביא מישהו עם שוט שיכניס משמעת בשחקנים, אחרת זה לא שווה מה שהם יכולים לעשות על הנייר.