סיכום מנדלבאום בלש פרטי !! :)

טווול

New member
סיכום מנדלבאום בלש פרטי !! :)

נווו אז איך הייתה העונה ??? אהבתם תשינוי ללוגי ?? היה חסר משו??? חושבים שתהיה עונה שלישית??? רוצים עונה שלישית??? איזה פרק הכי אהבתם??? איזה פרק הכי שנאתם??? קיצרר...... סכמו את העונה אני חושבת שהיה מצחיק ביותר(; !!!!
 

kuliv

New member
מסכם ../images/Emo13.gif

אחרוג ממנהגי ודווקא אסכם בקצרה. מה דעתך על המעבר ל"לוגי"?: לא מפריע בשום צורה
השחקנים מדי פעם פולטים רצף משפטי ויקיפדיה (ולוקחים אוויר באמצע, בתקווה לסיים עם זה כבר), ולפעמים זה אפילו מעניין. למשל ב"100" היה ממש מעניין להבין את עניין המוסיקה, כנ"ל לגבי "קומדיה" שבה למדנו על מחזות קלאסיים. לפעמים זה ממש מדליק. פרקים אהובים: "לוצי" (הטוב מכולם, בעיניי), "כל החיות מיטונפות", "ביער ביער", "סוהר!!!", "הסופר", לא חסר. באמת שהייתה עונה מצחיקה למדי. פרקים לא אהובים: קשה לי לחשוב על פרקים שממש לא אהבתי. היו פרקים של נפילת אנרגיה, אבל לא משהו דרמטי. הפלא ופלא: לא היה צמחוני! הכימיה בין ארבעת השחקנים מאוד השתפרה. וולפסון קצת נעלם העונה וזיו הגיח רק ב"פאנצ'סטור". אשמח לראות אותם יותר. עונה שלישית?: נקווה שכן. זה בידור טוב, עכשיו אפילו מלמד וגרי לא נמאס. גם החבורה שמסביב. יהיה נחמד אם לכשתהיה עונה שלישית, הפתרונות יזכו לטיפה יותר תשומת לב מאשר בסצנה שלפני כתוביות הסיום. לפעמים זה היה נורא לחוץ (בהשראת "לוצי"). היה גם מאוד עצוב לראות שהפורום ננטש בזמן "מנדלבאום". חבל. לדעתי העונה השנייה של "מנדלבאום" הייתה הרבה יותר מצחיקה מהעונה השישית של "הפיג'מות", והגיע לה יחס וטקבוק ראוי.
 

enigma14

New member
הסיבה לחוסר התגובות למנדלבאום היא

שהתוכנית היא רק בהוט והיא בערוץ שהוא לא נרכש אצל כולם (נו טוב יש VOD....) ולא נדבר על זה שבאינטרנט גם אין את הפרקים חוץ מהפרק הראשון שגם עד שהוא הגיע עברו איזה 200 שנה
רק לפני כמה ימים השלמתי אצל חברה שיש לה הוט כמה פרקים,והעונה הזאת נראית טוב מאוד!ממש נקרעתי בפרק לוצי עם ה"סיפורים לשעת קקי" XD חבל שההוט האלה כאלה סוציומטים ולא מעלים אתר מסודר עם הסדרות כמו שיס עשו (ואני לא מדברת על האתר הצולע הזה בוואינט שמעלים פרק וחצי פעם החצי שנה...)
 

barak97

New member
אחלה עונה לדעתי ../images/Emo40.gif

פרקים ממש טובים, שמים לב שיש מעבר ללוגי ואני לא חושב שהוא עשה משהו לרעה. אהבתי את רוב הפרקים, היו מעטים שקצת פחות היה לי בהם עניין כי התעלומות היו קצת פחות מעניינות ועם טוויסט. טוב, אני רואה האוס, אני רגיל לרף אחר של תעלומות ופתרונות... לדעתי חובה עונה נוספת, אבל שתהיה יותר מעניינת ועם תעלומות מסובכות יותר. אולי גם הוספה של דמות, למרות שאני לא יודע איפה "ידחפו" אותה, יכולה להיות מעניינת יותר.
 

AviShai98

New member
לא ראיתי כמעט אף פרק מהעונה : (

חוץ מכמה פרקים שראיתי ב-VOD אצל חברים והפרק הראשון שעלה ברשת, לא ראיתי כלום... אני לא אוהב את ההחלטה לשדר בלוגי, האמת רק בגלל הסיבה שאני לא יכול לראות אותה... דווקא העובדות המדעיות בפרקים שראיתי הוסיפו. גם שמתי לב שבעונה הראשונה היו קצת גיחות של עובדות מדעיות בכל פיצוח תעלומה... אהבתי את ארבעת הפרקים שראיתי... "מירוץ לאחור" היה פרק פתיחה מעולה שצילומי החוץ הוסיפו לו והתסריט מעולה והבדיחות מעולות, "כל החיות מיטונפות" היה גם מעולה ואהבתי את הקטע שגרי ניסה להרוס את ההופעה וגם עודד הוסיף, "לוצי" היה קורע ולפרק "לוטו" ימית המהממת
מאוד הוסיפה ואהבתי את התעלומה של טל מוסרי והערוץ הראשון. לפי התגובות שלכם ראיתי שהייתה עונה מצחיקה... חבל לי שלא יוצא לי לראות אותה במלואה, מקווה שהפרקים יעלו לרשת מהר...
 

kuliv

New member
"לוצי" הוא ה-פרק של העונה ../images/Emo13.gif

השיא כבר מאחוריך
גם "סוהר!!!" מומלץ מאוד, פרק שלם סביב רובי כדמות ולא כבמאי הסדרה. אדיר. אגב, שמת לב שב"לוטו" הוא הפרופסור בקלטת?
 

AviShai98

New member
חח לא שמתי לב...

מקווה כבר להשלים את פרקי העונה... האם בפרק "סוהר!!!" מוטי חליליות חוזר?
 

kuliv

New member
היי, זה לא נכון!

מוטי חליליות ממש לא מופיע בפרק "סוהר!".
 

barak97

New member
אוי אוי אוי, אכן טעות בפי! ../images/Emo40.gif

הוא היה בפרק אחר שבו יש כלא... אאל"ט
 
הייתה אחלה עונה

לא ראיתי עדיין את הפרק האחרון, אבל בכללי נהנתי מאוד מהעונה, ראיתי אותה במרתונים של 5 פרקים כל פעם, וזה היה בהחלט כיף. לא כל כך הפריע לי השינוי ללוגי, כמה שלא נהוג להודות דווקא העובדות המדעיות שאמרו שם הן די מעניינות. היה חסר לי קצת הלוקיישן המרכזי של העונה הראשונה, כלומר המרכז של המשרד של מנדלבאום, הדבר המעגלי הזה. אבל היו הרבה צילומי חוץ, אז לא נורא. סך הכול? הייתה עונה די דומה לראשונה. הפרק "כל החיות מיטונפות" היה גרוע מאוד לדעתי, שלושת הפרקים הכי טובים שאני לא מצליח לבחור ביניהם, זה "המירוץ לאחור", "חייזרים" ו"ביער ביער". כנראה "חייזרים".
 
למעלה