סיפור של אישפוזים

סיפור של אישפוזים

אני רק בת 17, והספקתי להתאשפז כבר בגהה לפני כשנתיים וחצי...לאחר שמונה וחצי חודשים השתחררתי, עוד פעם דכאונות ניסיונות אובדניים וכו´... ולאחר שלושה חודשים התאשפזתי באברבנל שם הייתי שלושה חודשים ואז העבירו אותי לשלוותה. זה כל הסיוט הגדול.
 

~לין~

New member
שלום

(((((((((((((((((((((((((((אוהדת)))))))))))))))))))))))))))))))) החיבוק הישן וטוב... קודם כל ברוכה הבאה לפורום, (לא זוכרת שראיתי אותך פה קודם) אני יכולה להגיד מניסיון שיש פה אנשים ניפלאים ואנשים שתמיד מוכנים לעזור ושעברו הרבה... ותדעי שאת תמיד מוזמנת לכתוב ולספר על עצמך ועל הבעיות שלך.... אז שלום לך, לין
 
למעלה