סיפור קצר על חברת עמינח, מוצריה והשירות הלא נעים

edimaster

New member
סיפור קצר על חברת עמינח, מוצריה והשירות הלא נעים

סיפור קצר על מזרון ....
טוב, אז החלטנו להתפנק במזרון חדש, זה לא שהמזרון הישן הפסיק למזרן לנו את השינה, זה סתם היה רצון להתפנק אחרי ששינינו קצת את הבית.
כינסתי לעצמי תקציב של עד 2500 ש"ח עם סטייה שנלקחה בחשבון ואושרה מראש בסך של 500 שקלים לכאן או (בעיקר) לכאן, נכנסתי לרכב עם זוגתי (שתחיה), ונסענו להיזרק על מזרונים במיטב החנויות שהענף יכול להציע.
מהר מאוד הבנתי ש-
1) בחירת המזרון הנכון היא משימה לא קלה המשלבת בתוכה הימור כבד מאוד
2) התקציב שכינסתי (כולל החריגה המאושרת מראש) מספיק במקרה הטוב לסט מצעים וסט כריות או למזרון יחיד.
3) ושויסקו אלסטי זה שונה מלאטקס ששונה מויסקו מונו שזה בכלל דבר אחר מקפיצי ספירלה וזה בכלל דבר אחר מקפיצים ארוגים כל אחד בנפרד ביחוד עם האריג נושם, ודוחה זיעה ובלה בלה בלה של מזרונים.
בקיצור לא אכתוב כאן על מעללי "אני וזוגתי (שתחיה) מטילים בארץ הפלאים של עולם המזרונים",
אספר רק שבסוף החלטנו ללכת על מזרון של קינג קויל דגם RELAX FUN שהוא אחד היקרים והנחשבים ואספר גם שבחרנו לקנות בחנות שנקראת סף חן אסף רהיטים, הממוקמת בדיזיין סנטר ברחוב לחי 2 בבני ברק (כן, כן אותו דיזיין סנטר שאסי עזר, שאני לא מחבב במיוחד, מייצג בשלל פרסומות שחצניות).
הובטח לנו שהמזרן יגיע במקרה הגרוע ביותר לאחר 21 ימי עסקים, ננקב תאריך יעד קיצוני שהוא לא יגיע לאחר ה 28/09/2015 שילמנו במיטב כספנו והמתנו לשיחת הטלפון שתבשר על מסעו של המזרון החדש מהמפעל של עמינח למיטתנו.
מיותר לציין שבתאריך היעד המזרון לא הגיע, כשבוע לפני תאריך היעד פניתי למרכז השירות של עמינח, לקח לי מספר ימים לתפוס אותם כי הם פשוט לא עונים, מי שעונה זה מוקד שליחת הודעות והם פשוט לא מחזירים שיחה, בסופו של דבר הצלחתי לתפוס את מחלקת המשלוחים והם קבעו לי משלוח ל11/10/2015 שזה כמעט 20 יום אחרי המועד המאוחר ביותר שנקבע לנו. פנינו לחנות ואמרנו שאנו לא מעוניינים לחכות יותר ורוצים לבטל את ההזמנה, נאמר לנו שחבל, כי זה בגלל החגים ולמחרת על הבוקר יטפלו בזה וידאגו שהמזרון יגיע בזמן. אז לא באמת למחרת אבל אחרי שלושה ימים שהתקשרתי לחנות בישרו לי בשמחה שהצליחו להקדים את המשלוח בשבוע, הם היו כל כך נרגשים שהצליחו להקדים עד שזה גרם לי לשכוח שזה עדיין איחור של כמעט שבועיים, אבל זרמתי.
בשעה טובה כשהגיע המזרון, היינו כל כך בטוחים שמעכשיו השינה שלנו לא לתהיה אותו דבר ו....צדקנו מאז השינה שלנו הפכה לסיוט!!
