סיפור חיי....
מדי פעם יוצא לי לקרוא אתכם, והחלטתי לשתף אתכם בסיפור חיי.... בת 29, נמצאת עם אותו בנזוג כבר 11 שנים, מהם שנה נשואה. הסקס מצוין, לעיתים גם גולש אל ה BDSM אבל בצורה מאוד קלילה... לפני שנתיים הכרתי בחור שגרם לי לחצות גבולות שתמיד חלמתי לחצות אותם. תמיד ידעתי שאני מוכנה לנסות הכל, רק הייתי צריכה מישהו שיוביל אותי לשם, שייתן לי את הטריגר ואז הגיע הבחור המדהים הזה.... בהתחלה הוא היה יותר השולט (אני אפעם לא זוכרת מה זה הסאב ומה זה הדומנית...)אבל הרגשתי שאני חוצה כמה גבולות אדומים שלא נעים לי בהם והיוצרות התחילו להתחלף ויותר ויותר אני התחלתי לשלוט במשחק. הסיפור כ"כ ארוך ומסובך.. נכנסה אהבה גדולה בינינו ובמקביל לא הפסקתי לאהוב את בנזוגי, אבל כל זה ענינים של הלב ונראה לי שלא בזה עוסקים פה... מי פה שניהל מערכות יחסים כפולות, בטוח יודע עד כמה זה קשה, בעיקר אם אחד הצדדים זה בתחום ה BDSM. זה הרי משתלט עלייך נפשית, שלא נדבר על הסימנים שלפעמים פשוט נמצאים שם. מבחינתי זה סוג של טירוף מנטלי, אני אוהבת להיכנס לזה לחלוטין ואחכ לחזור לסקס שהוא טוב אבל הוא הרבה פחות טוטאלי זה מוזר... כל הזמן חסר לי האטרף. בנזוגי בחור מאוד פתוח, אין דבר שהוא לא מוכן לעשות והיינו בחיינו בכל מיני התנסויות שלא הרבה זוגות היו בהן לדעתי אבל לעלות לשלב הזה אני פשוט לא מצליחה איתו. אני מניחה שזה נושא שנדון פה המון. כפל הזהויות שאתם חיים בו. כן, אז גם אותי זה מטריד. מעבר לבגידה, יש בי אדם שלם שהוא פשוט לא מכיר. מוזר. אני מתה להכיר את העולם הזה יותר, להוסיף עוד חוויות לרפרטואר אבל גם מפחדת להיתפס. גם כה אני לוקחת סיכונים ללא סוף. אשמח לשמוע מה דעתם
מדי פעם יוצא לי לקרוא אתכם, והחלטתי לשתף אתכם בסיפור חיי.... בת 29, נמצאת עם אותו בנזוג כבר 11 שנים, מהם שנה נשואה. הסקס מצוין, לעיתים גם גולש אל ה BDSM אבל בצורה מאוד קלילה... לפני שנתיים הכרתי בחור שגרם לי לחצות גבולות שתמיד חלמתי לחצות אותם. תמיד ידעתי שאני מוכנה לנסות הכל, רק הייתי צריכה מישהו שיוביל אותי לשם, שייתן לי את הטריגר ואז הגיע הבחור המדהים הזה.... בהתחלה הוא היה יותר השולט (אני אפעם לא זוכרת מה זה הסאב ומה זה הדומנית...)אבל הרגשתי שאני חוצה כמה גבולות אדומים שלא נעים לי בהם והיוצרות התחילו להתחלף ויותר ויותר אני התחלתי לשלוט במשחק. הסיפור כ"כ ארוך ומסובך.. נכנסה אהבה גדולה בינינו ובמקביל לא הפסקתי לאהוב את בנזוגי, אבל כל זה ענינים של הלב ונראה לי שלא בזה עוסקים פה... מי פה שניהל מערכות יחסים כפולות, בטוח יודע עד כמה זה קשה, בעיקר אם אחד הצדדים זה בתחום ה BDSM. זה הרי משתלט עלייך נפשית, שלא נדבר על הסימנים שלפעמים פשוט נמצאים שם. מבחינתי זה סוג של טירוף מנטלי, אני אוהבת להיכנס לזה לחלוטין ואחכ לחזור לסקס שהוא טוב אבל הוא הרבה פחות טוטאלי זה מוזר... כל הזמן חסר לי האטרף. בנזוגי בחור מאוד פתוח, אין דבר שהוא לא מוכן לעשות והיינו בחיינו בכל מיני התנסויות שלא הרבה זוגות היו בהן לדעתי אבל לעלות לשלב הזה אני פשוט לא מצליחה איתו. אני מניחה שזה נושא שנדון פה המון. כפל הזהויות שאתם חיים בו. כן, אז גם אותי זה מטריד. מעבר לבגידה, יש בי אדם שלם שהוא פשוט לא מכיר. מוזר. אני מתה להכיר את העולם הזה יותר, להוסיף עוד חוויות לרפרטואר אבל גם מפחדת להיתפס. גם כה אני לוקחת סיכונים ללא סוף. אשמח לשמוע מה דעתם