Little Sharky
Active member
העונה הארוכה בהיסטוריה -
כמובן, וכנראה המאתגרת ביותר גם כן. מקורונה עד לBLM העונה הזו עמדה על הקצה, אם לא התבטלה בגלל הקורונה והשאירה שחקנים עם דילמה שלא כל אחד יכל לעמוד בה כמו אייברי בראדלי, היא לאחר מכן השאירה שחקנים ואת כל ארגון השחקנים NBPA אם בכלל צריך להמשיך לשחק כדורסל בגלל מה שהולך בחוץ וזה לא רק קוביד. היא גם הפכה מאוד פוליטית, בצל הבחירות אבל כמובן שכולם יודעים שBLM ו"Go vote" מוזכרים ביחד זה בשביל לשלוח איזה דביל אחד הביתה. אבל העונה הזו היא ניצחון, לא מקרה אחד של קורונה היה בבועה, אחד. ואומנם המקרה של דונאל האוס לדוגמא הוא ההתגלמות של "עצוב ומצחיק בו זמנית" כי מה כבר כולה הבן אדם עשה, אבל בדיוק בגלל הקשיחות הזו הNBA ואדם סילבר ניהלו על קונצרט של מופת, 6500 אנשי צוות היו בבועה, זה בקלות יכל להיות קטסטרופה, אני רק מקווה שכל שאר הNBA נהגו כמו ראסל ווסטברוק והטיפ שנתן לצוות המלון (8000 דולר) שהקריבו מעצמם לא פחות. לדעתי העונה הבאה צריכה להיות מקוצרת כדי להחזיר את הNBA למסלול הרגיל שלה, הייתה ירידה די דרסטית ברייטינג, ואולי חלק גדול מזה גם שזה התנגש עם הספורט הפופולארי ביותר בארצות הברית.
לברון ג'יימס -
לא יכול להבין איך אפשר לשנוא אותו, עברו מספיק מים בנהר מאז שהוא לקח את הטאלנט שלו לסאות' ביץ' והכריז על Not one, not two.. הבנו. כולם מדברים עכשיו על הGOAT, אבל לברון ג'יימס הוא משהו שמייקל בחיים לא היה וזה דווקא לא על המגרש, לברון ג'יימס הוא Voice. הוא ווקאלי מחוץ למגרש ולא מפחד להיכנס מתחת לאלונקה ולא רק זה, אלה לסחוב ולהוביל את האלונקה. מייקל ג'ורדן לעומתו סירב באדיקות לאורך הקריירה להיכנס לדיונים האלה, במיוחד Race related. למרות שהקריירה שלו קרתה על תקופה מאוד חשוכה בארצות הברית וכנראה על המהומות הגדולות בהיסטוריה של ארצות הברית (LA 92, סרט מצויין בנטפליקס) באותו זמן של המהומות שחקן ספסל בבולס קרייג הודג'ס ליטרלי Ripped ג'ורדן על כך שהוא בורח מהעניין, וזה כמובן מגיע לאחר ה"Republicans buy sneakers too" המפורסם ב1990. אז כן למרות שהיום ג'ורדן הרבה יותר וואקלי, במיוחד בתקופה הזו, זה לפחות משהו אחד שלברון כן והוא בחיים לא היה. עכשיו איך אפשר לשנוא את לברון? איך אפשר לומר שלברון צ'וקר? איך אפשר לא להעריך גדולה שהיא מעבר לכדורסל.
בגיל 36 לברון שוב, התעלה על עצמו, עם האחוזים הטובים ל-2 בקריירה בסדרת גמר, וגם יותר טוב מסדרות גמר הכי טובות של חבר'ה כמו שאקיל או קארים.
זה שחקן שלא החמיץ אף משחק פלייאוף בקריירה שלו.
זה שחקן שעכשיו נתן 30-12-8.5 ב59% מהשדה ו-41% משלוש בסדרת גמר בגיל 36 [ועוד קוראים לו צ'וקר].
זה שחקן שהגיע למיאמי שמאז האליפות ב-2006 לא עברו סיבוב ראשון, ובשנה השניה שלו שם זכו באליפות.
זה שחקן שהגיע לקליבלנד שמאז שהוא עזב לא היו בפלייאוף בכלל, ובשנה השניה שלו שם זכו באליפות.
זה שחקן שהגיע ללייקרס שלא היו בפלייאוף 6 שנים, ובשנה השניה שלו שם זכו באליפות.
