סיקור nba מוצ"ש

מגיק מנצחים בקליבלנד 101:86

נכתב שהגב של לברון הכריע אותו. נראה... 17 נק 9 אס 7 ריב, לא רחוק מטריפל דאבל.. הקאבס מאבדים יתרון 8 בהפסקה, המגיק בורחים ברביעי במשחק חסר חשיבות לשתי הקבוצות, המיקומים התקבעו זה מכבר לאורחים הטורקי 23, רשארד 21 לביתיים הוסיפו ווסט 19, אילי(גאוסקאס) 18
 
מחצית בשרלוט - הפתעה!

הסלטיקס בלי שלושת הגדולים מובילים 64:50 החתול גראלד ואלאס נעדר אף הוא פואו 16, פוזי 15, האוס 10 בויקינס 12 לבובקטס, פלטון 10 ו 8 אס', אוקפור 10
 
בוסטון ב' מביסה את שרלוט

103:78 פואו 22, פוזי 19, האוס 12 (שלישית פפה) לשרלוט אוקפור 17, בויקינס 15, פלטון 11 ו 10 אס'
 
אטלנטה בפילי - מחצית

55:44 להוקס בבק-טו-בק אמיתי אחרי נצחונה של פילי באטלנטה אתמול JJ עם 13, מרוין ויליאמס 12, גוש סמית 9 לסיקסרס - איגי 9, מילר 12, קווין אולי (ההוא ששיחק עם שפר בקונטיקט) 6
 
אטלנטה בפלייאוף! 92:85 על פילי

בנצחון חוץ מרשים בפילי איגודלה 25 ומילר 18 אבל שאר החמישיה רק 6 נק' ויליאמס וקארני (3 שלשות) מהספסל 13 כ"א להוקס העולצים JJ עם 22, 8 ריב 6 אס, ויליאמס 18, גוש סמית 18 ו 10 ריב ו 3 גגות ביבי 10, הורפורד 10 ו 12
 
נטס-רפטורד מחצית 8 הפרש

הנטס קצת מרווחים את הפער לקראת סוף השני, גפרסון 18, קארטר 11, האריס 10 ו 7 אס' לרפטורס נסטרוביץ 16, בוש 9
 
הרפטורס שוב מצליחים להפסיד 99:90

לקבוצה שאיבדה ענין בליגה ממש פרה-הסטורים! לנטס קארטר 32, RJ עם 28 לקנדים ראשו 22, בוש 18, מון 13 תצוגת אימים מהשלוש 3 מ 22, כולל 1 מ 8 של מיודענו פארקר מקווה שיקבלו את המגיע להם בדמות בוסטון או דטרויט בסיבוב הראשון
 
אטלנטה מנצחים בפילי וסוגרים את הפלייאוף במזרח

אפשר להגיד שזה די סגור וחתום,אטלנטה תיהיה במקום ה8 במזרח ותשחק נגד בוסטון. רק צירוף דברים לא הגיוניים ימנעו ממנה. כואב הלב על שיקאגו,אבל האמת? מגיע להם...
 
יצר ההרס העצמי של דנוור,פיגור 9

לקראת סוף השלישי בבית עם הקינגס קווין מרטין 26, גרסיה 19 עושים את מירב הנזק כרמלו 26, קלייזה 23, אבל כרגיל ההגנה לא קיימת
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דנבר מפסידים לקינגס 118:115

משחק גדול של כרמלו שמסיים עם 47 נק' ו-11 ריב' לא ממש עוזר להם במיוחד לאור העובדה שאייברסון היה חושך וסיים עם 13 נק' בלבד. מרטין שם 36 נק' למנצחים וגרסיה עולה מהספסל ונותן 29. דנבר הולכת חזק עם המקום התשיעי במערב.
 

המשתגר

New member
כל כך מגיע להם לא להכנס לפלייאוף...

אם יש קבוצה שמגיע לה לא להכנס לפלייאוף זו דנבר. זו אולי הקבוצה המוכשרת בליגה, והם משחקים פשוט רע.
 

Molchansky

New member
דנבר

סה"כ דנבר על הנייר היו אמורים להיות יותר טובים אפילו מבוסטון יש להם קו קדמי ואחורי מפחידים. ההבדל היחיד בין דנבר לבוסטון הוא משמעת, לדנבר יש שחקנים גאנגסטרים בלי משמעת עצמית או משמעת בכלל לעומתם אפשר לראות את גארנט, אלן ופירס, שחקנים שקטים, בלי אגו, יודעים לעשות את העבודה בלי לתת לדברים להפריע. אני חושב שדנבר חייבים להביא מישהו עם שוט שיכניס משמעת בשחקנים, אחרת זה לא שווה מה שהם יכולים לעשות על הנייר.
 
למעלה