סיני שלום לכל המכובדים ,עלתה לי מחשבה לנסיעה לסיני עם מורכבת על gpz מה דעתכם? תודה וחג שמח
י יצחק וי New member 11/9/10 #1 סיני שלום לכל המכובדים ,עלתה לי מחשבה לנסיעה לסיני עם מורכבת על gpz מה דעתכם? תודה וחג שמח
א אהוד א1 New member 11/9/10 #9 חפש מקום בטוח יותר. עוד שניה יגיעו כל הרפתקני הפורום ויסבירו לך שגם על תאילנד יש הזהרת מסע וגם בגרוזיה חטפו ישראלים. עד אז, ממליץ לטייל למקום בו לא מחפשים לחטוף אותך כיוון שאתה ישראלי או מעכבים את הפינוי שלך ממסוף הגבול לביה"ח מאותה הסיבה.
חפש מקום בטוח יותר. עוד שניה יגיעו כל הרפתקני הפורום ויסבירו לך שגם על תאילנד יש הזהרת מסע וגם בגרוזיה חטפו ישראלים. עד אז, ממליץ לטייל למקום בו לא מחפשים לחטוף אותך כיוון שאתה ישראלי או מעכבים את הפינוי שלך ממסוף הגבול לביה"ח מאותה הסיבה.