זה שחקן שיתלו את הגופיות שלו (6 ו-23) בשלושה קבוצות שונות.
בכל זכיה גם לברון נתן נאום, במיאמי זה היה על "הילד מאקרון שגדל בלי אבא", ובקאבס זה "קליבלנד זה בשבילך" והיום זה היה "I want my dam respect too" כשהגיע ללייקרס אמרו שזה כמו התקופה של ג'ורדן בוויזארדס, שהוא הגיע לעשות טלוויזיה, שהוא שם בשביל Cashing out ולהנות מהClout, שהוא מחכה לילד בLA ומעביר את הזמן ומה לא.
נגמרו הספורלטיבים ללברון ג'יימס, הוא מגדיר אותם מחדש כל הזמן, הוא אמר "I've still got a lot of basketball ahead of me" והוא לא מאט, הוא כנראה יפרוש שהוא מוביל כל סטטיסטיקה אפשרית כמעט במיוחד בפלייאוף, 55 משחקי פאקינג גמר, הוא שיחק כמות משחקי פלייאוף של יותר מ-3 עונות רגילות(260) !!!!!!!
ואיך אדם סילבר אמר כשהעניק לו את הFMVP על שם ביל ראסל "כנראה שיום אחד גם יהיה גביע על שמו".
לקראת העונה הבאה -
כרגע מסתמן שכנראה תהיה עוד בועה, לא יהיה חיסון לפני הקיץ כמעט בוודאות, וצריך לראות מה קורה עם זה. אבל אני מתרגש. אני מתרגש כי גולדן סטייט חוזרים ואני מחכה בציפייה לראות איך הם חוזרים, הפרוייקט בנטס יקום לתחייה, ה"קאמבק קידס" בדנבר מתכוננים לרגע שלהם, דאלאס ולוקה וונדר, הלייקרס לא הולכים להאט והקליפרס? נו שיין מה יהיה איתם באמת. וגם הנגיעה הישראלית, דני אבדיה שצפוי להיבחר טופ 10 בכמעט 99% וכנראה טופ 5, עושה היסטוריה ישראלית קטנה.
נראה איך אדם סילבר והNBA מכינים את העונה הבאה, מחכה לדעת לא פחות.
אני אפרט כשיהיה לי זמן על הOnes to watch שלי going into next season
כמובן, וכנראה המאתגרת ביותר גם כן. מקורונה עד לBLM העונה הזו עמדה על הקצה, אם לא התבטלה בגלל הקורונה והשאירה שחקנים עם דילמה שלא כל אחד יכל לעמוד בה כמו אייברי בראדלי, היא לאחר מכן השאירה שחקנים ואת כל ארגון השחקנים NBPA אם בכלל צריך להמשיך לשחק כדורסל בגלל מה שהולך בחוץ וזה לא רק קוביד. היא גם הפכה מאוד פוליטית, בצל הבחירות אבל כמובן שכולם יודעים שBLM ו"Go vote" מוזכרים ביחד זה בשביל לשלוח איזה דביל אחד הביתה. אבל העונה הזו היא ניצחון, לא מקרה אחד של קורונה היה בבועה, אחד. ואומנם המקרה של דונאל האוס לדוגמא הוא ההתגלמות של "עצוב ומצחיק בו זמנית" כי מה כבר כולה הבן אדם עשה, אבל בדיוק בגלל הקשיחות הזו הNBA ואדם סילבר ניהלו על קונצרט של מופת, 6500 אנשי צוות היו בבועה, זה בקלות יכל להיות קטסטרופה, אני רק מקווה שכל שאר הNBA נהגו כמו ראסל ווסטברוק והטיפ שנתן לצוות המלון (8000 דולר) שהקריבו מעצמם לא פחות. לדעתי העונה הבאה צריכה להיות מקוצרת כדי להחזיר את הNBA למסלול הרגיל שלה, הייתה ירידה די דרסטית ברייטינג, ואולי חלק גדול מזה גם שזה התנגש עם הספורט הפופולארי ביותר בארצות הברית.
