סיפור קטן. ../images/Emo54.gif
היום חזרתי מבי"ס ולצערי שכחתי את המפתח אז נאלצתי לחכות בחוץ, בזמן הזה שהסתובבתי למטה, ראיתי ממש מתחת לבניין חתולה שחורה ויפה שמתקרבלת בחול ליד הקיר של הבניין (היה היום ממש ממש קר, ירד גשם וגם ברד), ממש ריחמתי על החתולה המסכנה שסובלת בקור, ללא כל אמצעי חימום, אוכל או מיים. התחלתי להתקרב לאט לכיוון החתולה המסכנה שנראתה מפוחדת אך היא כמובן התרחקה ממני, הלכתי אחורה וראיתי אותה חוזרת למקום ה"חמים" שלה. ברגע שכן נכנסתי הבייתה (כ-20 דקות אחרי) לקחתי 2 קערות ושמתי באחת מיים ובשנייה אוכל לחתולים, ירדתי למטה ועדיין ראיתי את החתולה המסכנה מתקרבלת בחול ליד הקיר, ניסיתי שוב להתקרב כדי לשים לה את הקערות אך היא ברחה, מכיוון שממש רציתי שיהיה לה קצת אוכל ומיים לשתות חיפשמתי אותי, במשך 15 דקות חיפשתי אותה עד שמצאתי אותה יושבת על אבן גדולה בגינה ליד, נסיתי להקרב היא ברחה טיפה, הנחתי את הקערות ליד האבן והתרחקתי מעט כדי שלא תיהיה מבוהלת ושתוכל לאכול, היא התקרבה לכיוון האוכל כשהיא מסתכלת עלי, מפוחדת והתחילה לאכול מהאוכל (שהיה טעים, אני מניח) ולשתות מהמיים, כשראיתי איך היא אוכלת כל כך הרבה הבנתי עד כמה הייתה רעבה, הסתכלתי עליה לפחות 10 דקות בזמן שאכלה, כל כמה דקות ניסיתי טיפה להתקרב אך היא ישר הסתכלה עלי והתרחקה מעט, על פעם שהתרחקתי היא המשיכה לאכול ולשתות. כל פעם שניסיתי להתקרב, אפילו מעט, היא הסתכלה עלי מעט והפסיקה לאכול, רק לאחר שהתקחתי ממנה היא המשיכה, שוב, הסתכלתי עליה כשהיא אוכלת וממש הייתי עצוב כשראיתי שהיא אוכלת כל כך הרבה (אני מתאר לעצמי מכיוון שהייתה מאוד רעבה). אחרי כ 25 דקות שכל זה קרה למטה, עליתי הבייתה (כשהיא עדיין שותה ואוכלת) ועד עכשיו אני חושב עליה, אני יודע שזו רק חתולה אחת ושיש עוד מלא, אבל אני שמח שלפחות לזו הצלחתי לעזור, ואפילו מעט. יכול להיות שקצת חזרתי על עצמי בכמה חלקים בסיפור, אם כן אני מתנצל. יום טוב לכולכם.
היום חזרתי מבי"ס ולצערי שכחתי את המפתח אז נאלצתי לחכות בחוץ, בזמן הזה שהסתובבתי למטה, ראיתי ממש מתחת לבניין חתולה שחורה ויפה שמתקרבלת בחול ליד הקיר של הבניין (היה היום ממש ממש קר, ירד גשם וגם ברד), ממש ריחמתי על החתולה המסכנה שסובלת בקור, ללא כל אמצעי חימום, אוכל או מיים. התחלתי להתקרב לאט לכיוון החתולה המסכנה שנראתה מפוחדת אך היא כמובן התרחקה ממני, הלכתי אחורה וראיתי אותה חוזרת למקום ה"חמים" שלה. ברגע שכן נכנסתי הבייתה (כ-20 דקות אחרי) לקחתי 2 קערות ושמתי באחת מיים ובשנייה אוכל לחתולים, ירדתי למטה ועדיין ראיתי את החתולה המסכנה מתקרבלת בחול ליד הקיר, ניסיתי שוב להתקרב כדי לשים לה את הקערות אך היא ברחה, מכיוון שממש רציתי שיהיה לה קצת אוכל ומיים לשתות חיפשמתי אותי, במשך 15 דקות חיפשתי אותה עד שמצאתי אותה יושבת על אבן גדולה בגינה ליד, נסיתי להקרב היא ברחה טיפה, הנחתי את הקערות ליד האבן והתרחקתי מעט כדי שלא תיהיה מבוהלת ושתוכל לאכול, היא התקרבה לכיוון האוכל כשהיא מסתכלת עלי, מפוחדת והתחילה לאכול מהאוכל (שהיה טעים, אני מניח) ולשתות מהמיים, כשראיתי איך היא אוכלת כל כך הרבה הבנתי עד כמה הייתה רעבה, הסתכלתי עליה לפחות 10 דקות בזמן שאכלה, כל כמה דקות ניסיתי טיפה להתקרב אך היא ישר הסתכלה עלי והתרחקה מעט, על פעם שהתרחקתי היא המשיכה לאכול ולשתות. כל פעם שניסיתי להתקרב, אפילו מעט, היא הסתכלה עלי מעט והפסיקה לאכול, רק לאחר שהתקחתי ממנה היא המשיכה, שוב, הסתכלתי עליה כשהיא אוכלת וממש הייתי עצוב כשראיתי שהיא אוכלת כל כך הרבה (אני מתאר לעצמי מכיוון שהייתה מאוד רעבה). אחרי כ 25 דקות שכל זה קרה למטה, עליתי הבייתה (כשהיא עדיין שותה ואוכלת) ועד עכשיו אני חושב עליה, אני יודע שזו רק חתולה אחת ושיש עוד מלא, אבל אני שמח שלפחות לזו הצלחתי לעזור, ואפילו מעט. יכול להיות שקצת חזרתי על עצמי בכמה חלקים בסיפור, אם כן אני מתנצל. יום טוב לכולכם.