סיפור חיי
נולתי למשפחה מסורתית ממוצא פרסי. עברנו תהליך של מה שנקרא "התחרדות". כמובן שזה היה בלי מחשבה היתי ילד והושפעתי מכל מיני שיעורי תויירה. וכך מצאתי את עצמי בבית ספר דתי ובישיבה ליטעית לאחר מיכן היה לי קשיים חברתיים אך לא לימודיים.כןלם העריכו אותי חוץ ממני בישיבה גדולה הלכתי לישיבה ספרדית כמה שזה נשמע מוזר חשבתי שבזה תליוה הבעיה לאר זמן אלול עברתי לישיבה חסידית ועוד כמה ישיבות . נחשבתי ספק צדיק ספק צו"ל. כיום אני חי עם המשפחה החוזרת בתשובה אך אני חילוני למהדרין מרגיש מצוין אשמח לשמוע ממי שעבר/ה תהליך דומה איך הוא מרגיש ואיך מתאקלמים... בתודב מראש.
נולתי למשפחה מסורתית ממוצא פרסי. עברנו תהליך של מה שנקרא "התחרדות". כמובן שזה היה בלי מחשבה היתי ילד והושפעתי מכל מיני שיעורי תויירה. וכך מצאתי את עצמי בבית ספר דתי ובישיבה ליטעית לאחר מיכן היה לי קשיים חברתיים אך לא לימודיים.כןלם העריכו אותי חוץ ממני בישיבה גדולה הלכתי לישיבה ספרדית כמה שזה נשמע מוזר חשבתי שבזה תליוה הבעיה לאר זמן אלול עברתי לישיבה חסידית ועוד כמה ישיבות . נחשבתי ספק צדיק ספק צו"ל. כיום אני חי עם המשפחה החוזרת בתשובה אך אני חילוני למהדרין מרגיש מצוין אשמח לשמוע ממי שעבר/ה תהליך דומה איך הוא מרגיש ואיך מתאקלמים... בתודב מראש.