סיפור מרגיז וכואב ביחד
:-{

סיפור מרגיז וכואב ביחד../images/Emo7.gif :-{

לפני כמה שבועות סיפרתי למשפחה שבטיפולי על אפשרות לקבל מהעמותה "לב למחשב" מחשב.כל המשפחה התרגשה מאוד, מצאו טרמפ כדאי להגיע לגן יבנה,נאלצו גם לשלם עבור הדלק שקרוב משפחה דרש כדאי להסיע אותם למקום. והם קיבלו מחשב. שמחים חזרו הביתה וגילו שאין כרטיס רשת. תגובה מהעמותה: "אנו לא מספקים כרטיסי רשת, לך תיקנה" אבא מיואש לקח הלואה מהאח קנה כרטיס רשת ומצא טכנאי שהיה מוכן להתחשב וביקש רק 150 ש"ח.הטכנאי הודיע לו אחרי בדיקה שהמחשב לא מתאים לחיבור באינטרנט. תגובה של העמותה: אנו לא מתחייבים לספק מחשב עם אפשרות חיבור לאינטרנט (אם היו מודעים מראש האיש לא היה נוסע לגן יבנה, לא היה צריך לשלם עבור הדלק לא היה קונה כרטיס) מה המצב? האיש עומד מול שוקת שבורה.אין לא כסף לקנות מחשב או חלקים ממנו הילדים מאוחזבים ובוכים. אני יודעת שהמכתב הזועם הזה יגרום לתגובות קשות אבל עגומת נפש של הילדים לא תיתן לי לישון הלילה. אני מחזירה את כולם מפני העמותה שאמורה(?) לספק ...מה? מחשב שאין לו שימוש? ואני מעדיפה לתלות את העצמי פעם הבא מאשר לפנות שוב לעמותה "לב המחשב". או שנותנים כמו שצריך או שלא נותנים. ראו הוזהרתם
 
לא נעים לי להגיד לך אבל דעתי היא...

שבאמת הם לא חייבים לספק תרומה של מחשב עם חיבור לרשת האינטרנט ואם למישהו יש כסף לגלוש באינטרנט אז לבטח יש לו כסף לכרטיס רשת. מעבר לכך אם זו היתה מטרתו מההתחלה חובת הבירור חלה על הבחור שביקש עזרה קלרה היקרה הנתינה היא בגדר זכות ולא חובה ושי מעמותת לב המחשב עושה עבודה נפלאה. הוא לא חייב לספק מחשבים עם חיבור לרשת האינטרנט ואם הנזקק רצה חיבור לאינטרנט היה מחובתו לברר עם העמותה, אין כאן שום דבר בגדר חובה. העמותה לא חייבת לאף אחד כלום והם עושים עבודה נפלאה ואל תשכחי שהכל בחינם תרומות אין כסף והעמותה עושה הרים וגבעות על מנת לגייס תרומות של מחשב ולסייע לכל דורש. יש לי משפחה שהאמא רצתה מחשב כדי להתפרנס להקליד עבודות בבית ועד לא מזמן לא הצליחו להשיג לה אבל הוא כל הזמן השתדל ושמר איתה על הקשר ועשה המון מאמצים לסייע לה. לדעתי לא במקום להשמיץ את העמותה. זה כמו שאדם לא קורא את השורות והאותיות הקטנות על גבי מסמכים כך הנזקק לא בירר לגבי חיבור לאינטרנט.
 
מדובר באנשים פשוטים

כל כך קשה להגיד: תשמע יש לנו מחשב אבל ללא אפשרות להתחבר? פה מישהי כתבה: יש לי מקרר אבל יש צורך בתיקון קל. הוגן? כן היא הזהירה מראש. כמו שלא מעלה על דעתך לא לתת טלויזיה מקולקלת או אוכל מקולקל, למה לתת מחשב שאין בו שימוש בלי הזהרה מראש? עוד לא מצליחה להרגע מזה
 

תמרי10

New member
למה את אומרת אין בו שימוש???

מחשבים פנטיום 1 ו-2 שזה מה ששי מלב למחשב נותן בדרך כלל (כי זה מה שאנשים תורמים) משמשים אנשים רבים לצרכים שונים, ילדים יכולים לכתוב עבודות לבית הספר,לצייר, לשחק משחקי מחשב פשוטים ומהנים, לנהל יומן, להשתמש בתוכנות אופיס כמו אקסל וכדו' קלרה לדעתי ממש נסחפת לסגנון ה"מגיע לי" שמאפיין נזקקים רבים וזה לא מתאים לך, אנחנו מכירים אותך לא מהיום... אפשר להבין שהיתה פה ציפיה לא ריאלית של המשפחה, אבל לא רמאות של מישהו
 

ookey

New member
לדעתי יש פה טעות קטנה

כי אומנם העמותה בסך הכל עושה טובה אבל איך מצפים בעידן שאנו חיים לא להתאכזב ואפילו לכעוס זה מחשב שלא גולש.. ונראה לי די תמוהה שהמחשב לא יכל להתחבר המחשב שלי בן כמעט 8!! הוא פנטיום מינוס נראה לי חח אבל בכל אופן כל מחשב יכל להתחבר לאינטרנט תבררו למה אי אפשר לגלוש ואני בכיף אשמח לעזור בחלקים החסרים ובהתקנות :))
 
