סיפור אישי וכואב על עגלות באנגליה

קלמי

New member
סיפור אישי וכואב על עגלות באנגליה

החלטתי לעשות מכה....שלושה חודשים של קריעת תחת אבל לתת כמו גדולה עם הרבה כסף. אני בדקתי טוב את הנושא... הלכתי לכמה חברות... ובסוף הגעתי לחברת "מינראל עשרים ואחת" (כותבת את זה בעילגות כדי שלא יאתרו וימחקו את ההודעה) הובטחה לי הבטחת הכנסה לחודש הראשון... אמרו לי לבוא רק עם 200 פאונד. טיסה עליהם ושבועיים מגורים חינם בתנאי של התחייבות לחודשיים.. ושמסדרים איזו ויזת סטודנט זולה ועובדים חוקי. למרות שהיו לי בעיות אתם לפני הטיסה... (התקשרו 4 ימים לפני מועד הטיסה הראשון ודחו אותו בחודש), החלטתי לנסוע אתם כי הם היחידים שנשמעו לי אמינים... גם שכתבתי אתם חוזה חדש... (לפחות 3 ימים של התארגנות במצב של פיטורין.. ועוד כל מיני) רק כשהגעתי לונדון, הם אמרו לי שאין לי חוקיות ושאם תופסים אותי אז אני אהיה בכלא ואקבל חותמת שחורה... ואמרו שאת הבטחת ההכנסה אני אקבל רק בתום החודשיים. אחרי שבועיים מצאתי את עצמי בלי כסף לאוכל... ה200 פאונד שהבאתי איתי לא הספיקו לכלום..... הבוס- סהר הוא חתיכת נבלה... בחור רע ודוחה.. וולגרי, רודן. אחרי חודש וחצי בחברה הם התחילו לצעוק עליי.. הציבו לי אולטימטום ויעדים מופרכים.. הורידו אותי למטה.. הפכתי לסמרטוט... לא נתנו לי חופש. 14 שעות - 7 ימים בשבוע. ולא תטעו - עשיתי סכומים ממוצעים וטובים כמו כל השאר... לא היה הבדל ביני לבין האחרים מבחינת מכירות... ההבדל היחיד שאני הייתי הכי חדשה בחברה. שבועיים לפני תום ההתחייבות הם פיטרו אותי. אמרו לי להתפנות תוך יום ואיימו עליי שאם אני לא מתפנה הם גוררים אותי מהידיים והרגליים.. אמרתי להם שהם מפרים עוד סעיף בחוזה אז הם אמרו שבתור עונש - אני גם לא מקבלת משכורת שמגיעה לי. הם הביאו אותי לעבוד בתקופת היובש... לא היו להם אנשים. עכשיו - אלו שעבדו קריסמס שעבר רוצים לחזור.. ואין להם מקום. אז מפטרים את אלו שלא עברו את מכסת החודשיים - כדי לא להעניק להם הטבות - ומביאים את האחרים. זה מה שאני הייתי בשבילם - כח עבודה לתקופה קשה שאין עובדים. תזהרו מהחברה הזאת.... לירון - היא המקשרת בארץ... וסהר- מנהל החברה... אני לא היחידה פה עם הסיפור הזה... אל תתקרבו לחברה הזאת!!!!!
 

EmGee

New member
אכן מקרה מצער

משתתף בצערך, לצערי המקרה הזה נפוץ מאוד בקרב העבודות עם העגלות, ורק מעטים מגיעים לחברות טובות. הייתי רוצה לנצל את ההזדמנות לפרט מספר כללי זהירות: 1. לא להגיע לחברות בעקבות פרסומים בעיתונים\אינטרנט\דפי מודעות. להגיע אך ורק דרך מישהו שאתם מכירים אישית שעבד שם בעבר או שמכיר באופן אישי את אחד הבעלים של החברה. כאשר אתם מגיעים לחברה בלי שאף אחד מכיר אתכם, אי אפשר להסתמך על זה שמישהו יכבד אותכם ויעשה את מיטב המאמצים ללא לפגוע בכם. 2. להשתדל לעבוד רק בחברות שרשומות בארץ ובעלות משרד פעיל בארץ, כך שאם יש הפרות חוזה או פעילות לא חוקית אחרת, ניתן לתבוע אותם בארץ. 3. להביא סכום של לפחות 5,000 שקל (תלוי במקום, באנגליה קצת יותר, באוסטרליה אפשר פחות). שאם יקרה משהו תוכלו להחזיק את עצמם למשך מספר שבועות למטרות מציאת עבודה אחרת או טיול במקום. חבל להגיע ללונדון ולא לטייל שם... 4. לברר בפרטי פרטים בדבר החוקיות המוחלטת. כמעט כל מדינה שפועלות בה עגלות מחזיקה שגרירות בארץ והם ישמחו לשמוע על ההסדרים. אם ההסדר חוקי אין לכם מה לפחד, אם הוא לא חוקי אז הם הצילו אותכם מעוד גנב ישראלי. 5. להזהר מחברות שמבטיחות דברים לא הגיוניים. אין דבר כזה שכר ממוצע בין 2,000 ל3,000. ממוצע זה מספר מדויק, זה מראה מראש שהפרסומים שלהם לא אמינים. בנוסף אף אחד לא ימממן לך טיסה בעבור חודשיים, אולי בעבור 4 חודשים. 6. לרוב החברות הגדולות יש קבוצות בפייסבוק, תעשי חיפוש ותראי אם יש שם מישהו שיש לך ולו חבר משותף ותפני אליו בהודעה. 7. לחפש מידע על החברה בגוגל, לשאול בפורומים אובייקטיבים כגון זה אם מישהו שמע על החברה. בנוסף אני ממליץ לי לא לפחד לפרסם את שם החברה, אם הם יתבעו אותך בארץ הם יהיו מחויבים לתביעה נגדית כלפיהם, ואם מה שרשמת אמת את תרוויחי מזה מלא כסף.
 

live the day

New member
דיברתי איתם היום ותודה! תודה שכתבת את זה

כי את לא הראשונה ששמעתי ממנה ביקורת כזאת עליהם אבל חיזקת את זה כל כך מצטערת שעברת חוויה כזאת! אבל תודה כל כך שכתבת את זה!!
 

MyTaoWay

New member
../images/Emo18.gif ממליצה לנעוץ בהודעות נבחרות

כדי שאחרים ילמדו מניסיון שלך ! תודה על השיתוף. מצטרעת לשמוע שככה הלך לך
אבל מה לעשות שזאת מנת חלקם של רבים , שעובדים בעגלות... נ.ב לקח = ויזת עבודה מוציעים עוד בארץ.
 
למעלה