כל קשר בין המזרון שאותו מדדנו בחנות למזרון שהגיע אלינו הביתה, הוא אפילו רחוק מלהיות מקרי, המזרון שקיבלנו היה קשה כמו מצבה עם תבליטי שיש במרחקים אקראים לאזורי קושי שונים שנעים מקשה מאוד לקשה יותר, ממש מזרון אחר. נתנו לעצמינו שלושה לילות כשבכל בוקר לאחר מכן, גם אני וגם זוגתי(שתחיה), קמים עם כאבי שרירם וגב שהולכים ומתעצמים, עד שבבוקר השלישי פשוט קמנו שנינו תפוסים בקיצוניות בעיקר באזור הישבן ומעטה. באותו רגע פנינו לחנות שממנה רכשנו את המזרון, סף-חן אסף רהיטים, סיפרנו על חוויותינו בשלושה הימים האחרונים, ועמדנו על עיקר השוני בין מה שהוצג לנו בחנות לבין מה שהגיע אלינו הביתה וביקשנו להחליף את המזרון, התשובה המיידית של המוכר היתה, “זו בעיה, פתחתם את הניילון...” עד אותו רגע באמת, אף אחד לא דיבר על ניילון, לא אנחנו שפתחנו אותו ולא המוכר, שאסור לפתוח אותו, ואז הבנתי בשנייה את הטריק, הוא הרי לא יודע אם פתחנו את הניילון או לא, כי הרי לא אמרנו שפתחנו, אבל הוא כן יודע שהמזרון מגיע עטוף בניילון בלתי שכיב, בלתי רדים, ובלתי אפשרי שבן אדם נורמלי (ובעיקר בן אדם לא נורמלי) יצליח להעביר עליו לילה מבלי לקום ולקרע אותו עם השיניים מרוב עצבים והוא גם יודע שהוא לא אמר לנו לא לפתוח את הניילון. הוא בהחלט אמר שיהיה ניתן להחליף את המזרון אם לא ימצא חן בעינינו והוא גם ציין שהוא משווק פרימיום של עמינח, ככה שלא תהיה לו בעיה להחליף מזרון במהרה אם יהיה צורך אך הוא בטוח שלא יהיה צורך להחליף כי זה מזרון של קינג קויל, פסגת מזרני הפרימיום בעולם לדבריו.
המוכר הפנה אותי לסוכן של עמינח עימו ניהלתי שיחה של כארבעים דקות (שבודאי היה אפשר לקצר בלפחות 38 דקות) שאותם ניתן לתמצט לשלושה אפשרויות שעומדות בפני וסיכום אחד קצר.
1) ניתן יהיה להזמין טכנאי מזרונים (תודו שלא חלמתם שקיים אדם שזה המקצוע שלו) אלינו הביתה שיבדוק את המזרון אם הוא תקין או לא (הסוכן דאג לציין שהסבירות לכך שמזרון לא תקין היא נמוכה עד אפסית) ואם יתברר שהמזרון יצא לא תקין אז כל הטיפול, ההחלפה, ההובלות וכדומה יהיו על חשבון החברה, עמינח.
2) ניתן יהיה לבצע במזרון ריכוך, מה שאומר שאני צריך לשלם על הובלה למפעל, תשלום עבור הריכוך עצמו ותשלום עבור ההובלה בחזרה אלי הביתה, מה שמסתכם בערך בין 1000 – 2000 ש"ח לא סופי, מה גם שהוא ציין שאם הריכוך הוא לא לשביעות רצוני אז.... אין מה לעשות.
3) אם בכל זאת אנחנו רוצים להחליף אז ניתן לבצע החלפת בד, כיוון שפתחנו הניילון, אז נצטרך לשלם הובלה למפעל לשלם עבור החלפת בד ואז... יחליפו לנו את המזרון, מה שמסתכם בערך בסכום של 1000 – 2000 ש"ח נוספים, לא סופי.
שלוש האפשרויות שמובילות למשפט סיכום אחד ומסקנה ברורה, שברגע ששילמתי על המזרון, בין אם אהבתי אותו או לא, הביצים שלי מונחות בכף ידה של חברת עמינח.
כלומר, שילמתי סכום שהוא גבוה מאד על מוצר, אי לכך אני לא אזרוק את המוצר, קיבלתי מוצר שלא תואם את מה שהזמנתי ואני סובל ממנו, אז כדי להציל את הכסף שלי אני צריך לשלם עוד כסף והרבה, לחברת עמינח, וגם אז, אף לא מתחייב לכלום.
שוב, לא אעלה על כתב את מסכת העינויים שעברנו עד שבסוף הצלחנו לשכנע את המוכר, את בעל החנות, את הסוכן של עמינח, את חברת עמינח ואת אלוהים (כל אחד בתורו ובנפרד) שהם צריכים להחליף לנו את המזרון, רק אציין שאחרי שבועות רבים הסכימו לבסוף להחליף לנו את המזרון, אבל מפאת היצע מצומצם באולם התצוגה של החנות, שלח אותנו המוכר לטייל בחנויות הרשת של עמינח סנטר לבחור מזרון אחר וכשנחליט והוא יזמין לנו אותו.
