סיכום עונה שלי

Little Sharky

Active member
העונה הארוכה בהיסטוריה -
כמובן, וכנראה המאתגרת ביותר גם כן. מקורונה עד לBLM העונה הזו עמדה על הקצה, אם לא התבטלה בגלל הקורונה והשאירה שחקנים עם דילמה שלא כל אחד יכל לעמוד בה כמו אייברי בראדלי, היא לאחר מכן השאירה שחקנים ואת כל ארגון השחקנים NBPA אם בכלל צריך להמשיך לשחק כדורסל בגלל מה שהולך בחוץ וזה לא רק קוביד. היא גם הפכה מאוד פוליטית, בצל הבחירות אבל כמובן שכולם יודעים שBLM ו"Go vote" מוזכרים ביחד זה בשביל לשלוח איזה דביל אחד הביתה. אבל העונה הזו היא ניצחון, לא מקרה אחד של קורונה היה בבועה, אחד. ואומנם המקרה של דונאל האוס לדוגמא הוא ההתגלמות של "עצוב ומצחיק בו זמנית" כי מה כבר כולה הבן אדם עשה, אבל בדיוק בגלל הקשיחות הזו הNBA ואדם סילבר ניהלו על קונצרט של מופת, 6500 אנשי צוות היו בבועה, זה בקלות יכל להיות קטסטרופה, אני רק מקווה שכל שאר הNBA נהגו כמו ראסל ווסטברוק והטיפ שנתן לצוות המלון (8000 דולר) שהקריבו מעצמם לא פחות. לדעתי העונה הבאה צריכה להיות מקוצרת כדי להחזיר את הNBA למסלול הרגיל שלה, הייתה ירידה די דרסטית ברייטינג, ואולי חלק גדול מזה גם שזה התנגש עם הספורט הפופולארי ביותר בארצות הברית.

לברון ג'יימס -
לא יכול להבין איך אפשר לשנוא אותו, עברו מספיק מים בנהר מאז שהוא לקח את הטאלנט שלו לסאות' ביץ' והכריז על Not one, not two.. הבנו. כולם מדברים עכשיו על הGOAT, אבל לברון ג'יימס הוא משהו שמייקל בחיים לא היה וזה דווקא לא על המגרש, לברון ג'יימס הוא Voice. הוא ווקאלי מחוץ למגרש ולא מפחד להיכנס מתחת לאלונקה ולא רק זה, אלה לסחוב ולהוביל את האלונקה. מייקל ג'ורדן לעומתו סירב באדיקות לאורך הקריירה להיכנס לדיונים האלה, במיוחד Race related. למרות שהקריירה שלו קרתה על תקופה מאוד חשוכה בארצות הברית וכנראה על המהומות הגדולות בהיסטוריה של ארצות הברית (LA 92, סרט מצויין בנטפליקס) באותו זמן של המהומות שחקן ספסל בבולס קרייג הודג'ס ליטרלי Ripped ג'ורדן על כך שהוא בורח מהעניין, וזה כמובן מגיע לאחר ה"Republicans buy sneakers too" המפורסם ב1990. אז כן למרות שהיום ג'ורדן הרבה יותר וואקלי, במיוחד בתקופה הזו, זה לפחות משהו אחד שלברון כן והוא בחיים לא היה. עכשיו איך אפשר לשנוא את לברון? איך אפשר לומר שלברון צ'וקר? איך אפשר לא להעריך גדולה שהיא מעבר לכדורסל.
בגיל 36 לברון שוב, התעלה על עצמו, עם האחוזים הטובים ל-2 בקריירה בסדרת גמר, וגם יותר טוב מסדרות גמר הכי טובות של חבר'ה כמו שאקיל או קארים.
זה שחקן שלא החמיץ אף משחק פלייאוף בקריירה שלו.
זה שחקן שעכשיו נתן 30-12-8.5 ב59% מהשדה ו-41% משלוש בסדרת גמר בגיל 36 [ועוד קוראים לו צ'וקר].
זה שחקן שהגיע למיאמי שמאז האליפות ב-2006 לא עברו סיבוב ראשון, ובשנה השניה שלו שם זכו באליפות.
זה שחקן שהגיע לקליבלנד שמאז שהוא עזב לא היו בפלייאוף בכלל, ובשנה השניה שלו שם זכו באליפות.
זה שחקן שהגיע ללייקרס שלא היו בפלייאוף 6 שנים, ובשנה השניה שלו שם זכו באליפות.
זה שחקן שיתלו את הגופיות שלו (6 ו-23) בשלושה קבוצות שונות.
בכל זכיה גם לברון נתן נאום, במיאמי זה היה על "הילד מאקרון שגדל בלי אבא", ובקאבס זה "קליבלנד זה בשבילך" והיום זה היה "I want my dam respect too" כשהגיע ללייקרס אמרו שזה כמו התקופה של ג'ורדן בוויזארדס, שהוא הגיע לעשות טלוויזיה, שהוא שם בשביל Cashing out ולהנות מהClout, שהוא מחכה לילד בLA ומעביר את הזמן ומה לא.
נגמרו הספורלטיבים ללברון ג'יימס, הוא מגדיר אותם מחדש כל הזמן, הוא אמר "I've still got a lot of basketball ahead of me" והוא לא מאט, הוא כנראה יפרוש שהוא מוביל כל סטטיסטיקה אפשרית כמעט במיוחד בפלייאוף, 55 משחקי פאקינג גמר, הוא שיחק כמות משחקי פלייאוף של יותר מ-3 עונות רגילות(260) !!!!!!!
ואיך אדם סילבר אמר כשהעניק לו את הFMVP על שם ביל ראסל "כנראה שיום אחד גם יהיה גביע על שמו".

