סילבסטר וזוגיות

NaDaV18

New member
סילבסטר וזוגיות

אז אתמול יצאתי עם מישהי,היא משרתת איתי,ולא יצא לנו אף פעם להחליף יותר מכמה מילים,אתמול קבענו לסילבסטר. בינינו,הדבר הראשון שמשך אותי זה כמובן איך שהיא נראית,היא באמת יפה ומושכת אותי,אבל אז מצאתי את עצמי,בלילה של הסילבסטר עם אישה פשוט טיפשה,אין לי איך להגיד את זה אחרת..היא פשוט אהבלה רצינית,ולחשוב שהיא בת 20,היא מתנהגת כמו בת שנתיים. אז איך מוצאים את השילב המנצח בין אופי ליופי, כי הדבר הראשון שמושך זה יופי,כן אין מה לעשות,ואז אתה מתחיל להריץ ענינים ומגלה שסבבה יופי,אתה יכול להסתכל והכל,אבל אין לך עם מי להעביר 2 משפטים ולדבר.(ולא אני לא אומר שכל היפות הן טפשות). ומצד שני,אופי אם זה לא באופן וירטואלי,אתה לא יודע אותו. מכאן שנשאר רק לכאוב,ולכאוב,ולכאוב........
 

HilOneT18

New member
או להתאהב בידידות שלך...

כמו שקורה הרבה... איך שנאתי את זה שידידים שלי נהיו דביקים!!!!! אבל האמת, מה שאתה יכול לעשות, זה או לבקש שידוכים, אם לחברים שלך יש ידידות נחמדות, אז למה לא? ככה לפחות זה עבד עם 3 החברים שהיו לי... הכרתי אותם דרך חברים... דיברנו קצת.. התידדנו.. והמשכנו משם.
 

עו מר 5

New member
גם אני חושב שזה רעיון טוב

למרות שיכולות להיו אי נעימויות, אם נגיד אתה רב עם החברה שלך אז אולי יהיה לך לא נעים מהחבר ששידך לך אותה.
 

HilOneT18

New member
אתמול בלילה...

נשארתי לבד בבית. נכנסתי לאמבטיה עם קצף ושמנים ונרות. התפנקתי לי קצת. ראיתי את הסרט "כשהארי פגש את סאלי". ואחרכך דיברתי עם ערן בטלפון. והלכתי לישון. היה נחמד מאוד!
 

NaDaV18

New member
כן אהה..

כל פעם שאני נזכר במה שהיה אתמול אני מתחיל לצחוק,זה היה פשוט בשלב מסויים מאוד מצחיק,כי היא לא מוציאה משפט אחד נורמאלי, לא משנה שכל הזמן מדברת בצורה צפונית ,אבל סגנון מעצבן בשלב מסויים. ובכלל,היא מהסוג בנות של אני יפה וזהו! טוב אני חושב שאצהיר על רווקותי,או לחילופין אלך לדודו טופז ואבקש שידוך :))
 

עו מר 5

New member
אני אתמול בילתי

בפנימייה באיזה דיסקו שאחד החניכים עשה, אבל לא משהו מיוחד.
 

עו מר 5

New member
אתה מבין נכון מאד

מה לעשות?! כזה אני, לא אוהב את השטויות האלה. אני לא מבין מה הקטע של להתנשק דווקא בתאריך הזה דווקא ב12 בלילה.
 
../images/Emo6.gif

אז נדבוש,כאילו וואו,כאילו דה אתה רווק כזה כאילו?
 
אתמול

הייתי שפוכה מעייפות! הלכתי לחברה שלי הכי טובה לישון אצלה...חחח שתי פצלוחיות, הלכנו לישון כבר ב11...ולמדתי בערב לתאוריה בעיקר. נישקתי את עצמי...היה מצויין!....חחחח התעוררתי בבוקר עם כאפה, ממש מושלם..:)
 
למעלה