ביצענו סיור מזרונים נוסף הפעם ברשת עמינח סנטר, הרגשנו קצת כמו מרגלים אבל...המטרה מקדשת, שאלנו מה המזרון הכי רך שקיים, כולם היפנו אותנו לדגם של אמריקן קומפורט, ניסינו, מדדנו, שכבנו וטיפה הימרנו ואז ננעלנו על דגם מזרון של אמריקן קומפורט שמשווק בחנויות של עמינח סנטר. ביקשנו את הדגם הזה מהמוכר בחנות סף-חן אסף רהיטים הממוקמת בדיזיין סנטר והמתנו, הרבה זמן המתנו, בסוף, ב24/11/2015 הוא הגיע, הפעם לא פתחנו את הניילון, כי הפעם ידענו, הנחנו את המזרון על המיטה, נזרקנו בשיא הכיף על המזרון החדש שאמור להיות הרך ברשת ו.... אאוץ, קשה כמו אבן!!
טוב נו, אמרנו חדש, ניתן לו כמה ימים, בטח יתרכך הרי זה הכי רך ברשת עמינח.
אחרי כיומיים לא יכלתי יותר, פניתי לשירות הלקוחות של עמינח (דבר שגבה ממני כמה שעות המתנה מורטות עצבים) הבהרתי שהמזרון שהיה בחנות רך הרבה יותר מהמזרון שקיבלתי הביתה, ושזו הפעם השניה שזה קורה, הנציגה הציעה שישלח טכנאי אלי הביתה.
נקבע מועד להגעת טכנאי מזרונים, לשבוע לאחר מכן, את האמת מאוד הייתי סקרן לגבי כלי העבודה של אותו טכנאי, אילו כלים יהו לו בארגז הכלים ? שמיכה? כרית? אולי מצעים... טוב.. מועד הגעת הטכנאי הגיע ואיתו גם הגיעו הצירים של זוגתי (שתחיה) שבמשך כל הזמן הזה היתה בהריון ובתנו, לה המתנו 9 חודשים, החליטה לצוץ אל אור העולם דווקא ביום בו טכנאי המזרונים אמור היה לצוץ בביתנו.
הטכנאי התקשר בבוקר ואמר בשהוא בדרך, הסברתי לו שאנו בחדר לידה, הוא כמובן בירך על הבשורה, ובאותה הזדמנות הסברתי לו את המצב עם המזרון החדש, הטכנאי, העונה לשם משה, אמר, "אה, אם כך אין בעיה, הרי ידוע שכל מזרון חדש מגיע קשה הרבה יותר מהמזרון שמונח בתצוגה לרווחתם של הלקוחות, הרי הוא חדש, צריך להתרגל, שבוע שבועיים, לכל היותר..”. ידוע? תהיתי, ידוע למי? ואז שאלתי, "למי? למי זה ידוע לכל השדים והרוחות?”, "ידוע לכולם, לא אמרו לך בחנות?” שאל משה, "לא!! לא אמרו לי בחנות, אני יודע שביקשתי מזרון רך אחרי שנפלתי עם מזרון קשה אז הימרתי מעט והלכתי על הכי רך והגיע מאוד קשה, לא מתאים, ואתם יודעים מה, כבר לא רוצה, ישנתי טוב מאוד לפני כל הסאגה, לא הייתי צריך לחשוש שאני אקום תפוס או עקום או להתרגל למשהו שלא נוח לי”, "אין מה לעשות" אמר משה, "זה המצב, תנסה לפנות לשירות לקוחות אולי יעזרו לך”.
כאן נשברתי.
בין ההאכלה להחתלה ובין מקלחת להשכבה הלכתי לחנות, וביקשתי להחזיר את המזרון ולקבל את הכסף בחזרה כמובן שלא את כל הסכום, הסכמתי שאת ההובלות אני אשלם ואפילו אוותר על500 ש"ח נוספים לטובת החנות עבור ביטול העסקה. ואני מוכן לקבל גם זיכוי, רק קחו את המזרון הזה שעדיין סגור בניילון המקורי, ותנו לי לחזור לשינת הרטרו הנעימה שהיתה לי לפני, לפני כל הסיפור הזה.
המוכר די סירב ושוב הוא טען במופגן שזה לא שהוא לא רוצה אלה שזה בגלל שפתחנו את הניילון, "לא פתחנו את הנייל
 