לקראת העונה הבאה -
כרגע מסתמן שכנראה תהיה עוד בועה, לא יהיה חיסון לפני הקיץ כמעט בוודאות, וצריך לראות מה קורה עם זה. אבל אני מתרגש. אני מתרגש כי גולדן סטייט חוזרים ואני מחכה בציפייה לראות איך הם חוזרים, הפרוייקט בנטס יקום לתחייה, ה"קאמבק קידס" בדנבר מתכוננים לרגע שלהם, דאלאס ולוקה וונדר, הלייקרס לא הולכים להאט והקליפרס? נו שיין מה יהיה איתם באמת. וגם הנגיעה הישראלית, דני אבדיה שצפוי להיבחר טופ 10 בכמעט 99% וכנראה טופ 5, עושה היסטוריה ישראלית קטנה.
נראה איך אדם סילבר והNBA מכינים את העונה הבאה, מחכה לדעת לא פחות.
אני אפרט כשיהיה לי זמן על הOnes to watch שלי going into next season
 

Krit123

Well-known member
באמת שהחלק הכי טוב בעונה זה הקאמבק שלך.
כמה הערות:
-הירידה ברייטינג החלה לפני החזרה של הפוטבול, ובתקופה שכולם היו נואשים לספורט. אני לא יודע לאמוד עד כמה היה לזה קשר לתעמולה הפוליטית, אבל בוודאי יש לכך חלק, כי אם אני זוכר נכון הייתה ירידה גם לאחר המקרה עם סין בפתיחת העונה, אז, לפני 150 שנה.
-המספרים של לברון הזויים, לא שמתי לב לקטע של השנה השניה. גם רונדו אגב סוגר פלייאוף של 40% מחוץ לקשת. מעניין מה יחליטו לגביו בהמשך.
-אם ב-ones to watch אתה מתכוון לדראפט, יש לי שאלות בשבילך כי בזמן האחרון אני נובר בחיפוש אחר מועמדים לדנבר, ומדובר בבור ללא תחתית. אם לשחקנים בכללי אני גם מתכנן לעשות אחד, מעניין אם יש לנו את אותם שמות בראש...

עריכה: אגב, can we pump the breaks on herro? כאילו, הבחור יהיה אולסטאר סביר להניח, אבל לא הייתי יוצא מגדרי כאילו מדובר בבאנקר לכוכב-על. תחשבו שאפילו המודל שלו (בוקר) משחק כבר כמה שנים בליגה ולא הגיע לסטטוס, הרבה יותר סביר שכן אבל גם לא מובן מאליו.
 

