TinkerBellll
New member
סינית-קשה שפה?
אני בטח לא הראשונה ששואלת אם כדאי ללמוד סינית. העניין הוא שיש לי אופציה לבחור בסינית כקורס כללי באוניברסיטה וזה ארבע שעות שבועיות (רצופות!) בסמסטר אחד במקום שעתיים בשניים שזה מצויין כי סמסטר ב' שלי עמוס. השאלה היא אם החיפוש שלי אחרי "חיים קלים" לא יביא לי תוצאות הפוכות. אם סינית היא שפה קשה ומסובכת מדי-אני עלולה לגרום לעצמי נזק. מה דעתכם?
אני בטח לא הראשונה ששואלת אם כדאי ללמוד סינית. העניין הוא שיש לי אופציה לבחור בסינית כקורס כללי באוניברסיטה וזה ארבע שעות שבועיות (רצופות!) בסמסטר אחד במקום שעתיים בשניים שזה מצויין כי סמסטר ב' שלי עמוס. השאלה היא אם החיפוש שלי אחרי "חיים קלים" לא יביא לי תוצאות הפוכות. אם סינית היא שפה קשה ומסובכת מדי-אני עלולה לגרום לעצמי נזק. מה דעתכם?