blzvi

Active member
מזרן אמור להיות קשה

ובמהלך השנים הוא מתרכך וזו הסיבה למעשה שהחלפת מזרן .
וכפי שענו לך ,אתה תתרגל .זה גם בריא
 

edimaster

New member
ממש לא

מזרון שנקנה מראש כמזרון קשה, למי שאוהב מיזרון קשה, באמת אמור להיות קשה.
אבל מיזרון שנקנה כמיזרון יחסית רך, למיש שאוהב מיזרונים רכים, אמור להיות רך ולא קשה כמו קרש, מעבר לעובדה שניסינו להתרגל ורק סבלנו מכך עד שהגענו למצב של כאבי גב תחתון, דבר שלא סבלנו ממנו לפני ובטח שלא סבלנו ממנו בהחלפות מזרונים בשנים עברו, מלבד זאת המזרון שמופיע בתצוגה לא דומה בכלל ברמת הקושי והנוחות למזרון שקיבלנו הביתה!!! ועוד עובדה שלאחרונה הוברר כי מזרון קשה הוא לא מזרון בריא. נקודה. זה פשוט מזרון שקל יותר לייצור וזול יותר ליצור כי מזרונים רכים קורסים מהר אז הייצור שלהם מורכב יותר. ודבר אחרון לאחר שנואשנו מהשירות של חברת עמינח ניסינו באמת להתרגל אבל במזרון פשוט קרס והופיעה טבעת מסביב למזרון כאילו הוא "נמעך". אני ממליץ לאנשים, לוודא שהמזרון שהם רואים בתצוגה זה באמת המזרון שיקבלו לביתם, לא להעיז לקנות מוצרים של עמינח, עמינח סנטר, קינג קויל ואמריקן קומפורט (כל המותגים הללו של רשת עמינח), ואם בכל זאת מישהו חושק במוצרי עמינח, שינסה לפני הרכישה לפנות למוקד שירות הלקוחות ויראה אם הוא משיג אותם כי יענו לו מוקד שירות הודעות שינסו להזדהות כשירות הלקוחות של עמינח אבל ברגע שתאמר שיש לך בעיה עם מוצר כלשו אז יגידו שיחזרו אליכם , ו...לא יחזרו. זה טריק של שירות לקוחות.
 

edimaster

New member
המשך...

"לא פתחנו את הניילון" ציינתי בגאון, המזרון סגור בניילון המקורי עם סרט ההדבקה המקורי, אפילו לא עשינו חור שיצא האויר כששוכבים עליו, אז המוכר קצת נדחק לפינה ואמר, אתה יודע מה, תן לי בדוק עם בעל החנות, אני חוזר אליך מחר.
אחרי יומיים, אני התקשרתי, והמוכר סיפר שלא יכל לחזור אלי בגלל ככה וככה שלא מעניינים אף אחד, אבל, אמר שבירר את העניין ואין אפשרות להחזיר כי הזמנו מזרון שהוא מותג של "עמינח סנטר" ולא של החנות והם בכלל עשו לנו טובה שהביאו לנו את המזרון הזה.
לא של החנות? שאלתי את עצמי, אבל אתם שלחתם אותי לבחור מזרון ב"עמינח סנטר”, אמרתי, אתה באופן אישי שלחת אותי ואת זוגתי שנבחר מזרון שמתאים לנו בחנויות עמינח סנטר כיוון שאין לך מלאי גדול בתצוגה, הטחתי בפניו.
"אין מה לעשות”, אמר, "לא ניתן, לא להחליף, לא להחזיר”.
בצר לי פניתי לשירות הלקוחות של עמינח, סיפרתי את הסיפור, מההתחלה ועד אותו רגע לגבי המזרון הראשון שנקנה שהיה שונה מהמזרון בתצוגה והמזרון השני שגם הוא שונה וכרגע אין לו גם אבא כי החנות מתנערת מלתמוך בדגם הזה ואילו עמינח טוענים שקנינו בחנות פרטית אז אין לנו עם מי לדבר, הנציגה הציעה רעיון מעניין,
היא הציעה לנו, בגלל שהמזרון קשה, היא הציעה שנרכוש מעמינח "שכבת הסתגלות" שהיא שכבת לאטקס בעובי של 8 ס"מ שנניח אותה על המזרן שאגב גובהו כמעט 30 ס"מ במחיר הנחהשל 400 ש"ח.
הצעה זו קוממה אותי ועיצבנה, איזה מן שירות זה של חברת המזרונים הגדולה בישראל, אם קיים לכם בקטלוגהמוצרים מוצר שנקרא שכבת הסתגלות זאת אומרת שאתם מכרים את הבעיה שלאנשים לעיתים לא נוח להסתגל למזרון חדש, ואם אתם מכירים את הבעיה אז למה הלקוח צריך לשלם עוד כסף על משהו שאמור לעזור לו להסתגח חמוצר שלכם?, כל פיתרון שהשירות לקוחות מציע ללקוח כרוך בתשלום וגם אז לא מבטיחים שום דבר, אתם מציגים מוצר בתצוגה, ומספקים מוצר קשה יותר ומודים בכך, אז למה אני צריך לשלם עוד כסף, למה אני צריך לסבול בכלל, שילמתי הרבה כסף בשביל לקום כל בוקר סובל? שאלתי כמובן נותרה ללא מענה ונאמר לי שוב שאם ארצה אז אקבל את שכבת ההסתגלות במחיר של 400 ש"ח.
החלטנו בסוף לנסות ולהסתגל למרות הכאבים ולמרות העצבים, הרי גם ככה בתנו הקטנה בטח לא תיתן לנו לישון יותר מדי אז בין ניקור קצרצר, אחד לשני אולי נצליח להתרגל. הורדנו את הניילון הבתול ויצאנו לדרך.
אחרי שבוע של באמת סבל, יותר מבחינתי, פחות מבחינת זוגתי (שתחיה), המזרון התרכך, אבל לא בגלל שהוא התאים את עצמו אלינו אלה בגלל שנהייתה למזרון טבעת קריסה מסביב, פשוט השכבה העליונה של המזרון נמחצה והתרחבה ויצרה טבעת בולטת מסביב למזרון מה שגרם לו להתעוות לא מעט.
פה היה הרגע שפשוט אמרנו, זהו, הורדנו את המזרון החדש, הכנסנו אותו לניילון, החזרנו את המזרון הישן והטוב למיטה. שמנו את המזרון החדש במחסן.
זה השלב שהחלטתי לוותר על הכסף ששילמנו אבל לא לפני שאני אצעק את הסיפור הזה באוזני כל מי שיהיה מוכן לשמע וגם מי שלא כל כך מוכן. שידעו מי זאת חברת עמינח, מי זה סף-חן אסף רהיטים.
אגב כל השיחות עם נציגי שירות הלקוחות, הטכנאי, הסוכן של עמינח ואפילו המוכר מוקלטות, אפילו יש לי תמונות של הטבעת קריסה שהתפתחה מסביב למזרון. אז מי שמפקפק באותנטיות של הסיפור, לצערי, זה באמת, מה שקרה.
הבטחתי סיפור קצר, טוב נו, ביחס למלחמה ושלום זה באמת סיפור קצר, ואם לא, אז הבטחתי..,
גם לי הבטיחו מזרון טוב, עם אחריות ושירות ושיחליפו אם לא יתאים... אז הבטיחו.
 

