סיפור קצר של שלומי-רומא

uk14

New member
סיפור קצר של שלומי-רומא

אנחנו ברומא, ובמורד הרחוב בחורה גונחת, צורחת לבחור, כמו שאף בחורה לא צרחה לי מעולם. אני מקשיב לצרחות וחושב: או שהיא עובדת עליו, או שאני עובד על עצמי. מישהו ברחוב הזה מרומה. אנחנו יושבים על אדן החלון, מעשנים את סיגרית סוף היום שלנו, וכשהצעקות שוככות ונעלמות כליל, אומרים לעצמנו פעמיים, בקול רם וברור: "ודאי זונה, ודאי זונה". מתעודדים חלקית ומחליטים ללכת לחדר האמבטיה לאונן ולקרוא לזה יום. בדרך לחדר האמבטיה אנחנו נזכרים: אחת צרחה. בצימר בגליל אחת צרחה צרחה. מדובר בגילה. היא הייתה בת הזוג שלנו באותה התקופה, וכששאלנו אותה בלא מעט סיפוק ושעשוע עצמי מה פשר הצרחות הפתאומיות היא ענתה באלו המילים, ואני מצטט: "תמיד שכבנו בבית ההורים שלך[ ופתאום כאן, בגליל, הרגשתי צורך לצעוק". אני חוזר: "פתאום כאן בגליל הרגשתי צורך לצעוק." נו, כמו שאתם מבינים, גם אנחנו הבנו, שבמקרה הזה באמת דובר פחות בצרחות של תענוג בלתי נשלט לכיווננו ויותר בזעקות של שמחה גלילית לכיוון היעדר בית ההורים. ולכן, עומדים איפה שהתחלנו: לא צרחה, ודאי זונה, נאונן ונקרא לזה יום. אל מול מראת הכיור הגדולה אנחנו פושטים את החולצה, פותחים את הרוכסן, מביטים בעצמנו ובשנה האחרונה שאכן הותירה סימן. לפני שאנחנו מתחילים אנחנו רושמים לעצמנו משפט אפשרי לשיר עתידי – קוראים לי שלומי, שלומי שמן. אבל זה לא טוב. מה אמרנו? אנחנו כבר אמרנו, אנחנו רוצים לכתוב שיר שיגרום לנו לבכות כשנשיר אותו, אנחנו רוצים לכתוב שיר שיגרום לנו לבכות כשנשיר אותו, שיר שיחשוף אחת ולתמיד אותנו ואת שותפנו הנוספים לגוף הזה. לגוף הזה שבשיר עתידי ולא ממצה, ולעת עתה גם גנוז, נקרא "שלומי שמן". אנחנו, והכוונה היא אלי ולשותפיי הנוספים לגוף הזה, אנחנו מה שנקרא מאוננים כפייתיים במובן הרחב של המילה. לאוננות כפייתית במובן הרחב של המילה שתי תופעות לוואי מרכזיות, האחת טכנית, השנייה מהותית, ושתיהן מתנקמות בסופו של דבר ובאופן ישיר במעשה האהבה עצמו. תחילה העניין הטכני: התחלנו כמאוננים נלהבים של חטיבת הביניים כמו כולם. קצת הילה קרני, קצת לי אבנת, הרבה מאיה מנור וכמובן המלכה, ליבי הרצוג, עם השדיים שלא יאמנו, שגם כשהיית מפנטז עליה היא לא הייתה נותנת לך לגעת בהם. היו זמנים. אבל מאז עברו השנים, ובהיותנו מאוננים כפייתיים מהסוג שמוגבל אך ורק לאובייקטים מוכרים פחות או יותר הספקנו כבר לאונן על חברות שלנו בזמן שהיינו איתן, על חברות לשעבר, על חברות לשעבר בזמן שהיינו איתן, על חברות של חברות לשעבר, על חברות לשעבר של חברות, על חברות