Little Sharky

Active member
באמת שהחלק הכי טוב בעונה זה הקאמבק שלך.
כמה הערות:
-הירידה ברייטינג החלה לפני החזרה של הפוטבול, ובתקופה שכולם היו נואשים לספורט. אני לא יודע לאמוד עד כמה היה לזה קשר לתעמולה הפוליטית, אבל בוודאי יש לכך חלק, כי אם אני זוכר נכון הייתה ירידה גם לאחר המקרה עם סין בפתיחת העונה, אז, לפני 150 שנה.
-המספרים של לברון הזויים, לא שמתי לב לקטע של השנה השניה. גם רונדו אגב סוגר פלייאוף של 40% מחוץ לקשת. מעניין מה יחליטו לגביו בהמשך.
-אם ב-ones to watch אתה מתכוון לדראפט, יש לי שאלות בשבילך כי בזמן האחרון אני נובר בחיפוש אחר מועמדים לדנבר, ומדובר בבור ללא תחתית. אם לשחקנים בכללי אני גם מתכנן לעשות אחד, מעניין אם יש לנו את אותם שמות בראש...

עריכה: אגב, can we pump the breaks on herro? כאילו, הבחור יהיה אולסטאר סביר להניח, אבל לא הייתי יוצא מגדרי כאילו מדובר בבאנקר לכוכב-על. תחשבו שאפילו המודל שלו (בוקר) משחק כבר כמה שנים בליגה ולא הגיע לסטטוס, הרבה יותר סביר שכן אבל גם לא מובן מאליו.

תודה אח!

אני מקווה שהירידה ברייטינג היא באמת לא פוליטית זה יהיה מאוד מאכזב אם כן.

לגבי דנבר, הבחירות של סוף סיבוב ראשון הם תמיד הימור.
לדוגמא ג'יידן מקדניאלס הוא הMPJ של הדראפט לצורך העניין, התקרה שלו בשמיים אבל יש כל כך הרבה דגלים אדומים שהגדול מבינהם זה אם הוא Coachable וCommitted, למרות שהוא הראה ניצוצות כמו המכונות לקום מהספסל, והרבה חושבים שדנבר תלך על עוד Adventure איתו.

אם לא עושים טרייד על הבחירה של דנבר, אני חושב שמישהו כמו Daniel Oturo יכול להיות פוטנציאלית מעולה בליגה, ביג אתלטי עם יד רכה, ריבאונדר מעולה, מצד שני אני לא יודע מה התוכניות לגבי Bol bol.

ויש גם את Rj Hampton שוויתר על קולג' והלך לאוסטרליה, לפני שנתיים-שלוש חשבתי שהוא יהיה טופ 5 פיק הוא קומבו גארד 6-4, אתלט פנומנלי, אבל הוא חור בהגנה, אז לא יודע כמה מאלון מסמפט את הרעיון נראה לי גם ככה הוא סובל מהצד הזה במגרש עם MPJ.

מבחינתי הבחירה הבטוחה ביותר בטווח הזה של סוף סיבוב ראשון היא כנראה ג'וש גרין, שכבר מגיע כElite defender וכמו כל מגן טוב הוא מגיע עם קליעה לא יציבה. אבל הוא 6'6 שוטינג גארד אתלטי שאתה יודע לפחות מה תקבל ממנו כנראה כבר מהpre season בצד אחד של המגרש. ולדעתי עוד כמה שנים הוא יהיה אחלה Two-way , כאילו ב-10 משחקים האחרונים הוא קלע 46% לשלוש ב-3 זריקות למשחק אחרי משהו כמו 30% ב-10 משחקים שלפני כן (36% לעונה) ברגע שהוא יתחבר ליציבות הוא יהיה כמו דני גרין בספרס, רק הרבה יותר אתלטי.
 