3תיתי

New member
לגבי הניילון בפעם הראשונה

מצטערת, זה נראה לי מובן מאליו, שלא ניתן להחזיר מזרן שישנת עליו ללא ניילון. מי בדיוק אמור לקנות מזרן כזה? אנחנו ישנו שבועיים על מזרן עם ניילון, עד ששוכנענו שנוח לנו (פחות או יותר, הניילון באמת מעצבן) ואז הסרנו אותו.

לגבי המזרן שקרס, אני משערת שלזה יש אחריות. יש לכם תעודת אחריות? תפ]עילו אותה. חבל על הכסף שהוצאתם. תקנו את המזרן ומכרו אותו.
 

edimaster

New member
ברור שיש אחריות .. על הנייר אבל זה בלוף המזרון בן פחות מחודש

הבעיה היא שבשירות לקוחות של עמינח לא עונים ולא חוזרים להודעות.
בפעם השניה כשהבנו את העניין לא פתחנו את המזרון והניילון היה סגור.
אנחנו התייאשנו, למה אני צריך לבזבז את הזמן והעצבים שלי כדי להתחנן ולהמתין לשירות, המזרון עלה 5000 ש"ח שוויתרתי עליהם, אבל אני לא אוותר לעמינח אני אשקיע כל יום 20 דקות כדי לפרסם בכל פורום, רשת חברתית ובכל קבוצת דיון את הסיפור ושהאנשים יעשו לעצמם את החשבון אם לקנות עמינח או לא
 

עומר TT

New member
מצער לשמוע

לפורום הזה יש תפוצה קטנה יחסית, נסה לפנות ל'הכל כלול', 'יהיה בסדר', מירב קריסטל ב ynet ודומיהם, יביא לך קהל הרבה יותר גדול ואולי גם תשובות רציניות מעמינח, לא כשינוי מדיניות אלא בעיקר כדי לסתום לך את הפה, אבל כל עוד זה יחזיר לך את הכסף זה לא מאד משנה מה המניעים שלהם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
וכמובן גם פייסבוק (ואז גם אפשר לתייג חלק מהנ"ל)

 
למעלה