סיפור קטן

אילה!

New member
סיפור קטן

פעם לפני כמעט 13 שנה עליזה הרגישה צירים היא נסעה לבי``ח ונולדה תינוקת התינוקת גדלה קצת ונפלה וקיבלה מכה בראש אבל היא צחקה היא אמרה ``פויה לרצפה`` עם חיוך ענקי מרוח על הפרצוף והילדה גדלה עוד קצת ונסעה עם אבא שלה לעבודה ובדרך זרקו בקבוק תבערה ``לא נורא זה כמעט כמו ל``ג בעומר`` והילדה המשיכה לחייך והיא גדלה עוד קצת והאישה שהיא מאוד אוהבת נרצחה אז היא בכתה הרבה אבל אח``כ המשיכה להיות מאושרת והיא גדלה עוד קצת ונסעה עם אבא באוטו וזרקו אבנים והשמשות קצת התנפצו ``עכשיו יש לנו קורי עכביש איזה כיף ``והילדה מאושרת ואפילו אבא צוחק ואז הילדה גדלה והילדה הלכה לבי``ס והתינוק של דודה של מת אז כשהילדה הלכה לדודה שלה היא אמרה שהיא מוכנה להיות התינוקת שלה אם היא רוצה והילדה חייכה וגם הדודה והילדה גדלה עוד קצת ונסעה עם אחות שלה לקנות בגדים ובדרך הם התנגשו באוטו אחר כולם נורא דאגו לילדה ולקחו אותה משם כדי שיבדקו אותו ונורא כאב לילדה ברגל וביד אבל היא המשיכה לצחוק ואמרה לכולם שזה יעבור אבל רק אם הם לא יהיו עצובים ואז סבתא של הילדה הייתה חולה מאוד מאוד אז היא שרה לסבתא שירים וצחקה איתה וסבתא הייתי מאושרת וכשהם חזרו הביתה אמרו לילדה שסבתא מתה והילדה בכתה והייתה עצובה אבל בקבר היא חייכה הרבה לסבתא שלא יהיה לה עצוב בשמים ואז הילדה הייתה כבר בכיתה ד` והמורה הרביץ להרבה תלמידים אז הילדה הלכה אליו אחרי השעיור עם שתי חברות והם אמרו לו שזה אסור חוקית וכולם רוצים שיהיה נעים בכיתה אז שיפסיק והמורה צעק והרביץ אז הילדה הלכה עם חברות שלה וחייכה אליהם ואמרה להם שיהיה בסדר והיה בסדר וכלם היו מאושרים וגם הילדה הייתה מאושרת ואז הילדה הייתה במועצת תלמידים והיו המון תלמידים עצובים כי הם רבו או שהמורה כעס עליהם אז הילדה וכל מועצת תלמידים הלכו וחילקו סוכרית עם חיוך על הפנים וכלם שמחו והילדה הייתה ממש מאושרת אז הילדה הייתה כבר גדולה והיא סיימה את הבי``ס והיו המון חזרות למסיבת סיום אבל בחזרה הגנרלית היו המון פאשלות אז הילדה הלכה וקנתה פחיות לכולם וצחקה וחייכה ואמרה לכולם ``תרגעו אנחנו מסיימים את היסודי אולי קצת תשמחו??????? אז לא נורא יהיה פאדיחה קטנה ויהיו צחוקים אבל יהיה שמח אם מישהו אחד יהיה מבואס מאחורי הקלעים יש לו עסק איתי``וכולם צחקו והיו מאושרים וגם הילדה הייתה מאושרת והיה שמח ואז האחות של הילדה התחתנה והיה לה כיך בשביל אחותה והיא הייתה מאושרת בשבילה אבל כבר לא היית ממש שמחה היא קראה בעיתון על גניבות ועל זה שפינו שלוש משפחות מהבית כי אין להם כסף והיא התעצבנה על הכול ואז הילדה הלכה להתנדב בארגון למשפחות נזקקות אבל היא הייתה עצובה שיש בכלל דבר כזה ואז הייתה לילדה בת מצווה והילדה קנתה בגד יפה ועשתה פאן וקנו גם בגדים לכל המשפחה והילדה הייתה שמחה אבל לא ממש כל היום היא הייתה מעוצבנת ועל האורחים שבאו זרקו אבנים והגיעו רק 170 אורחים והדודים של הילדה לא באו והיא לא הייתה ממש שמחה היא חשבה מתי היא מסיימת עם החיים ואחרי כמה ימים הילדה קמה בבוקר והייתה מאוד עצובה והיא קראה עיתון והייתה תאונות דרכים ומתו שני אנשים ומישהו נרצח בגוש קטיף והייתה איזה שרפה בחו``ל ומתו כמה אנשים ואז ירו על הילדה ועל איפה שהיא גרה וחברים של הילדה מתו ופוצצו מכונית תופת על הילדה ועל עוד ילדים והיה פצמ``ר על אבא שלה ושוב יריות וכל הזמן היו מטענים ואז אנשים רקדו בחתונה ומתו והיו המון תאונות דרכים ומתו המון אנשים וכל מיני אנשים רבו סתם בלי סיבה ודקרו אחד את השני ובעל רצח את אשתו ושוב מטענים ויריות ופיגועים וחברים שמתים ואז הילדה הבינת מה זה העולם האמיתי והילדה הייתה עצובה...
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אילה, פגשת כל כך הרבה צער בחייך

כל כך הרבה אובדנים ואין כבר כוח להעמיד פני מאושרת. אין כוח לצחוק. אין כוח לעודד אחרים ולקחת אל תוכך את כל הכאב. אז תבכי. ותצעקי שרע. ותהיי עצובה. כן, בעולם `האמיתי` יש הרבה צער וכאב. אבל יש גם שמחות והנאות. אדם נולד ואדם אחר מת. עם השמחה קיים גם העצב. ותזכרי - מה שקורה עכשיו לא חייב להימשך לנצח. דברים יכולים להשתנות לטובה. אל תאבדי את התקווה.
 

אילה!

New member
נכון אין כוח להעמיד פנים

נמאס אני כבר לא מחייכת על העולם כמו מפגרת
 

אילה!

New member
יש שיר כזה

``ערב טוב ייאוש ולילה טוב תקווה`` מזמן השכבתי את הקווה לישון תאמת שאני לא בדיוק זוכרת מה זה לקוות בעולם באימית יש הרבה עצב והוא רע שאדם נולד זה לא שמחה אתמול הודיעו לי שמוריה בהריון אבל לא שמחתי היה לי כיף בשבילה שהיא תהיה אימא אבל ריחמתי על התינוק היא יגדל לחרא של עולם אני לא מאמינה שהכל ישתנה לטובה אני כבר לא הילדה התמימה!!!!!!!!!
 
אני מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד

אוהבת את הילדה הזו. ((((((((((((((לאחותי הקטנה והמתוקה שנכנסה לי לנשמה)))))))))))) הילדה הזו נראה לי סהר-תמיכה בנשמה, ומתנדבת לסהר בעוד כמה שנים ..אז הנה סיבה להישאר איתנו כאן....כי את מקסימה!!!!!!!!!!!!!!!! אוהבת המון רחל-נשמה
 
למעלה