נערך לאחרונה ב:

Krit123

Well-known member
תראה, מיד אחרי ההדחה ישר כיוונתי לטרייד. ככל שעובר הזמן והאבק מתפזר, אני מבין שזה בגלל שסף הריגוש עלה, אז אני מחפש blockbuster trade לשחזר את ההיי שימלא את החלל. זתומרת, אני עדיין הייתי רוצה לראות את הולידיי/ביל אצלנו, אבל קח לדוגמא את דיפו, התלבטות. אני ממש לא יתבאס אם יגיע אלינו, אבל לזרוק עליו ערימה של נכסים יכול להתברר כסיכון גדול מידי. בקיצור משם חזרתי להתרגש מההתפתחות הטבעית של הקבוצה ושל כמה שחקנים בפרט, וכאמור לנבור במועמדים.
מקדניאלס באמת נופל על הבחירה שלנו ברוב המקומות, נשמע מתאים לנו לרכב על המומנטום, הוא 3 אצלי בסדר העדיפויות.
השניים הראשונים הם ג'וש גרין (עכשיו ראיתי את העריכה) ודזמונד ביין כמועמדים ל-d&3 ואולי קצת יותר מזה (לא ראיתי אותם מעולם, פשוט מסרטוני סקאוטינג והערכות). הבא בתור יהיה ג'מיוס רמזי שנראה אחלה, ויש אפילו עוד כמה PF שעל הנייר מתאימים לשחק לצד ג'וקר, כמו רוברט וודוורד/טיילר ביי/פול ריד. אני בכלל בניתי על סדיק ביי, אבל הוא לא באיזור חיוג שלנו. אם יש לך משהו לספר עליהם, מעולה. ההערכה שלך לגבי האמפטון מדויקת, למאלון לא תהיה סבלנות, כמו גם במקרה של קול אנתוני אם יפול לאזור שלנו. מבחינת מועמדים שמתאימים, הופתעתי מהכמות והמבחר, הפחד שלי שחלקם יעשו קפיצה ואז נאלץ לקחת מישהו עם התאמה פחות טובה שנפל בניסיון לקפוץ על המציאה.
כל זה בהנחה שאנחנו לא מעבירים את הבחירה ואז כל הדיון יורד לטמיון :p
 

Little Sharky

Active member
תראה, מיד אחרי ההדחה ישר כיוונתי לטרייד. ככל שעובר הזמן והאבק מתפזר, אני מבין שזה בגלל שסף הריגוש עלה, אז אני מחפש blockbuster trade לשחזר את ההיי שימלא את החלל. זתומרת, אני עדיין הייתי רוצה לראות את הולידיי/ביל אצלנו, אבל קח לדוגמא את דיפו, התלבטות. אני ממש לא יתבאס אם יגיע אלינו, אבל לזרוק עליו ערימה של נכסים יכול להתברר כסיכון גדול מידי. בקיצור משם חזרתי להתרגש מההתפתחות הטבעית של הקבוצה ושל כמה שחקנים בפרט, וכאמור לנבור במועמדים.
מקדניאלס באמת נופל על הבחירה שלנו ברוב המקומות, נשמע מתאים לנו לרכב על המומנטום, הוא 3 אצלי בסדר העדיפויות.
השניים הראשונים הם ג'וש גרין (עכשיו ראיתי את העריכה) ודזמונד ביין כמועמדים ל-d&3 ואולי קצת יותר מזה (לא ראיתי אותם מעולם, פשוט מסרטוני סקאוטינג והערכות). הבא בתור יהיה ג'מיוס רמזי שנראה אחלה, ויש אפילו עוד כמה PF שעל הנייר מתאימים לשחק לצד ג'וקר, כמו רוברט וודוורד/טיילר ביי/פול ריד. אני בכלל בניתי על סדיק ביי, אבל הוא לא באיזור חיוג שלנו. אם יש לך משהו לספר עליהם, מעולה. ההערכה שלך לגבי האמפטון מדויקת, למאלון לא תהיה סבלנות, כמו גם במקרה של קול אנתוני אם יפול לאזור שלנו. מבחינת מועמדים שמתאימים, הופתעתי מהכמות והמבחר, הפחד שלי שחלקם יעשו קפיצה ואז נאלץ לקחת מישהו עם התאמה פחות טובה שנפל בניסיון לקפוץ על המציאה.
כל זה בהנחה שאנחנו לא מעבירים את הבחירה ואז כל הדיון יורד לטמיון :p


לגבי ביין לא רואה אותו נבחר סיבוב ראשון, יותר מדי דאון סיידס בעיקר הג'אמפ שוט.
אם ביי לא ייבחר טופ 10-15 זה יהיה הפקרות, לדעתי הוא מתאים כמו כפפה לכיוון שהNBA הולך אליו.

אם ג'וש גרין יפול לידיים של דנבר לדעתי הם יוכלו להוציא ממנו הרבה יותר ממה שהוא יוכל לתת כרוקי בכל מקום אחר, אחד הFlaws הגדולים שלו זה לשים את הכדור על הרצפה, בדנבר ליד יוקיץ' הוא יוכל לשחק בעיקר אוף דה בול מובמנט, יוקיץ' ימצא אותו גם במאדים והוא אתלטי מספיק בשביל לסיים בסל.
 

Krit123

Well-known member
לגבי ביין לא רואה אותו נבחר סיבוב ראשון, יותר מדי דאון סיידס בעיקר הג'אמפ שוט.
אם ביי לא ייבחר טופ 10-15 זה יהיה הפקרות, לדעתי הוא מתאים כמו כפפה לכיוון שהNBA הולך אליו.

אם ג'וש גרין יפול לידיים של דנבר לדעתי הם יוכלו להוציא ממנו הרבה יותר ממה שהוא יוכל לתת כרוקי בכל מקום אחר, אחד הFlaws הגדולים שלו זה לשים את הכדור על הרצפה, בדנבר ליד יוקיץ' הוא יוכל לשחק בעיקר אוף דה בול מובמנט, יוקיץ' ימצא אותו גם במאדים והוא אתלטי מספיק בשביל לסיים בסל.
מפתיע לגבי ביין, אתה מכוון לשחרור הזריקה? כי הבנתי שהטיקט שלו זה הקליעה, בשלוש השנים האחרונות עומד על 44% מחוץ לקשת בווליום, נחשב לאחד הקלעים הטובים בדראפט. מסכים לגמרי על גרין, אני לא רואה סיכוי שלא יבחרו בו לפנינו, והמחשבה כבר מבאסת אותי, יש לי תחושה שהוא יכול לפרוח אצלנו.
 

Little Sharky

Active member
מפתיע לגבי ביין, אתה מכוון לשחרור הזריקה? כי הבנתי שהטיקט שלו זה הקליעה, בשלוש השנים האחרונות עומד על 44% מחוץ לקשת בווליום, נחשב לאחד הקלעים הטובים בדראפט. מסכים לגמרי על גרין, אני לא רואה סיכוי שלא יבחרו בו לפנינו, והמחשבה כבר מבאסת אותי, יש לי תחושה שהוא יכול לפרוח אצלנו.
הסקאוטים קוראים לזה Funky mechanics ולא בטוחים אם זה יתורגם טוב לNBA.

אבל הוא אחלה הימור כבחירת סיבוב שני. אם היו אומרים לי שהוא מפסיק לחבק את הכדור כי הכדרור שלו בעייתי והוא לא אקספלוסיבי אז הרבה פעמים יוצא מזה התקפות הזויות, ועובר לשחק אוף דה בול כי דווקא בהתקפות שהוא נע בין חסימות אוף דה בול סטייל דאנקן רובינסון הוא היה מעולה, אז הייתי מרגיש הרבה יותר טוב לגביו.
 

Krit123

Well-known member
הסקאוטים קוראים לזה Funky mechanics ולא בטוחים אם זה יתורגם טוב לNBA.

אבל הוא אחלה הימור כבחירת סיבוב שני. אם היו אומרים לי שהוא מפסיק לחבק את הכדור כי הכדרור שלו בעייתי והוא לא אקספלוסיבי אז הרבה פעמים יוצא מזה התקפות הזויות, ועובר לשחק אוף דה בול כי דווקא בהתקפות שהוא נע בין חסימות אוף דה בול סטייל דאנקן רובינסון הוא היה מעולה, אז הייתי מרגיש הרבה יותר טוב לגביו.
לשם אני מכוון, הרי לא ניתן לו סמכויות הובלת כדור על ההתחלה. הרעיון שלו זז בלי הכדור לצד הגנה טובה, ומה שזה יכול לעשות להתקפה שלנו... man.. הבנתי שהוא גם לא רע בפיק&רול אז עוד שחקן לשחק איתו את ההאנד-אוף, מה טוב.
 

Rapgamer

Well-known member
עונה הזויה בהחלט. קשה לאחד את שני החצאים לכדי תמונה כוללת. אבל לא סתם הקדשת פסקה גדולה ללברון, בסופו של יום כשנסתכל אחורה על הבועה הדבר הראשון שניקח משם זה שלברון הוביל את הלייקרס לאליפות.

לקראת עונה הבאה הייתי קצת מצנן את ההתלהבות לגבי גולדן. הם צריכים טרייד כדי לאיים על התואר. היתרון היחסי של קרי וקליי על שאר הליגה יותר קטן היום מאשר בעבר, יחד עם דריימונד ווויגינס ובלי ספסל זה לא מספיק טוב לנצח 4 סדרות פלייאוף. לא חושב שזה מספיק כדי לנצח שתיים.
ברוקלין לגמרי תהיה ממוקדי העניין בעונה הבאה, יחד עם סיר הלחץ שיגיע במילווקי לשיאו והמשך ההתקדמות של בוסטון ומיאמי, אפשר לסמן 4 קבוצות במזרח שצריכות להגיע לכל הפחות לפיינלס כדי להגדיר את העונה כמוצלחת.
במערב בכלל יהיה bloodbath, תעברו קבוצה-קבוצה ותמצאו שכמעט כולן אמורות על הנייר להיות יותר טובות בשנה הבאה. יהיה שמח.
 

Krit123

Well-known member
עונה הזויה בהחלט. קשה לאחד את שני החצאים לכדי תמונה כוללת. אבל לא סתם הקדשת פסקה גדולה ללברון, בסופו של יום כשנסתכל אחורה על הבועה הדבר הראשון שניקח משם זה שלברון הוביל את הלייקרס לאליפות.

לקראת עונה הבאה הייתי קצת מצנן את ההתלהבות לגבי גולדן. הם צריכים טרייד כדי לאיים על התואר. היתרון היחסי של קרי וקליי על שאר הליגה יותר קטן היום מאשר בעבר, יחד עם דריימונד ווויגינס ובלי ספסל זה לא מספיק טוב לנצח 4 סדרות פלייאוף. לא חושב שזה מספיק כדי לנצח שתיים.
ברוקלין לגמרי תהיה ממוקדי העניין בעונה הבאה, יחד עם סיר הלחץ שיגיע במילווקי לשיאו והמשך ההתקדמות של בוסטון ומיאמי, אפשר לסמן 4 קבוצות במזרח שצריכות להגיע לכל הפחות לפיינלס כדי להגדיר את העונה כמוצלחת.
במערב בכלל יהיה bloodbath, תעברו קבוצה-קבוצה ותמצאו שכמעט כולן אמורות על הנייר להיות יותר טובות בשנה הבאה. יהיה שמח.
המערב יהיה כל כך אכזרי, שלמרות שאף אחד לא צריך להיות מופתע אם הנאגטס ישחזרו את ההישג, אפשר לטעון שריאלית, יש לנו יותר סיכוי לעוף בסיבוב הראשון מאשר לחזור לגמר. עד כדי כך.
אני גם לא בטוח לגבי ג"ס, נראה אם יצליחו לשדל את אינדי לגבי אולדיפו, נשמע לי כמו הסיכוי הכי טוב שלהם להנחית אופציה שלישית.
אני מבין שפילי מחוץ לתמונה מבחינתך? מוזר לי שדוק מכוון לטרייד על סימונס לפני שנכנס בדלת, צריך לראות מה יעשו. אני לא כזה high על ברוקלין, אני רואה אותם במיקס אבל מאמן רוקי במזרח עם שני טיפוסים כמו קיירי וקיידי? קשה לי להאמין שיצאו ממנו, בטח לא בעונה הראשונה. הם נשמעים לי בדיוק כמו הקבוצה שמיאמי תשבור לה את הרוח בסדרה. אלא אם כן יצרפו את פול ג'ורג'... אז הם יעופו סיבוב לפני.
 

Rapgamer

Well-known member
אולדיפו בגולדן נשמע מתאים. לא השחקן המושלם עבורם אבל מספיק טוב כדי לפתוח להם צ'אנס להתחרות ברמות הגבוהות, אם יהיה כשיר.

אצל ברוקלין זו תהיה עונה שנייה ואחרונה של דוראנט תחת החוזה הנוכחי. אז בטעות מבלי לשים לב הם חייבים להצליח.
לול לגבי ג'ורג':ROFLMAO:
פילדלפיה לדעתי קיבלה כאפה בעונה האחרונה, הם פשוט בנויים לא טוב ופחות טובים ממה שקיוו. האתגר שלהם יהיה להיסגר על שלד שיתאים לשחק בסינרגיה, אולי דרך טרייד ואולי לא, בוא נאמר שגם גמר איזורי יחשב להצלחה די גדולה שלהם.
 

Little Sharky

Active member
עונה הזויה בהחלט. קשה לאחד את שני החצאים לכדי תמונה כוללת. אבל לא סתם הקדשת פסקה גדולה ללברון, בסופו של יום כשנסתכל אחורה על הבועה הדבר הראשון שניקח משם זה שלברון הוביל את הלייקרס לאליפות.

לקראת עונה הבאה הייתי קצת מצנן את ההתלהבות לגבי גולדן. הם צריכים טרייד כדי לאיים על התואר. היתרון היחסי של קרי וקליי על שאר הליגה יותר קטן היום מאשר בעבר, יחד עם דריימונד ווויגינס ובלי ספסל זה לא מספיק טוב לנצח 4 סדרות פלייאוף. לא חושב שזה מספיק כדי לנצח שתיים.
ברוקלין לגמרי תהיה ממוקדי העניין בעונה הבאה, יחד עם סיר הלחץ שיגיע במילווקי לשיאו והמשך ההתקדמות של בוסטון ומיאמי, אפשר לסמן 4 קבוצות במזרח שצריכות להגיע לכל הפחות לפיינלס כדי להגדיר את העונה כמוצלחת.
במערב בכלל יהיה bloodbath, תעברו קבוצה-קבוצה ותמצאו שכמעט כולן אמורות על הנייר להיות יותר טובות בשנה הבאה. יהיה שמח.
יאפ גולדן זה כרגע חידה, אבל יש לי תחושה שהם יעשו צעדים נכונים "הקיץ"(yikes)
בתחושתי גולדן ילכו לכיוון של סמול בול, במיוחד עם הניצוצות שהראה פסקל.

מילווקי אגב, הרבה רץ ברשת על כך שהם מנסים להנחית את CP3 בטרייד לא יודע איך בדיוק יעשו זאת.
 
קראתי היכנשהו, שהעונה נסגרה הלילה לאחר 355 ימים מאז שנפתחה.

הדבר המצער הוא, שהעונה הבאה תיפתח באופן דומה, בדחייה. אני לא הכי אוהב לראות כדורסל בקיץ, בטח לא בשנה הבאה, שהיא שנה אולימפית, אבל מה אפשר לעשות.

זהו, תודה לכולם, שמחתי להתדיין איתכם כל העונה, עונה שבמהלכה לדעתי עברנו 3 פורומים, כולל הגירסה החדשה של 'תפוז'? שמח שהקהילה חזרה לעצמה. BFF לנצח ! ! !
 

Little Sharky

Active member
קראתי היכנשהו, שהעונה נסגרה הלילה לאחר 355 ימים מאז שנפתחה.

הדבר המצער הוא, שהעונה הבאה תיפתח באופן דומה, בדחייה. אני לא הכי אוהב לראות כדורסל בקיץ, בטח לא בשנה הבאה, שהיא שנה אולימפית, אבל מה אפשר לעשות.

זהו, תודה לכולם, שמחתי להתדיין איתכם כל העונה, עונה שבמהלכה לדעתי עברנו 3 פורומים, כולל הגירסה החדשה של 'תפוז'? שמח שהקהילה חזרה לעצמה. BFF לנצח ! ! !
לדעתי יהיו חייבים ללכת לעונה מקוצרת, אני לא רואה דרך אחרת שבה הם מצליחים לתקן את הSchedule לקדמותו.
ובוא נגיד שאני אישית לא אבכה יותר מדי על קיצור העונה הרגילה.

אליקו, תענוג כרגיל לקרוא את הפוסטים שלך, רק Boten d חסר לי עכשיו עם "היום בהיסטוריה" ואני מסודר.
 
למעלה