היה לי כמה דברים שלא הייתי יכול לדחות... 3-2 לי!
A AGENT SHESH New member 6/4/04 #83 אנחנו לא מבוגרים../images/Emo70.gif../images/Emo73.gif אנחנו מתבגרים טובטוב... נגיד... - חצי מאיתנו היו מבוגרים.... אני חושב בכל מקרה, מבוגרים או לא - כולם אחלה!
אנחנו לא מבוגרים../images/Emo70.gif../images/Emo73.gif אנחנו מתבגרים טובטוב... נגיד... - חצי מאיתנו היו מבוגרים.... אני חושב בכל מקרה, מבוגרים או לא - כולם אחלה!
ת תמי22 האחת New member 6/4/04 #75 תגובתי למפגש אז אם אני הייתי באה אז אני מספר מזל (7) ואם הייתי באה בזכותי היו באים עוד אבל צר לי לא יכולתי להגיע טוב מפגש הבא....
תגובתי למפגש אז אם אני הייתי באה אז אני מספר מזל (7) ואם הייתי באה בזכותי היו באים עוד אבל צר לי לא יכולתי להגיע טוב מפגש הבא....
ר רונקי New member 9/4/04 #90 ../images/Emo13.gif אני ממש שמחה שנהנתם ! ובגלל שאני יחסית חדשה אז גם יש לי חוצפה של חדשים ואני דורשת שיהיה עוד מפגש -אפילו בקרוב?- לאב יו
../images/Emo13.gif אני ממש שמחה שנהנתם ! ובגלל שאני יחסית חדשה אז גם יש לי חוצפה של חדשים ואני דורשת שיהיה עוד מפגש -אפילו בקרוב?- לאב יו
A A N I g M A New member 9/4/04 #92 לא חוצפה בכלל רק שיהיה קשה לארגן דבר כזה. התקופה שאחרי פסח היא תמיד הכי לחוצה, לפחות מבחינת תלמידים. מה גם שלמפגש הגיעו לא הרבה אז ייקח הרבה זמן לארגן מפגשפורום שוב. איפה את גרה אם מותר לי לשאול?
לא חוצפה בכלל רק שיהיה קשה לארגן דבר כזה. התקופה שאחרי פסח היא תמיד הכי לחוצה, לפחות מבחינת תלמידים. מה גם שלמפגש הגיעו לא הרבה אז ייקח הרבה זמן לארגן מפגשפורום שוב. איפה את גרה אם מותר לי לשאול?
ר רונקי New member 11/4/04 #93 מותר גם מותר מעלה אדומים אבל לומדת בי-ם כבר 4 שנים ככה שכל החיים שלי שם