סליחה

במחשב הזה לא ניתן לכתוב עבודות כי אין מדפסת לא ניתן להתחבר לאינטרנט כך אמר להם הטכנאי אחרי שלקח מהם כסף. על תשאלו על פנטיום בשבילי זה טורכית. אז לא היה מן הראוי להגיד את הדברים מראש? "אדוני במחשב הזה לא להדפסה לא לאינטרנט?" אם את מוסרת מגהץ זה דרישה מוגזמת לדרוש שהוא יחמם? תמסרי מגהץ שלא לחמם? טלויזיה שלא נדלקת? ולטעון: נתתי טלויזיה, מה, אתה גם דורש שיעבוד?
 
קלרה, פרה פרה...

במחשב הזה ניתן לכתוב עבודות ולהדפיס בכל מדפסת. זה לא מחשב "שאינו מיועד להדפסה" כי מחשב מראש אינו מיועד להדפסה. כמו כל אדם בעולם (ללא קשר למצבו הכלכלי), הם יאלצו לקנות, לקבל או למצוא מדפסת. לגבי החיבור לאינטרנט- שוב, זה לא מחשב "שאינו יכול להתחבר לאינטרנט", אלא מחשב שצריך להוסיף לו משהו כדי שיתחבר לאינטרנט. שוב, ממש כמו כל אדם בעולם, צריך לקנות, לקבל או למצוא כרטיס רשת. במקרה הזה, עם זאת, נכון שכיום רוב המחשבים מגיעים מצוידים בכרטיסי רשת ואולי עדיף היה לציין את המידע הזה מראש. אבל בכל מקרה, המחשב יכול גם יכול להתחבר (למרות שאני לא בטוחה מה תהייה מהירות הגלישה). אז עכשיו, במקום לכעוס על "הרמאים", אולי כדאי להגיד תודה על תרומה ששווה בשקט 1000-1500ש"ח, ולנסות להשיג את מה שחסר ממקורות אחרים ?
 
טוב לא יכולה שלא להתערב , ככה

קלרה ראשית בואי נתחיל מהעובדה שעמותות ומתנדבים לא חייבים שום דבר לאף אחד אחרי שאת המשפט הזה תצליחי להפנים אמשיך מכאן. לגבי המחשב והילדים סליחה באמת סליחה אבל יש לו כסף לשלם לאינטרנט
אז שישדרג את המחשב לפני שהוא מתחבר לאינטרנט. ועוד סליחה אחת אבל לי יש כאן משפחה עם 4 ילדים שקבלו מחשב בתרומה וכל מה שניתן לעשות זה באמת להדפיס עבודות (אגב מדפסת עולה בערך 250 ש"ח) ולשחק במשחקים אז מה? בכל מקרה אין להם כסף להתחבר לאינטרנט. ועוד דבר שמפריע לי דרישה במקרה הזה היא כן מוגזמת מעצם מהותה מה זאת אומרת דרישה ? קלרה את שעושה ימים ולילות לטובת אחרים את יודעת בדיוק מה היית מרגישה לו היו אומרים לך מה קלרה היום יש רק תפוזים? מה אין מנגו? אז תסלחי לי שאני מתערבת אבל קשה לי לראות שיש תלונות למשהו שעושה למען הציבור ושי מלב המחשב עושה הרבה מאוד למען הציבור . ואולי אבל אולי מי שהלך לקחת את המחשב היה שואל את השאלה הנכונה לפני שהוא לווה רכב ולווה כסף לדלק ולקנות תוכנה ועוד אולי שיחת טלפון אחת היתה פותרת את כל הבעיות? אבל הכי קל זה לסמוך על סמוך ולהתלונן אחר כך במקום לחזק את ידיו של שי.
 
פנינה

את היית נותנת מקרר שלא מקרר? מגהץ שלא מחמם? טלויזיה ללא מסך? עוגות מקולקלות? פעם קיבלתי עוגות עם עובש מקונדיטוריה. הודעתי להם שהנזקקים הם לא פחי זבל שלהם. , עדיף לא לתת. אנשים פשוטים שלא יודעים מה לשאול, לא ציפו למחשב חדש אבל משהו שאפשר לגלוש איתו. הסבתא הייתה אמורה לשלם עבור החיבור לאינטרנט. אין לי מה להודות לשי, או שהוא נותן משהו תקין או שלא יתן. אנשים מסכנים שלא יודעים מה זה אושר, שמקבלים ממני מזון,לא מגיע להם יחס שכזה. בותה הזדמנות אני מודה לאוקיי שמוכנה לעזור ולבדוק את המחשב.
 
