a p p l e m a n
New member
סימולציה מספר 8 HIGH Q
אתם מכירים את התחושה שאתם מגיעים לתרגיל פותרים אותו ואז מגלים שיש איזה ניואנס קטן כזה, איזה חוק שלא התעמקתם בו מספיק בחישוב ולכן אתם לא סגורים על משהו. טור א' טור ב 94 הציון של התלמיד החדש מידע נוסף בכיתה 14 תלמידים שציונים הממוצע הוא 80 לאחר שלכיתה הצטרף תלמיד חדש עלה הממוצע ל-81. עכשיו. התשובה הנכונה היא טור ב'. כי ציונו של התלמיד החדש הוא 95 מחלקים את ההפרש ב15 ואז יוצא נקודה אחת יותר. הבעיה שלי היא: שאני לא הייתי בטוח אם אני צריך לחלק את הציון של התלמיד במספר הכולל של כלל התלמידים כולל התלמיד או לא כולל. משום שהוא עדיין לא הצטרף לכיתה.ואם אני מחלק את זה במספר התלמידים הקיים, אז הציון שלו הוא 94 ואז 14 לחלק ל14 זה נקודה אחת. ואז התשובה תהיה 3. ואני זוכר במעורפל איזה תרגיל שבו בשביל לפתור ולהגיע לתשובה הנכונה הייתי צריך לחלק למספר המשתתפים ללא "המצטרף". לכן הייתי רוצה שירחיבו לי בנושא, מתי מחלקים במספר הכולל וומתי בשינוי. כי זה מהותי. ומסתבר שגם טועים על זה.
אתם מכירים את התחושה שאתם מגיעים לתרגיל פותרים אותו ואז מגלים שיש איזה ניואנס קטן כזה, איזה חוק שלא התעמקתם בו מספיק בחישוב ולכן אתם לא סגורים על משהו. טור א' טור ב 94 הציון של התלמיד החדש מידע נוסף בכיתה 14 תלמידים שציונים הממוצע הוא 80 לאחר שלכיתה הצטרף תלמיד חדש עלה הממוצע ל-81. עכשיו. התשובה הנכונה היא טור ב'. כי ציונו של התלמיד החדש הוא 95 מחלקים את ההפרש ב15 ואז יוצא נקודה אחת יותר. הבעיה שלי היא: שאני לא הייתי בטוח אם אני צריך לחלק את הציון של התלמיד במספר הכולל של כלל התלמידים כולל התלמיד או לא כולל. משום שהוא עדיין לא הצטרף לכיתה.ואם אני מחלק את זה במספר התלמידים הקיים, אז הציון שלו הוא 94 ואז 14 לחלק ל14 זה נקודה אחת. ואז התשובה תהיה 3. ואני זוכר במעורפל איזה תרגיל שבו בשביל לפתור ולהגיע לתשובה הנכונה הייתי צריך לחלק למספר המשתתפים ללא "המצטרף". לכן הייתי רוצה שירחיבו לי בנושא, מתי מחלקים במספר הכולל וומתי בשינוי. כי זה מהותי. ומסתבר שגם טועים על זה.