סיכום שלמפגש גש...

  • פותח הנושא ariq3
  • פורסם בתאריך

ice2

New member
היה לי

כמה דברים שלא הייתי יכול לדחות... 3-2 לי!
 

AGENT SHESH

New member
אנחנו לא מבוגרים../images/Emo70.gif../images/Emo73.gif

אנחנו מתבגרים
טובטוב... נגיד... - חצי מאיתנו היו מבוגרים.... אני חושב
בכל מקרה, מבוגרים או לא - כולם אחלה!
 
תגובתי למפגש

אז אם אני הייתי באה אז אני מספר מזל (7) ואם הייתי באה בזכותי היו באים עוד אבל צר לי לא יכולתי להגיע טוב מפגש הבא....
 

רונקי

New member
../images/Emo13.gif

אני ממש שמחה שנהנתם !
ובגלל שאני יחסית חדשה אז גם יש לי חוצפה של חדשים ואני דורשת שיהיה עוד מפגש -אפילו בקרוב?- לאב יו
 

A N I g M A

New member
לא חוצפה בכלל

רק שיהיה קשה לארגן דבר כזה. התקופה שאחרי פסח היא תמיד הכי לחוצה, לפחות מבחינת תלמידים. מה גם שלמפגש הגיעו לא הרבה אז ייקח הרבה זמן לארגן מפגשפורום שוב. איפה את גרה אם מותר לי לשאול?
 

רונקי

New member
מותר גם מותר

מעלה אדומים אבל לומדת בי-ם כבר 4 שנים ככה שכל החיים שלי שם
 
למעלה