סיפור אמנם עצוב- אבל מסתבר שגם יש אנשים טובים

smiri

New member
סיפור אמנם עצוב- אבל מסתבר שגם יש אנשים טובים

בטעות ניקלעתי לרחוב קטן בקריות, שלא הייתי בו אולי 10 שנים אם לא יותר. מול העיניים שלי נידרסה חתולה מניקה, נישארה בחיים, גררה את האגן, בריצת אמוק מטורפת , עזבתי את הרכב כמעט באמצע הכביש , שלפתי מנשא ותוך כדי ריצה אחרי החתולה אני מרכיבה את המנשא באוויר(עד עכשיו אני לא מבינה איך הצלחתי, מנשא חדש, סגנון חדש, מסורבל קצת לעבודה בלכידות אבל היום הוכיח שהוא שווה כי אחד הקליפסים לא סגרתי ועדיין נשאר סגור),החתולה ברחה לאחת החצרות ומהחצר האחורית לחצר אחרת, לא היתה לי דרך לעבור הייתי חייבת לחזור לרחוב ולהכנס מבית אחר ברחוב סמוך, הייתי בטוחה שזהו עד שאני אגיע לא אמצא אותה. אלוהים רצה שכן וראיתי אותה היא כמובן המשיכה במנוסה ממני לא יודעת איך הצלחתי בסוף לגרום לה בתוך שטח פתוח להצמד לקיר(היחיד שהיה שם) ופשוט הלבשתי עליה את המנשא והטסתי אותה לוטרינר.בטביעת עין לא מקצועית זה ניראה כמו שבר באגן מקווה שזה רק זה ולא גם פגיעת ראש או דימומים פנימיים. כמובן שחזרתי לחפש את הגורים ולא מצאתי. עוד מזל יש שם מאכילה קבועה, שאנשים רק סיפרו עליה ואמרו לי בערך איפה היא גרה, דפקתי דלת דלת, עד שבסוף אחד השכנים אמר לי היכן היא גרה והיא לא היתה בבית. השארתי פתק עם מס' שלי , לקחתי שם לפי תיבות הדואר, עכשיו התקשרתי ענתה הבת שראתה את הפתק שאני שמתי האמא המאכילה צריכה להגיע כל רגע, מחכה שהיא תחזור אליי,להגיד מה גיל הגורים (מתפללת שהם עצמאיים אם כן היא תדאג להם ולהאכלות שלהם)לפחות בקטע הזה אני שקטה שיהיה שם מישהו שיהיה מספיק עירני ליללות של גורים מה גם שזה רחוב קטן ושקט. הבחור שדרס, היה ממש בסדר, אני ראיתי במו עיניי, הוא נסע ממש לאט והיא פשוט זינקה לו לגלגלים, הוא עצר את הרכב ורץ אחריי לוודא שאני מצליחה, השאיר לי את מס' הטלפון שלו(מסתבר שיש לו חתול והוא תורם לאגודת חובבי החתולים מידי פעם), שאל אותי אם ניראה לי שהיא תהיה בסדר, הוא היה ממש בסדר ובעיקר בשוק והרגיש ממש רע זהו בנתיים אני מתפללת שהאמא תזהה את החתולה(צילמתי אותה אצל הוטרינר ושלחתי לנייד של הבת) ושהיא תדע להגיד לי גיל משוער של הגורים..
 

Bastat

New member
אוי מירי מירי

איזה כייף שיש אנשים כמוך ! עוד חתולה וגוריה מודים לבורא עולם שהביא אותך אליהם... בזמן הנכון ובמקום הנכון
יצא פיוטי...אבל את מבינה את כוונתי
 

אשתר1

New member
איזה מזל יש לחתולה הזו

ואת ,כל הכבוד לך על הנחישות,ההתמדה והיסודיות בטיפול בחתולה ובכל מה שקשור אליה.מלאך שומר,ממש לא להאמין.
בפעם הבאה שניפגש אני חייבת למצוא איפה אצלך צומחות ה
 

dio3

New member
בהחלט מסתבר שיש אנשים טובים

ואת אחת מהם! ישר כוח! מקווה שלחתולה שלום (וגם לך ולנהג)
 

בילי28

New member
מצדיעה לך ומסירה את הכובע בפנייך../images/Emo47.gif

כן יירבו אנשים כמוך
ממש הפתיעה אותי לטובה התנהגותו של הבחור שפגע בה שלא באשמתו. התנהגות כזאת היא נדירה ביותר אצל נהגים, ומחמם את הלב לשמוע שלמרות האלימות בכבישים, עדיין נותרו שם איים של שפיות ואנושיות (אנושיות במובן הטוב של המילה). מקווה מאוד שהחתולה תחלים והגורים יהיו בסדר. עדכני אותנו בבקשה.
 

smiri

New member
הוא היה ממש בסדר

האישה המאכילה יצרה איתי קשר, מהשיחה איתה ואפילו ששלחתי לבת שלה תמונה,לא נישמע לי שהיא בדיוק ידעה על מי אני מדברת. מסתבר שיש עוד 2 מאכילים פחות או יותר באיזור שהיא מכירה. כמו כן אמרה שהיא חושבת על חתולה שממליטה בחצר של מישהו שמאכיל את אותה אמא אמרה שתקפוץ אליו לברר ותחזור אליי.. לא עשתה זאת. מה שכן הבטיחה ואני מאמינה לה שאם תשמע יללות גם באמצע הלילה תיצור איתי קשר. למרות שהיא אמרה שהיא ומשפחתה הצילו לא מעט גורים (לא הבנתי אם יונקים) , היא אמרה לי שאין לי מי לדאוג ואם רק יצייצו הם יהיו בידיים טובות (אני מאוד מקווה שהתכוונה לעצמה חחחח) מחר אתקשר לשאול לשלום החתולה (ב"ה אם הכל בסדר לפחות אחרי שתחזור לשם תחזור מעוקרת אם יש בזה נחמה)
 

hallo kitti

New member
וואי את גדולה!

נורא קשה לי האמת להיכנס לפורום הזה, אני לא מסוגלת לקרוא הודעות על חיות סובלות (גם בעיתונות) ובמיוחד עכשיו בהריון עם כל ההורמונים בכלל אני לא מצליחה לחשוב על הדברים האלה... פחדתי שאני אקרא בהודעה שלך משהו מזעזע אבל עשית לי את היום (את הלילה יותר נכון
)
 
למעלה