"סיכום שבועי"
יקירי הבטחתי לכתוב לכם. אני מאד מודה לכל מי ששלח לי תנחומים בפורום או במסר. זה ממש ריגש אותי. התחלנו את השבוע במוצאי שבת על שפת הים בבת-ים והיה לי כיף לפגוש את קירידי מהפורום. יום א.ב.ג. היו מאד אינטנסיביים כיוון שאנחנו בסוף סימסטר והיו לי המון מחוייבויות. ביום ג. התכוננתי למוע שבתאטרון חולון, היה מתוכנן ערב של כיף, שלי ושל בן-דודי שהוא גם החבר הטוב שלי. זה היה שבוע ההולדת שלו וכיוון שאהבתו ללדינו אדירה הזמנתי אותו לתאטרון חולון ואחר כך היינו אמורים לבלות את הערב במסעדה: פטפוט רכילות (דדי קודו) בדיחות, צחוקים והתגרויות זה בזה. אנחנו שני הבני דו הכי צעירים (אני הכי צעירה והוא הסגן שלי) והיינו קשורים מאד. האיש הזה היה בכל מקום מסמר הערב ולא היה מפגש מבלי שהוא יגנוב את ההצגה ויבצע את הפיניש (גם קובי זרקו הרגש את "נחת כריזמיותו". המופע החל והוא כרגיל משך תשומת לב הוזמן לבמה שר אדיאו נשק לקהל וחזר לשבת . מספר שניות לאחר מכן הוא כבר שקע בדרך החוצה מהעולם הזה.היום היתה ההלויה (מאי וחיים הגיעו ועוד פעיל מועד חולון שאת שמו לא זכרתי). אולי אנסה לשחזר דברים שאמרתי נוכח גופתו אשר יציירו תמונה אשר תשקף את המעט שבאישיותו. "נפל בגורלי לראותך ברגעיך האחרונים. אומרים שאדם מאוזן הוא כזה שיש בו מן הילד , מר ההורה ומין הבוגר. היית ילד כולם יודים, היית הורה נפלא (גידל את שלושת ילדיו לבד) וכשהיה נחוץ לקחת אחריות והיית בוגר. היינו שני הקטנים כמו שני גורים מתכתשים ומשחקים אהבת את שפת הלאדינו והכרחת אותי לדבר לאדינו ויש אנשים כאן שיודעים שאותי אי אפשר להכריח לדבר לאדינו, ובכל זאת היית אומר לי כמו דיקטטור, דגידי בלאדינו והצלחת. לא חלמתי בחלומותי הגרועים לפני שנה ביום הולדתך כאשר שמתי ידי על לבך וסיפרתי איזה לב יש לך שכעבור תששנה אשים ידי על לבך לבדוק אם הוא פועם.הלכת באיתנו בדיוק כפי שחיית, עם שיר ומחול וחיוך על השפתיים ותשואות מהקהל. תסריט שממש נכתב עבוך. אדיוס קרידו אדיוס". קרידי חברי הפורום הגיע יום רביעי ואני עדיין לא מעכלת מה קרה וגם המחשב עשה לי בעיות ולא יכולתי להשיב לכל מנחמי. הגיע יום חמישי והסתיימו ההכנות לפרידה הסופית וביום ששי משהגיע בנו מאוסטרליה ובני דודיו שהיו גם חבריו מאירופה נערכה ההלויה . שבת שלום לכולכם ידידי, ושלא נדע עצב לעולם!!!!!