סיפורו של סרסור

מתוך: "העלמותו המופלאה של ראש שקט"



דיק הצליח לחמוק מהחנות והצטרף אל חבורת הפושעים שהתרחקה בזריזות מהמקום.

הביריון, ראש החבורה, נצמד אליו ואף הניח את ידו על כתפו בחיבוק.

"וואלה אתה בסדר", אמר לדיק, "לא הלשנת עלינו ושמרת על שתיקה מוחלטת. היום קשה למצוא אנשים כאלה, כל העבריינים היום יודעים רק לפטפט. המקצוע שלנו מדרדר. תראה לאן הגעתי, שאני צריך לבוא ולעבוד בלילות במקום לנוח. פעם הייתי עושה חיים, היו לי כמה נערות שהיו עובדות בשבילי, אבל אחר כך סגרו את חוף תל ברוך והשוטרים התחילו להציק לבנות על הכביש, אז נאלצתי לקחת לי רוסיות. אלו מה זה מפונקות!

"אתה שומע, היית לי פעם רוסיה ממש פצצה, שקניתי בכל החסכונות שנשארו לי. אבל מסתבר שהיא מה זה מפונקת! סדרתי לה מה זה דירה יפה ומשופצת טיפ טופ, אפילו ג'יקוזי היה שם. אבל מה, היא אומרת לי אני רוצה יותר אחוזים על כל לקוח, אני צריכה לדאוג לעתיד שלי.

יאללה, אני צעקתי עליה, רק באת לארץ וכבר את מתפנקת, תורידי את התחתונים שלך ותתחילי לעבוד, במקום לזיין את השכל. קודם כל לכי להזדיין ואחר כך נדבר.

"רק חודשיים בארץ וכבר למדה מספיק עברית בשביל לבקש לעצמה תנאים והטבות זאתי, וגם להתלונן: ההוא עם הזין הגדול, מתנהג אליה בגסות וזה עם הזין הקטן, דורש כל מיני בקשות מוזרות ומגעילות.

"ליידי היא נהיית לי, הזונה הזאת! במקום להזיז את התחת היא מרימה את התחת!

יושבת עם החברות שלה במכון, וכל הזמן מפטפטות ברוסית, רובוטה רובוטה, כלומר עבודה, עוד מעט יקימו לי פה מפלגת זונות קומוניסטית אלו!

"ואם לקוח לפעמים רוצה לזיין בתחת אז מה, מסתובבים ולא עושים מזה עניין. אבל זאתי – לא! לא מוכנה, יעני היא לא דו שימושית, אצלה הכול נדפק לפי הספר, כאילו שלפני שבא פה לארץ עברה קורס לזכויות סוציאליות או משהו!

"וסיפרו לי לקוחות, שעד שהיא מורידה את התחתונים, הם כבר מקבלים לא רק רפיון באבר אלא רפיון שרירים כללי. עושה פוזות, ומעקמת את האף, עד שנדמה שהיא נמצאת בחנות ירקות ובוחרת מלפפונים מובחרים!

"לזה יש גדול מדי, לזה יש קטן מדי, זה עקום מדי לטעמה. זה מזיין חזק מדי, וזה לא יודע בכלל איפה מכניסים את זה.

"יאלה, כבר עדיף לקחת זונה מפה, תוצרת הארץ, נהייתי כבר ציוני, יבוא זה לא תמיד טוב יותר!"
 

קבצים מצורפים

  • העלמותו עטיפה אחורית1.jpg
    העלמותו עטיפה אחורית1.jpg
    KB 322.6 · צפיות: 2
למעלה