אני רוצה לומר מס דברים

קלרה יקירתי שי מלב המחשב עושה עבודת קודש כולם מתנדבים שם והוא אדם יקר כשהקמנו את עמותת לב של אמא התחלנו ללא אמצעיים ושי היחיד שהתרוצץ עבורנו והשיג עבורנו מחשב אומנם ישן ועבר שדרוג ע"י אבא מהעמותה אבל עבד כמו שצריך וזה הספיק. שי מקבל את המחשבים מתרומות והחברה שלו יושבים ומתקנים אותם שעות על גבי שעות על מנת שיוכלו להיות שמישים וכל זה בהתנדבות ובשעות לאחר סיומם עבודתם. אז חברה בואו נרגע ושוב תודה לשי מלב המחשב אתם גרמתם להמון אנשים שמחה בלב המשיכו כך ויישר כח אתי
 

טליW

New member
קלרה יקרה, אני צריכה הבהרה

האם המחשב לא עובד? האם הוא ללא מסך (שזה, דרך אגב, החלק הכי יקר במחשב - יותר יקר מכל שאר הדברים ביחד)? המחשבים שניתנים בתרומה אינם חדשים, האם לאחר חיבור לאינטרנט יגיעו תלונות שהמחשב נתקע כל הזמן, שהאינטרנט בקושי זז? הרי בכדי לגלוש כראוי המחשבים צריכים להיות מהירים... גם לי קשה להסכים - הם לא קיבלו מוצר פגום או מקולקל. הרחבות למחשב יש הרבה, אי אפשר לתת הכל בחינם, אלה דברים שעולים כסף, וכמו שכולנו יודעים - תרומות הם דברים שאחרים לא צריכים. קצת בוטה, אבל אמיתי.
 
טלי

למחשב איו קונן לדיסק ולדברי הטכנאי לא ניתן לחבר אותו לאינטרנט. על תשאלי אותי למה כי אין לי מושג. אז אם נותנים מחשב שלא ניתן לחברו לאינרנט למה לא אומרים בטלפון: אדוני יש פה מחשב אבל תדע מראש: אין בו כרטיס רשת אתה צריך לקנות, ודרך הגב זה לא יעזור כי זה מחשב שהיה בבנק ועובד ללא חיבור אינטרנט. רוצה תקח, לא רוצה לא תקח".למה אדםעני שחסך פרוטה על פרוטה במשך חודשים נאלץ להוציא 150 ש"ח כדי למוע שהמחשב שלו לא יעבוד לעולם? זה כמו להגיד:אני אתן לך מקרר מקולקל. עוד יש לך תלונות? איזה כבוד לקבל מקרר מקולקל! בכל מקרה אם עד הערב זה לא יסתדר המחשב יגיע מחר לפח אשפה נזקקים הם לא פח אשפה של אף אחד. או שאתה נותן או שלא. זה מה שאמרתי לקונדיטוריה שתרמה לי עוגות עם עובש.
 
קלרה יקרה את מבלבלת בין שני

דברים. מחשב שאין בו חיבור לאינטרנט, אינו מחשב שאין בו שימוש. כלומר כן יש בו שימוש לדברים אחרים. אפשר גם לשדרג אותו אם כל כך רוצים להתחבר לאינטרנט. וזה בכלל לא דומה לטלויזיה מקולקלת, כי המחשב לא מקולקל, רק שאין לו חיבור לאינטרנט כמו להרבה מחשבים אחרים. ויפה ששי מלב המחשב תרם, והוא עושה ימים כלילות לתרום לנזקקים, וחבל אם הוא יראה את ההודעה הזו, כי ממש לא מגיע לו.
 
קלרה יקרה, ננסה לארגן תיקון

למחשב דרך הפורום ללא תמורה, אולי יש מישהו בפורום מחשבים שיכול לעזור לנו? אולי אוקיי תוכל לסייע בחלק שחסר? חבל לכעוס, המטרה שלך ושל שי, היא אותה מטרה, ושניכם עושים לילות כימים לטובת נזקקים, אז בואי ננסה לסדר את המחשב, ואם לא נצליח אולי כדאי להעביר אותו למישהו אחר ולדאוג למשפחה למחשב אחר עם חיבור לאינטרנט. אוקיי?
 
תודה מיכלית

משהו כבר מפורום bsh יבוא במוצאי שבת כדי לבדוק ולנסות לסדר. תודה רבה בכל זאת הכל כנראה יסתתדר
 
אין בעד מה מותק, ואם את זקוקה

למסך טוב, יש לי אחד כזה בבית (נראה ממש חדש ותקין). הגודל שלו 15 אינץ' (סטנדרטי).
 
למעלה