סיני

יצחק וי

New member
סיני

שלום לכל המכובדים ,עלתה לי מחשבה לנסיעה לסיני עם מורכבת על gpz מה דעתכם? תודה וחג שמח
 

dodmiki

New member
לך על זה - רק תדאג לאיזה סוג של חילוץ לכלי

על כל צרה ..
 

אהוד א1

New member
חפש מקום בטוח יותר.

עוד שניה יגיעו כל הרפתקני הפורום ויסבירו לך שגם על תאילנד יש הזהרת מסע וגם בגרוזיה חטפו ישראלים. עד אז, ממליץ לטייל למקום בו לא מחפשים לחטוף אותך כיוון שאתה ישראלי או מעכבים את הפינוי שלך ממסוף הגבול לביה"ח מאותה הסיבה.
 
למעלה