לברון ג'יימס -
לא יכול להבין איך אפשר לשנוא אותו, עברו מספיק מים בנהר מאז שהוא לקח את הטאלנט שלו לסאות' ביץ' והכריז על Not one, not two.. הבנו. כולם מדברים עכשיו על הGOAT, אבל לברון ג'יימס הוא משהו שמייקל בחיים לא היה וזה דווקא לא על המגרש, לברון ג'יימס הוא Voice. הוא ווקאלי מחוץ למגרש ולא מפחד להיכנס מתחת לאלונקה ולא רק זה, אלה לסחוב ולהוביל את האלונקה. מייקל ג'ורדן לעומתו סירב באדיקות לאורך הקריירה להיכנס לדיונים האלה, במיוחד Race related. למרות שהקריירה שלו קרתה על תקופה מאוד חשוכה בארצות הברית וכנראה על המהומות הגדולות בהיסטוריה של ארצות הברית (LA 92, סרט מצויין בנטפליקס) באותו זמן של המהומות שחקן ספסל בבולס קרייג הודג'ס ליטרלי Ripped ג'ורדן על כך שהוא בורח מהעניין, וזה כמובן מגיע לאחר ה"Republicans buy sneakers too" המפורסם ב1990. אז כן למרות שהיום ג'ורדן הרבה יותר וואקלי, במיוחד בתקופה הזו, זה לפחות משהו אחד שלברון כן והוא בחיים לא היה. עכשיו איך אפשר לשנוא את לברון? איך אפשר לומר שלברון צ'וקר? איך אפשר לא להעריך גדולה שהיא מעבר לכדורסל.
בגיל 36 לברון שוב, התעלה על עצמו, עם האחוזים הטובים ל-2 בקריירה בסדרת גמר, וגם יותר טוב מסדרות גמר הכי טובות של חבר'ה כמו שאקיל או קארים.
זה שחקן שלא החמיץ אף משחק פלייאוף בקריירה שלו.
זה שחקן שעכשיו נתן 30-12-8.5 ב59% מהשדה ו-41% משלוש בסדרת גמר בגיל 36 [ועוד קוראים לו צ'וקר].
זה שחקן שהגיע למיאמי שמאז האליפות ב-2006 לא עברו סיבוב ראשון, ובשנה השניה שלו שם זכו באליפות.
זה שחקן שהגיע לקליבלנד שמאז שהוא עזב לא היו בפלייאוף בכלל, ובשנה השניה שלו שם זכו באליפות.
זה שחקן שהגיע ללייקרס שלא היו בפלייאוף 6 שנים, ובשנה השניה שלו שם זכו באליפות.
זה שחקן שיתלו את הגופיות שלו (6 ו-23) בשלושה קבוצות שונות.
בכל זכיה גם לברון נתן נאום, במיאמי זה היה על "הילד מאקרון שגדל בלי אבא", ובקאבס זה "קליבלנד זה בשבילך" והיום זה היה "I want my dam respect too" כשהגיע ללייקרס אמרו שזה כמו התקופה של ג'ורדן בוויזארדס, שהוא הגיע לעשות טלוויזיה, שהוא שם בשביל Cashing out ולהנות מהClout, שהוא מחכה לילד בLA ומעביר את הזמן ומה לא.
נגמרו הספורלטיבים ללברון ג'יימס, הוא מגדיר אותם מחדש כל הזמן, הוא אמר "I've still got a lot of basketball ahead of me" והוא לא מאט, הוא כנראה יפרוש שהוא מוביל כל סטטיסטיקה אפשרית כמעט במיוחד בפלייאוף, 55 משחקי פאקינג גמר, הוא שיחק כמות משחקי פלייאוף של יותר מ-3 עונות רגילות(260) !!!!!!!
ואיך אדם סילבר אמר כשהעניק לו את הFMVP על שם ביל ראסל "כנראה שיום אחד גם יהיה גביע על שמו".
לקראת העונה הבאה -
כרגע מסתמן שכנראה תהיה עוד בועה, לא יהיה חיסון לפני הקיץ כמעט בוודאות, וצריך לראות מה קורה עם זה. אבל אני מתרגש. אני מתרגש כי גולדן סטייט חוזרים ואני מחכה בציפייה לראות איך הם חוזרים, הפרוייקט בנטס יקום לתחייה, ה"קאמבק קידס" בדנבר מתכוננים לרגע שלהם, דאלאס ולוקה וונדר, הלייקרס לא הולכים להאט והקליפרס? נו שיין מה יהיה איתם באמת. וגם הנגיעה הישראלית, דני אבדיה שצפוי להיבחר טופ 10 בכמעט 99% וכנראה טופ 5, עושה היסטוריה ישראלית קטנה.
נראה איך אדם סילבר והNBA מכינים את העונה הבאה, מחכה לדעת לא פחות.
אני אפרט כשיהיה לי זמן על הOnes to watch שלי going into next season