סיפור + תמונות .

מצב
הנושא נעול.
אני לא מפחד......

והנה סתם תשובה.
כי ה-HP מאוד בולטת והניקון קטנה וקומפקטית. אמנם יש אישור לצלם, אבל אני לא מעוניין לבלוט בשטח ולעורר "דובים ישנים". גם ככה כל מיני אנשים הסתכלו עלי כשצילמתי ואפילו ניגש אלי אחד מ"הבחורים הטובים" לברר את פשר מעשי (הוא שם לב שאני נמצא שם יותר מידי זמן...) אבל כשהסברתי לו הוא הבין ואפילו לא הראיתי לו את המסמך המאשר לצלם (שבכל מקרה שכחתי בבית...).
אני לא מפחד......
אמנם לי יש את הניקון 4500 שהיא לא כ"כ קומפקטית, אבל פעם הייתי מצלם במצלמה מאוד גדולה, עם עדשה, ותמיד היה עוצר אותי שומר רוסי: "מה אתה מצלם?", הייתי עונה לו, רכבות, ותמיד הייתי מתחכם (כמובן עד מידת ההגיון, עדיין אני נורמלי ולא "פרחח). אני לוקח את הענין הזה בקלות, לא מנסה להתחבא, להפך, אני מתגאה בזה שאני מצלם רכבות.
 

ארזS

New member
זה לא עניין של פחד

אני לא מפחד......
אמנם לי יש את הניקון 4500 שהיא לא כ"כ קומפקטית, אבל פעם הייתי מצלם במצלמה מאוד גדולה, עם עדשה, ותמיד היה עוצר אותי שומר רוסי: "מה אתה מצלם?", הייתי עונה לו, רכבות, ותמיד הייתי מתחכם (כמובן עד מידת ההגיון, עדיין אני נורמלי ולא "פרחח). אני לוקח את הענין הזה בקלות, לא מנסה להתחבא, להפך, אני מתגאה בזה שאני מצלם רכבות.
זה לא עניין של פחד
סתם לא לבלוט בשטח...
 

suprman1

New member
צילום בתחנת האוניברסיטה

והנה סתם תשובה.
כי ה-HP מאוד בולטת והניקון קטנה וקומפקטית. אמנם יש אישור לצלם, אבל אני לא מעוניין לבלוט בשטח ולעורר "דובים ישנים". גם ככה כל מיני אנשים הסתכלו עלי כשצילמתי ואפילו ניגש אלי אחד מ"הבחורים הטובים" לברר את פשר מעשי (הוא שם לב שאני נמצא שם יותר מידי זמן...) אבל כשהסברתי לו הוא הבין ואפילו לא הראיתי לו את המסמך המאשר לצלם (שבכל מקרה שכחתי בבית...).
צילום בתחנת האוניברסיטה
אין לך מה לחשוש, היום בערב ראיתי אישה שמסריטה במצלמת וידאו(גדולה מאוד, מהסוג הישן) את הרכבת נכנסת לתחנה, ואף אחד לא הפריע לה, כך שאני בטוח שהמצלמות הדיגיטליות שלך לא אמורות לעורר חשד.
 

ארזS

New member
צילום בתחנת האוניברסיטה ובכלל

צילום בתחנת האוניברסיטה
אין לך מה לחשוש, היום בערב ראיתי אישה שמסריטה במצלמת וידאו(גדולה מאוד, מהסוג הישן) את הרכבת נכנסת לתחנה, ואף אחד לא הפריע לה, כך שאני בטוח שהמצלמות הדיגיטליות שלך לא אמורות לעורר חשד.
צילום בתחנת האוניברסיטה ובכלל
זה לא שאני חושש. אני פשוט לא רוצה לבלוט בשטח כפי שציינתי. למצלמת ה-HP יש אף ארוך כמו לפינוקיו וזה דבר שמאוד מושך תשומת לב (בניסיון הקצר שיש לי עם המצלמה הזאת - תמיד כשאנשים ראו את המצלמה בפעולה הם הסתכלו...). לעומת זאת הניקון קומפקטית ולא בולטת. ודבר נוסף : בניקון הצילומים אמנם פחות איכותיים אך מצד שני הם מהירים מאוד ולעומת זאת ב-HP לוקחו יותר זמן לכוון ולצלם וגם לוקח יותר זמן בין צילום תמונה לתמונה הבאה. אולי בפעם הבאה אנסה בכל זאת לצלם ב-HP . נראה...
 
