אוהדת את המוות
New member
סיפור של אישפוזים
אני רק בת 17, והספקתי להתאשפז כבר בגהה לפני כשנתיים וחצי...לאחר שמונה וחצי חודשים השתחררתי, עוד פעם דכאונות ניסיונות אובדניים וכו´... ולאחר שלושה חודשים התאשפזתי באברבנל שם הייתי שלושה חודשים ואז העבירו אותי לשלוותה. זה כל הסיוט הגדול.
אני רק בת 17, והספקתי להתאשפז כבר בגהה לפני כשנתיים וחצי...לאחר שמונה וחצי חודשים השתחררתי, עוד פעם דכאונות ניסיונות אובדניים וכו´... ולאחר שלושה חודשים התאשפזתי באברבנל שם הייתי שלושה חודשים ואז העבירו אותי לשלוותה. זה כל הסיוט הגדול.