לשעבר של חברים. על חברות שלעבר של של של, על חברות לחברים של של עבר. ולתקופה מאוד מבולבלת ומאוד קצרה על חברים. מאוד קצרה. כך שהיום, איך לומר זאת בעדינות, לוקח יותר זמן לבחור את האובייקט מאשר העניין עצמו, וזה תמיד נגמר במין קולאז' מוזר ומודולארי של התחת של מאיה מנור, השדיים של ליבי הרצוג ופרצופים מתחלפים בקצב השפשוף ההולך וגובר, רק דובר גרמנית. אם כן, המאונן הכפייתי, במרוצת השנים, מתרגל להתפרק מיד, על כמה נשים במקביל, ועוד לקבל על זה קומפלימנטים בשתי שפות. וזאת כמובן בעיה טכנית. העניין המהותי הוא הרבה יותר קצר ופשוט: במרוצת השנים מחלחלת למוחו של המאונן הבנה שקטה שאט אט הופכת להיות חוט השדרה של כל ישותו, והיא שיש דברים שעדיף לחולמם מאשר להגשימם. ולא רק בענייני מין מדובר. לדוגמא, סתם דוגמא שקופצת לראש, למה לכתוב שיר שיגרום לנו לבכות שנשיר אותו אם אפשר לכתוב סיפור על הרצון ואי היכולת לכתוב שיר כזה. סתם דוגמה שקופצת לראש. ואיך כל זה מתנקם בסופו של דבר ובאופן ישיר במעשה האהבה עצמו? אחרי שנים של אוננות מסיבית, מתקצרת מחד, ומתרחבת מאידך, כשאנחנו כבר נתקלים באישה ערומה בשר ודם עם רצונות משל עצמה וטווח סיפוקים בלתי ידוע, אנחנו נחלשים מראש מעצם המחשבה על הכישלון, ההשפלה, והעבודה הפיזית שלפנינו, ועל כל הזמן שהולך להישרף, ובזמן הזה אפשר לעשות הרבה דברים. לדוגמה, לכתוב שיר שיגרום לנו לבכות כשנשיר אותו. סתם דוגמה שקופצת לראש. ולכן מתקשים מאוד מאוד להזדקף אבל לא מוותרים כי בשביל מה חיים, ורק אחרי שעה וחצי של דילוגים כבדים בעיניים עצומות בין העכבות הרעות לרצון הטוב מזדקפים סוף סוף, מנצלים מומנטום, ומתפרקים מיד - מה שהמדע מכנה שפיכה מוקדמת, מה שאנחנו מכנים: לנצל מומנטום. זה במקרה הטוב. במקרה הפחות מוצלח, והיותר שכיח - מזדקפים, שמחים שמזדקפים, אומרים לעצמנו: "אנחנו זקופים! אנחנו שמחים!", ולפני שאנחנו מבינים, אנחנו יודעים שזוהי שקיעתה של הזריחה. אני לא סתם אומר שקיעתה של הזריחה. תנסו פעם לקרוא את הטקסט הזה כטקסט פוסט טראומתי על חוויות אין אונות, תגלו דברים מעניינים. שאני אדגים לכם חתיכה, בסדר? כן? אני אדגים חתיכה קטנה. כלב. מתרוצץ על גבעה כחולה. נובח, מחפש פינה. בונז'ור מסייה, איזה יום יפה הארנבות שוב במסע. גמדים צוחקים וכולי וכולי. אבל אולי זה רק אני. בשלב הזה אנחנו לא יכולים שלא להיזכר בקיקה. קיקה, הרבה דברים אמרו על קיקה, גם אנחנו, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנה: קיקה ידעה להעמיד ולשקר, וזה לא מעט בשביל בחורה. בשביל בחור כמוני, כפי שכבר הבנתם, זה עניין מרכזי.
 

uk14

New member
המשך הסיפור.

קיקה היא מה שנקרא שקרנית נשמה. שקרנית נשמה היא בחורה שמשקרת לך רק בשביל שאתה תרגיש יותר טוב עם עצמך, וברגעיה הטובים היא גם מאמינה לעצמה. קיקה הייתה מכניסה אותנו למיטה, וכעבור שעה וחצי של פירוטכניקה, הפרזות מילוליות וכמויות תענוג שאנחנו לא הכרנו, היינו מזדקפים כמו שלא הזדקפנו מעולם, נכנסים אליה, מנצלים מומנטום, ונשכבים לצידה כמו שק תפוחי אדמה שעיר, מיוזע ומעשן ושותקים, כי מה יש להגיד. קיקה, שזה עתה עבדה שעה וחצי בשביל כלום, תאמינו לי, הייתה שוכבת לצידנו עם הגוף הזה שמוכן ללכת לכל מקום אם רק יתנו לו הזדמנות, פולטת אנחה יבשה לחלל האוויר ואומרת: "הורג. פשוט הורג". ומפתחת: "הנישוק הרג. והליקוק הרג. והחיבוק חיסל ואז כשבאת מה... אז באמת הרגת אותי". ואנחנו שוכבים שם לצידה, וחושבים לעצמנו "נו נו", ו"יפה יפה" ו"לא ראינו את זה ככה", וכנראה שטמון בנו כוח שאיננו מודעים אליו, וסוף סוף בחורה עם עין לניואנסים! ובדיוק בשלב שאנחנו עומדים להוריד לה סטירה וללכת לישון, קול קטן, מוכר ונסרני, הידוע גם בכינויו 'הקול הקטן שבתוכנו' נשכב לצידנו ואומר: "סליחה, סליחה, סליחה, עם כל הכבוד". שואלים אותו "מה?", הוא אומר: "אם הורג. אם הורג. אם הורג! אז איך מדברת על זה? מאיפה הצלילות הזו? מאיפה הרהיטות הזו? מאיפה זיכרון האירועים המדהים? הורג זה מוות, זה דממה, זה מתים, זה רוצים לדבר ולא יכולים כי אין טעם, ואין מילים, ודמעות של אושר מציפות את האישונים לתוך השינה הרכה. היא לא הרוגה, מותק, היא מלאת חיים. תעביר". "אם הורג. אם הורג. כן, אם הורג! אז איך מדברת כל כך הרבה? מאיפה הצלילות הזו? מאיפה הרהיטות הזו? מאיפה זיכרון האירועים המדהים? הורג זה מוות, זה מתים, זה דממה, זה רוצים לדבר ולא יכולים כי אין טעם ואין מילים ודמעות של אושר מציפות את האישונים לתוך השינה הרכה. את לא הרוגה, גברת, את מלאת חיים. תסבירי." קיקה הייתה מסתכלת אלינו, אומרת "טפשון שלי, אתה במין אולי מבין דבר או שניים, אבל בתיאוריה של המין אין לך מושג. יש שני סוגים של אורגזמה נשית: האורגזמה המדומה והממשית. אחרי האורגזמה המדומה נוטים להרגיש עייפים ורוצים ללכת לישון, ולאחר הממשית מלאי חיים. כן, אני מלאת חיים, שמחה להפסיק, מוכנה להמשיך, מה שלא יהיה - מסופקת עד הגרון". אנחנו חוזרים אל הקול הקטן שלצידנו, והוא מחייך לעצמו. שואלים אותו "מה"? אומר: "נקבה מתוחכמת במיוחד. שאל אותה - אם גמרה, מתי גמרה?" בשלב הזה אמחנו מתחילים לפקפק בטוהר המניעים של הקול הקטן, מבינים שקטנותו אוצרת בתוכה לא מעט שנאת נשים, ולכן מרככים את האמירות שלו. "קיקה, אני רוצה להבין. את... את גמרת?" "מה זאת אומרת, אתה לא הרגשת?" "מבריק!", צועק לעצמו הקול הקטן. אומרים לו "שתוק רגע." "אם גמרת, מתי גמרת?" "כל הזמן." "אבל לא היה זמן!" "הזמן שהיה מהרגע הראשון ועד האחרון - גמירה אחת, ארוכה ומעגלית." "מה... להלן, מולטי?" "דהיינו סראונד. זה אחרי המולטי." וכשזה מגיע לדיבורים על אינטרנט, גם אני וגם הקול הקטן מאבדים ריכוז, ולכן אומרים אחד לשני "הורג, הרג, נהרגנו, הרוגים, מסתובבים אל הצד, נותנים לקיקה שלנו לחבק אותנו ולעטוף אותנו בנועם ובריח שלה, וחושבים לעצמנו: נקבה נעימה ומתוחכמת במיוחד, ונרדמים. אבל אנחנו עזבנו את קיקה, ובצדק. וקיקה, שהיא ללא ספק בחורה, כמו בחורה בכתה שבועיים רצוף והתחילה להעמיד ולשקר לאנשים חדשים. סה לה וי. סה קיקה. סה פיני. שה תמים היא לא הייתה. ועכשיו, מכל הדיבורים על קיקה אנחנו מחליטים סופית לאונן ולקרוא לזה יום. ולכן גבירותיי ורבותי, ללא כל דיחויים נוספים, למעשה האוננות, ובחזרה לשיר. אנחנו מתנגבים, הולכים אל המיטה, פותחים את המחברת הגדולה וכותבים: "רומא, במורד הרחוב בחורה גונחת לבחור כמו שאף בחורה לא גנחה לי מעולם. או שהיא עובדת עליו, הוא שאני עובד על עצמי". ויודעים שהגיע הזמן לעזוב את רומא, לחזור לתל אביב, לעזוב את בית ההורים, ללמוד נהיגה, להיזכר איך לאהוב שוב, לכתוב שיר שיגרום לנו לבכות שנשיר אותו ולכם לבכות כשתשמעו אותו, ורק אז לצחוק על הכול באמת. צ'או.
 

MikMercury

New member
ומי שרוצה קובץ mp3 של זה..

פנו אליי במסר
 

Endlessoul

New member
תודה ../images/Emo13.gif

מתוחכם, משעשע, שנון, כל מה שאפשר לצפות משלומי..
 
למעלה