'מו-דו' ורכבות ישנות

ועל איזו רכבת נסעתי ?
איזו אכזבה... אבל החבר היה בפנים והרכבת הזאת נוסעת לחיפה. אז בואו ניזכר בימים ההם... ודרך אגב, זה לא היה נורא כל כך לנסוע בענתיקה הזאת...
'מו-דו' ורכבות ישנות
למעשה, זו אינה רכבת 'ענתיקה' כל-כך - אלו קרונות 'מו-דו' ספרדיים שנבנו ב-1995/6, כלומר אחרי חלק מקרונועי ה-IC3. הרכבות שאליהן התכוונת הן, אני חושב, הן אלו הכוללות קרונות מתכת ישנים, משנות ה-50, 60 ו-70, כמו שצילמת בהפסקה בבנימינה (התמונה הראשונה מהשתיים). גם הקרון עם ה-'פרצוף' האדום שצילמת בבנימינה הוא מסוג 'מו-דו', בציר 1995/6. דרך אגב, מקודם כתבת לאחת התמונות ש-'הקרונוע המוביל הוא 7241', אבל למעשה, 7241 הוא המספר של יחידה בתוך מערך קרונועים, ולכן אולי יותר נכון לומר שהמערך המוביל הוא מערך 41 או שהיחידה המובילה היא יחידה 7241.
 

ארזS

New member
מו-דו ורכבות ישנות.

'מו-דו' ורכבות ישנות
למעשה, זו אינה רכבת 'ענתיקה' כל-כך - אלו קרונות 'מו-דו' ספרדיים שנבנו ב-1995/6, כלומר אחרי חלק מקרונועי ה-IC3. הרכבות שאליהן התכוונת הן, אני חושב, הן אלו הכוללות קרונות מתכת ישנים, משנות ה-50, 60 ו-70, כמו שצילמת בהפסקה בבנימינה (התמונה הראשונה מהשתיים). גם הקרון עם ה-'פרצוף' האדום שצילמת בבנימינה הוא מסוג 'מו-דו', בציר 1995/6. דרך אגב, מקודם כתבת לאחת התמונות ש-'הקרונוע המוביל הוא 7241', אבל למעשה, 7241 הוא המספר של יחידה בתוך מערך קרונועים, ולכן אולי יותר נכון לומר שהמערך המוביל הוא מערך 41 או שהיחידה המובילה היא יחידה 7241.
מו-דו ורכבות ישנות.
אתה בטוח מבין יותר ממני... היתה רכבת אחת שצילמתי אבל התמונה לא יצאה משום מה וזאת היתה ללא ספק ענתיקה אמיתית. היא היתה אפילו מלאה חלודה וממש התביישתי כשראיתי אותה ! כמו כן ראיתי בבנימינה את הרכבת שצבועה באפור אבל לא הספקתי לצלם אותה. ובקשר לתיקון על מספר המערך, תודה. חשבתי שמה שרואים בהתחלה זה מה שמוביל. הנה. למדנו עוד משהו...
 

יהוושע

New member
השבוע ובשבוע שעבר נסעתי 4 נסיעות

'מו-דו' ורכבות ישנות
למעשה, זו אינה רכבת 'ענתיקה' כל-כך - אלו קרונות 'מו-דו' ספרדיים שנבנו ב-1995/6, כלומר אחרי חלק מקרונועי ה-IC3. הרכבות שאליהן התכוונת הן, אני חושב, הן אלו הכוללות קרונות מתכת ישנים, משנות ה-50, 60 ו-70, כמו שצילמת בהפסקה בבנימינה (התמונה הראשונה מהשתיים). גם הקרון עם ה-'פרצוף' האדום שצילמת בבנימינה הוא מסוג 'מו-דו', בציר 1995/6. דרך אגב, מקודם כתבת לאחת התמונות ש-'הקרונוע המוביל הוא 7241', אבל למעשה, 7241 הוא המספר של יחידה בתוך מערך קרונועים, ולכן אולי יותר נכון לומר שהמערך המוביל הוא מערך 41 או שהיחידה המובילה היא יחידה 7241.
השבוע ובשבוע שעבר נסעתי 4 נסיעות
לחיפה וחזרה ברכבת , 3 נסיעות ב IC3 ואחת במו-דו . אני מוצא שקרונות אלה נוחים הרבה יותר מהד"ד מכמה טעמים: ראשית , אין צורך לטפס במדרגות לקומה העליונה או לרדת בהן לקומה התחתונה ולפני הירידה מן הרכבת שוב לטפס/לרדת בהן כדי להגיע למפלס הדלתות ( חישבו על זקנים ו/או סתם מבוגרים שאינם יציבים די הצורך ו/או לא רואים טוב , כמו אבא שלי , למשל ) . שנית , הטיפוס/ירידה במדרגות עם מזוודה/צ'ימידן/תיקים וכו' - אף הוא מאוד לא נוח , בניגוד לקרונות בעלי קומה אחת . שלישית , כשהרכבת מלאה עד אפס מקום , קל יותר להתקדם לאורכה בקרונות החד קומתיים וכך לתפוס מקום פנוי באחת התחנות , כשנוסעים יורדים - בד"ד זה בלתי אפשרי , ודאי שלא עם מיטען אישי כמו מזוודות וכו' - כך נסעתי בקיץ שעבר לחיפה בד"ד עם שני בניי ומזוודה גדולה בעמידה מת"א לחיפה(!!) . לו הייתה זו רכבת חד קומתית, אולי בבנימינה יכולתי למצוא מקום אבל כאן - לא היה אפילו טעם ל ח ש ו ב על תזוזה ממפלס הכניסה למפלס התחתון או העליון . רביעית - האם בד"ד יש מקום מיוחד לנכים ( בעצם , האם בחד קומתיות י ש מקום לנכים? חן?? ) עכשיו נשאלות שתי שאלות: 1) מה יקרה עם כול המיטען של הטסים לחו"ל שייסעו בקו לנתב"ג בד"ד? איפה יניחו את מטענם? 2) על מה ולמה החליט שניר להפסיק רכישתם של מערכי IC3 שנוחים כל כך לנסיעה? מה עניין חשמול הקווים העתידי לזה? מערכי IC3 האחרונים פשוט נפלאים. לטובת הד"ד אציין שמושביהם נוחים להפליא והנסיעה בהם נעימה ביותר אך עניין הקומות די מפריע במקרים רבים , מה דעתכם? נ"ב , גם הנסיעה במו-דו נוחה ביותר , המושבים שם נוחים אף יותר מחלק ממושבי ה IC3 . .
 
מה זה ראשי התיבות ד"ד ?

השבוע ובשבוע שעבר נסעתי 4 נסיעות
לחיפה וחזרה ברכבת , 3 נסיעות ב IC3 ואחת במו-דו . אני מוצא שקרונות אלה נוחים הרבה יותר מהד"ד מכמה טעמים: ראשית , אין צורך לטפס במדרגות לקומה העליונה או לרדת בהן לקומה התחתונה ולפני הירידה מן הרכבת שוב לטפס/לרדת בהן כדי להגיע למפלס הדלתות ( חישבו על זקנים ו/או סתם מבוגרים שאינם יציבים די הצורך ו/או לא רואים טוב , כמו אבא שלי , למשל ) . שנית , הטיפוס/ירידה במדרגות עם מזוודה/צ'ימידן/תיקים וכו' - אף הוא מאוד לא נוח , בניגוד לקרונות בעלי קומה אחת . שלישית , כשהרכבת מלאה עד אפס מקום , קל יותר להתקדם לאורכה בקרונות החד קומתיים וכך לתפוס מקום פנוי באחת התחנות , כשנוסעים יורדים - בד"ד זה בלתי אפשרי , ודאי שלא עם מיטען אישי כמו מזוודות וכו' - כך נסעתי בקיץ שעבר לחיפה בד"ד עם שני בניי ומזוודה גדולה בעמידה מת"א לחיפה(!!) . לו הייתה זו רכבת חד קומתית, אולי בבנימינה יכולתי למצוא מקום אבל כאן - לא היה אפילו טעם ל ח ש ו ב על תזוזה ממפלס הכניסה למפלס התחתון או העליון . רביעית - האם בד"ד יש מקום מיוחד לנכים ( בעצם , האם בחד קומתיות י ש מקום לנכים? חן?? ) עכשיו נשאלות שתי שאלות: 1) מה יקרה עם כול המיטען של הטסים לחו"ל שייסעו בקו לנתב"ג בד"ד? איפה יניחו את מטענם? 2) על מה ולמה החליט שניר להפסיק רכישתם של מערכי IC3 שנוחים כל כך לנסיעה? מה עניין חשמול הקווים העתידי לזה? מערכי IC3 האחרונים פשוט נפלאים. לטובת הד"ד אציין שמושביהם נוחים להפליא והנסיעה בהם נעימה ביותר אך עניין הקומות די מפריע במקרים רבים , מה דעתכם? נ"ב , גם הנסיעה במו-דו נוחה ביותר , המושבים שם נוחים אף יותר מחלק ממושבי ה IC3 . .
מה זה ראשי התיבות ד"ד ?
 
אתה משתמש בראשי תיבות עבריים

ד"ד - דאבל דק !
אתה משתמש בראשי תיבות עבריים
למושג אנגלי/לועזי מובהק. יכולת להשתמש בקיצור קו' או קומ' או ש"כ (שתי קומות). לי זה צורם לעין שכותבים מושג אנגלי בעברית. למשל אני תמיד רושם user בנוגע למשתמש מחשב ולא יוזר. או שאני רושם את המלה משתמש. כנ"ל לכל מושג שאין לו מחליפה עברית (ואני לא מתכוון לכל המלים שנגמרות ב-ציה כגון אינפקציה, אפליקציה, רוטציה וכו' שכן הם "גויירו" ע"י האקדמיה ללשון העברית ותצורתם הזאת היא תקנית בעברית).
 

יהוושע

New member
לא "מחליפה" עברית אלא "חלופה" עברית

אתה משתמש בראשי תיבות עבריים
למושג אנגלי/לועזי מובהק. יכולת להשתמש בקיצור קו' או קומ' או ש"כ (שתי קומות). לי זה צורם לעין שכותבים מושג אנגלי בעברית. למשל אני תמיד רושם user בנוגע למשתמש מחשב ולא יוזר. או שאני רושם את המלה משתמש. כנ"ל לכל מושג שאין לו מחליפה עברית (ואני לא מתכוון לכל המלים שנגמרות ב-ציה כגון אינפקציה, אפליקציה, רוטציה וכו' שכן הם "גויירו" ע"י האקדמיה ללשון העברית ותצורתם הזאת היא תקנית בעברית).
לא "מחליפה" עברית אלא "חלופה" עברית
 

ארזS

New member
אמנם הנסיון שלי ברכבות איננו מגיע

השבוע ובשבוע שעבר נסעתי 4 נסיעות
לחיפה וחזרה ברכבת , 3 נסיעות ב IC3 ואחת במו-דו . אני מוצא שקרונות אלה נוחים הרבה יותר מהד"ד מכמה טעמים: ראשית , אין צורך לטפס במדרגות לקומה העליונה או לרדת בהן לקומה התחתונה ולפני הירידה מן הרכבת שוב לטפס/לרדת בהן כדי להגיע למפלס הדלתות ( חישבו על זקנים ו/או סתם מבוגרים שאינם יציבים די הצורך ו/או לא רואים טוב , כמו אבא שלי , למשל ) . שנית , הטיפוס/ירידה במדרגות עם מזוודה/צ'ימידן/תיקים וכו' - אף הוא מאוד לא נוח , בניגוד לקרונות בעלי קומה אחת . שלישית , כשהרכבת מלאה עד אפס מקום , קל יותר להתקדם לאורכה בקרונות החד קומתיים וכך לתפוס מקום פנוי באחת התחנות , כשנוסעים יורדים - בד"ד זה בלתי אפשרי , ודאי שלא עם מיטען אישי כמו מזוודות וכו' - כך נסעתי בקיץ שעבר לחיפה בד"ד עם שני בניי ומזוודה גדולה בעמידה מת"א לחיפה(!!) . לו הייתה זו רכבת חד קומתית, אולי בבנימינה יכולתי למצוא מקום אבל כאן - לא היה אפילו טעם ל ח ש ו ב על תזוזה ממפלס הכניסה למפלס התחתון או העליון . רביעית - האם בד"ד יש מקום מיוחד לנכים ( בעצם , האם בחד קומתיות י ש מקום לנכים? חן?? ) עכשיו נשאלות שתי שאלות: 1) מה יקרה עם כול המיטען של הטסים לחו"ל שייסעו בקו לנתב"ג בד"ד? איפה יניחו את מטענם? 2) על מה ולמה החליט שניר להפסיק רכישתם של מערכי IC3 שנוחים כל כך לנסיעה? מה עניין חשמול הקווים העתידי לזה? מערכי IC3 האחרונים פשוט נפלאים. לטובת הד"ד אציין שמושביהם נוחים להפליא והנסיעה בהם נעימה ביותר אך עניין הקומות די מפריע במקרים רבים , מה דעתכם? נ"ב , גם הנסיעה במו-דו נוחה ביותר , המושבים שם נוחים אף יותר מחלק ממושבי ה IC3 . .
אמנם הנסיון שלי ברכבות איננו מגיע
לפסיק קטן מהניסיון של רוב החברים כאן, אך משתי הנסיעות שהיו לי בדאבל-דק אני חייב לציין שמאוד נהניתי מהנסיעה הנעימה והנוחה. יחד עם זאת אין ספק שיהוושע צודק בנוגע לעניין המזוודות והתיקים. לדעתי זה לא כל כך נורא (לאנשים בלי מוגבלות גופנית) לעלות או לרדת כמה מדרגות למפלס העליון או התחתון בדאבל-דק. אך לבעלי מוגבלות גופנית, או לאנשים שיש עימם מזוודות ותיקים זה אכן קצת קשה.
 

ארזS

New member
ומשהו נוסף באותו עניין

אמנם הנסיון שלי ברכבות איננו מגיע
לפסיק קטן מהניסיון של רוב החברים כאן, אך משתי הנסיעות שהיו לי בדאבל-דק אני חייב לציין שמאוד נהניתי מהנסיעה הנעימה והנוחה. יחד עם זאת אין ספק שיהוושע צודק בנוגע לעניין המזוודות והתיקים. לדעתי זה לא כל כך נורא (לאנשים בלי מוגבלות גופנית) לעלות או לרדת כמה מדרגות למפלס העליון או התחתון בדאבל-דק. אך לבעלי מוגבלות גופנית, או לאנשים שיש עימם מזוודות ותיקים זה אכן קצת קשה.
ומשהו נוסף באותו עניין
המושבים בדאבל-דק מאוד נוחים.
 

suprman1

New member
אומנם אני לא חן אבל תשובות חלקיות

השבוע ובשבוע שעבר נסעתי 4 נסיעות
לחיפה וחזרה ברכבת , 3 נסיעות ב IC3 ואחת במו-דו . אני מוצא שקרונות אלה נוחים הרבה יותר מהד"ד מכמה טעמים: ראשית , אין צורך לטפס במדרגות לקומה העליונה או לרדת בהן לקומה התחתונה ולפני הירידה מן הרכבת שוב לטפס/לרדת בהן כדי להגיע למפלס הדלתות ( חישבו על זקנים ו/או סתם מבוגרים שאינם יציבים די הצורך ו/או לא רואים טוב , כמו אבא שלי , למשל ) . שנית , הטיפוס/ירידה במדרגות עם מזוודה/צ'ימידן/תיקים וכו' - אף הוא מאוד לא נוח , בניגוד לקרונות בעלי קומה אחת . שלישית , כשהרכבת מלאה עד אפס מקום , קל יותר להתקדם לאורכה בקרונות החד קומתיים וכך לתפוס מקום פנוי באחת התחנות , כשנוסעים יורדים - בד"ד זה בלתי אפשרי , ודאי שלא עם מיטען אישי כמו מזוודות וכו' - כך נסעתי בקיץ שעבר לחיפה בד"ד עם שני בניי ומזוודה גדולה בעמידה מת"א לחיפה(!!) . לו הייתה זו רכבת חד קומתית, אולי בבנימינה יכולתי למצוא מקום אבל כאן - לא היה אפילו טעם ל ח ש ו ב על תזוזה ממפלס הכניסה למפלס התחתון או העליון . רביעית - האם בד"ד יש מקום מיוחד לנכים ( בעצם , האם בחד קומתיות י ש מקום לנכים? חן?? ) עכשיו נשאלות שתי שאלות: 1) מה יקרה עם כול המיטען של הטסים לחו"ל שייסעו בקו לנתב"ג בד"ד? איפה יניחו את מטענם? 2) על מה ולמה החליט שניר להפסיק רכישתם של מערכי IC3 שנוחים כל כך לנסיעה? מה עניין חשמול הקווים העתידי לזה? מערכי IC3 האחרונים פשוט נפלאים. לטובת הד"ד אציין שמושביהם נוחים להפליא והנסיעה בהם נעימה ביותר אך עניין הקומות די מפריע במקרים רבים , מה דעתכם? נ"ב , גם הנסיעה במו-דו נוחה ביותר , המושבים שם נוחים אף יותר מחלק ממושבי ה IC3 . .
אומנם אני לא חן אבל תשובות חלקיות
ב-DD (בשבילך יענקלה, ד"ד
) יש מקום לעגלות נכים במפלס של דלתות הכניסה, ליד המעבר בין הקרונות. את ה-IC3 לא ניתן לחשמל, או שעלות החישמול יקרה מידי, לכן החליטו להפסיק את הרכישה שלהם מתוך מגמה כללית של חישמול הקווים בעתיד(מעניין כמה עשורים זה יקח). אני מסכים איתך שהמושבים במודו הם הנוחים ביותר(למרות שכבר שנים לא יצא לי לנסוע במודו-אולי במפגש הפורום למוזיאון הרכבת), אבל אם כל החסרונות שציינת בקומותיים, לדעתי היא עדיפה על ה-IC3.
 

יהוושע

New member
למה?

אומנם אני לא חן אבל תשובות חלקיות
ב-DD (בשבילך יענקלה, ד"ד
) יש מקום לעגלות נכים במפלס של דלתות הכניסה, ליד המעבר בין הקרונות. את ה-IC3 לא ניתן לחשמל, או שעלות החישמול יקרה מידי, לכן החליטו להפסיק את הרכישה שלהם מתוך מגמה כללית של חישמול הקווים בעתיד(מעניין כמה עשורים זה יקח). אני מסכים איתך שהמושבים במודו הם הנוחים ביותר(למרות שכבר שנים לא יצא לי לנסוע במודו-אולי במפגש הפורום למוזיאון הרכבת), אבל אם כל החסרונות שציינת בקומותיים, לדעתי היא עדיפה על ה-IC3.
למה?
 

suprman1

New member
כי ........./images/Emo12.gif

כי .......

א) הקומותיים יותר יפה מה-IC3
ב) ניתן להסיע כמות גדולה יותר של נוסעים, אין הרבה מדרגות בין המפלסים כך שלא כלכך נורא המעבר בניהם, גם קשישים יכולים להסתדר, ואילו לנכים יש מקום שמור במפלס הכניסה ליד המעבר בין הקרונות.
ג) עד כמה שזכור לי, המושבים בקומותיים יותר נוחים ומרווחים מאשר ב-IC3
ד) כל התשובות הנ"ל הן לפי דעתי האישית בלבד, ואינן מקצועיות כלל, לתשובות מקצועיות בקש עזרה מהמומחים: אביתר, חן ו-KatarBoBo
 

ארזS

New member
ואילו אני......................../images/Emo8.gif

כי .......

א) הקומותיים יותר יפה מה-IC3
ב) ניתן להסיע כמות גדולה יותר של נוסעים, אין הרבה מדרגות בין המפלסים כך שלא כלכך נורא המעבר בניהם, גם קשישים יכולים להסתדר, ואילו לנכים יש מקום שמור במפלס הכניסה ליד המעבר בין הקרונות.
ג) עד כמה שזכור לי, המושבים בקומותיים יותר נוחים ומרווחים מאשר ב-IC3
ד) כל התשובות הנ"ל הן לפי דעתי האישית בלבד, ואינן מקצועיות כלל, לתשובות מקצועיות בקש עזרה מהמומחים: אביתר, חן ו-KatarBoBo
ואילו אני......................

לא יכול להעיד על ה-IC3 כי טרם נסעתי בו...
 

ארזS

New member
ועכשיו, בהפסקה בבינימינה בדרך חזרה

סיפור + תמונות .
אתמול בערב קבלתי פתאום שיחת טלפון. המספר היה לא מזוהה וגם לא זיהיתי את הקול שהתחיל לשחק איתי במשחקים של "20 מי יודע" ... בקיצור התברר שזה חבר לשעבר שהיינו יחד בצבא ואחרי השירות הוא ירד לאמריקה ולפני שבועיים הגיע לביקור בארץ וכבר היום הוא טס בחזרה, אבל רק אתמול הוא הצליח (לדבריו אחרי מאמצים קשים...) להשיג את מס' הטלפון שלי, והוא מאוד רוצה להפגש לפני שחוזר לארה"ב (וגם אני רציתי כמובן)... התברר שהוא מתגורר אצל ההורים שלו באשדוד והבוקר הוא מתכוון לנסוע ברכבת (!!!) לקרובים שלו בחיפה ומשם הוא כבר יגיע אחה"צ לנתב"ג. ברגע ששמעתי ממנו את המילה "רכבת" קפצתי ואמרתי לו שניפגש ברכבת בתל-אביב וניסע ביחד לחיפה כדי שנוכח לדבר קצת ומשם כבר אחזור לבד הביתה. וככה קמתי מוקדם הבוקר ונסעתי בקו 47 מרעננה לתחנת האוניברסיטה. בינתיים דיברנו בסלוללרי והתברר שהקדמתי קצת. (אפילו קצת הרבה...)
אז מה עושים ? מצלמים אוטובוסים במסוף האוניברסיטה - מרכז הירידים... ואחר כך נשאר עוד קצת זמן עד שהחבר יגיע מאשדוד , אז מה עושים ? נכנסים לתחנת הרכבת ומצלמים רכבות... ועד שיגיעו מיד התמונות, אספר לכם רק שהיה כיף לפגוש את החבר הזה והנה אפילו הספקתי לחזור הביתה ולהעלות את התמונות למחשב, והנה מיד התמונות...
ועכשיו, בהפסקה בבינימינה בדרך חזרה
אחרי שנסעתי עם החבר ונפרדנו בחיפה המתנתי שם קצת לראות אולי במקרה יגיע איזה IC3 אחד בשבילי, אבל אין לי מזל איתם... אז עליתי לענתיקה הזאת (נדמה לי שזאת הרכבת שנסעתי איתה לחיפה, אבל אינני בטוח) ומכיוון שלא נהניתי כל כך מהנסיעה ירדתי בבנימינה ושם צילמתי את התמונה הזאת כשהרכבת הזאת זזה לתל אביב... היה לי עוד קצת זמן פנוי וקיוויתי שאולי בינתיים יגיע איזה IC3 , אבל אתם כבר מכירים את מרפי והחוק שלו
 

omer landau

New member
תעשה יום אחד טיול לכפר סבא

ועכשיו, בהפסקה בבינימינה בדרך חזרה
אחרי שנסעתי עם החבר ונפרדנו בחיפה המתנתי שם קצת לראות אולי במקרה יגיע איזה IC3 אחד בשבילי, אבל אין לי מזל איתם... אז עליתי לענתיקה הזאת (נדמה לי שזאת הרכבת שנסעתי איתה לחיפה, אבל אינני בטוח) ומכיוון שלא נהניתי כל כך מהנסיעה ירדתי בבנימינה ושם צילמתי את התמונה הזאת כשהרכבת הזאת זזה לתל אביב... היה לי עוד קצת זמן פנוי וקיוויתי שאולי בינתיים יגיע איזה IC3 , אבל אתם כבר מכירים את מרפי והחוק שלו
תעשה יום אחד טיול לכפר סבא
בקו פועלות רק רכבות מסוג איי סי ודאבל ככה שלא יהיה קשה למצוא איי סי אחד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה