סיפור + תמונות .

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
ותמונה אחרונה ליום זה.

סיפור + תמונות .
אתמול בערב קבלתי פתאום שיחת טלפון. המספר היה לא מזוהה וגם לא זיהיתי את הקול שהתחיל לשחק איתי במשחקים של "20 מי יודע" ... בקיצור התברר שזה חבר לשעבר שהיינו יחד בצבא ואחרי השירות הוא ירד לאמריקה ולפני שבועיים הגיע לביקור בארץ וכבר היום הוא טס בחזרה, אבל רק אתמול הוא הצליח (לדבריו אחרי מאמצים קשים...) להשיג את מס' הטלפון שלי, והוא מאוד רוצה להפגש לפני שחוזר לארה"ב (וגם אני רציתי כמובן)... התברר שהוא מתגורר אצל ההורים שלו באשדוד והבוקר הוא מתכוון לנסוע ברכבת (!!!) לקרובים שלו בחיפה ומשם הוא כבר יגיע אחה"צ לנתב"ג. ברגע ששמעתי ממנו את המילה "רכבת" קפצתי ואמרתי לו שניפגש ברכבת בתל-אביב וניסע ביחד לחיפה כדי שנוכח לדבר קצת ומשם כבר אחזור לבד הביתה. וככה קמתי מוקדם הבוקר ונסעתי בקו 47 מרעננה לתחנת האוניברסיטה. בינתיים דיברנו בסלוללרי והתברר שהקדמתי קצת. (אפילו קצת הרבה...)
אז מה עושים ? מצלמים אוטובוסים במסוף האוניברסיטה - מרכז הירידים... ואחר כך נשאר עוד קצת זמן עד שהחבר יגיע מאשדוד , אז מה עושים ? נכנסים לתחנת הרכבת ומצלמים רכבות... ועד שיגיעו מיד התמונות, אספר לכם רק שהיה כיף לפגוש את החבר הזה והנה אפילו הספקתי לחזור הביתה ולהעלות את התמונות למחשב, והנה מיד התמונות...
ותמונה אחרונה ליום זה.
צילמתי בבנימינה כשהרכבת הזאת יצאה מרציף 2 בדרך לחיפה (ונדמה לי שגם לנהריה). אתם רואים ברציף 3 המרוחק את הדאבל-דק ? אז זהו...שזאת הרכבת שאיתה חזרתי לתל-אביב כי כמה שניות לפני שצילמתי את התמונה הזאת נסעה עוד רכבת ישנה לתל-אביב והיא היתה ממש "מפוצצת" בנוסעים, ולא היה לי כח להמתין עוד אז העדפתי לעבור לרציף 3 ולעלות על הדאבל-דק הפרברי שהיה ריק כי התחיל מבנימינה ולהגיע איתו בנוחות לת"א. וזהו... עוד יום חלף עבר לו . . . ועוד כמה תמונות נוספו לפורום. מקווה שנהניתם. יום טוב לכולם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה