סיכום ישיבת נהגים

סיכום ישיבת נהגים

שלום לכולם, להן עיקרי הדברים אשר הועברו בישיבה שהתקיימה ב5.9. 1. עונת 2005 בימהה תורכב מ4 מרוצים בתאריכים הבאים: 30.9, 28.10, 25.11 וה23.12. כל מרוץ הוא במתכונת DOUBLE HEADER כלומר, 2 מרוצי גמר נפרדים ביום אחד. סדר היום יהיה כדלקמן: 20 דקות אימון חופשי, מקצה א' (זינוק לפי הגרלות), מקצה ב' וגמר. אח"כ יערך מקצה מדידות זמנים של 20 דקות ושוב מקצה גמר (זינוק לפי זמנים). כל גמר נותן ניקוד אליפות כך שסך הכל נערכים 8 מרוצים ב 4 תאריכים. לוח זמנים מדוייק נמסר בישיבה ויפורסם שוב בקרוב. עלות השתתפות במרוץ: 600 ש"ח. כל המרוצים יערכו באשדוד ובמקום תותקן מערכת מדידת זמנים. החל מה-23.9 ניתן יהיה להתאמן באשדוד עם מדידות זמנים וימסרו מראש תאריכי אימונים נוספים (בעיקרון כל שישי). עלות כל אימון 120 ש"ח. אני הוא המפיק של האליפות והיא מנוהלת כעסק כלכלי לכל דבר. העמותה תיתן את התמיכה התקנונית, מנהל המרוץ יהיה יניב חקמן וצוות השיפוט יורכב בעיקר משופטי הליגה הארצית ב4 פעימות. מבחינה מנהלתית יושם דגש רב על עמידה בזמנים ושמירה על המשמעת והספורטיביות. אני לקחתי על עצמי להפיק גם את עונת 2006 כדי להבטיח המשכיות ויציבות. ב2005 כמעט ואין שינויים בתקנון ואני שמח לבשר כי רב המכר המבוקש (לפחות כמו הארי פוטר) יצא לאור בימים הקרובים במהדורה מחודשת ומעודכנת. ב2006 יהיו מספר שינויים תקנוניים שהבולט שבהם חלוקת הימהה לג'וניורים במשקל 120 ק"ג וסניורים במשקל 150 ק"ג החלוקה נוצרה בעיקר משיקולים בטיחותיים מאחר וכיום הילדים מעמיסים על הקארט בסביבות 20-30 ק"ג משקולות. כמו כן הוצגה הליגה למנועי ROTAX (ג'וניורים וסניורים) שמקיימת בקפריסין, כאשר ב17-18.9 יוצאת משלחת גדולה מאוד מישראל כדי להתנסות בנהיגה עם המנוע האמור ובכדי להתרשם מרמת המרוצים. ב 16.10 יתקיים המרוץ האחרון בעונת 2005 הקפריסאית ונהגים אשר ירצו להתחרות יוכלו לעשות זאת. עונת 2006 היא משותפת לקפריסין וישראל (אליפות קפריסין ואליפות ישראל באותו מרוץ) והאלופים מכל ארץ יזכו לנסוע לאליפות העולם. כרגע אליפות ישראל לא מתקיימת בארץ כי אין מסלולים המתאימים לתחרות עם מנועים אלו. כאמור זוהי רק תמצית הדברים ורצוי לשאול את מי שהיה לגבי פרטים ושאלות נוספות. בכל אופן ניתן לפנות אלי בדוא"ל [email protected] או ב054-4438015 בתודה ונתראה במסלול, ברק גולדפינגר
 

BaZbAzOn

New member
../images/Emo50.gif לכל הנהגים../images/Emo70.gif

אני בטוח שהעונה תאיר פנים הן לנהגים והן לחובבי הקארטינג בארץ, לאחר הפסקה של כמה חודשים ללא פעילות בנושא ה- 2 פעימות. כפי שברק ציין, התקנון נמצא ב"שיפוצים" לאופי הליגה ותוך שבוע קלנדרי יופץ כאן. אני מקווה ומאמין שלאחר העונה הזו תתקיים עונת 2 פעימות ממומנת ורצינית הרבה יותר, בדרך לחוק ספורט מוטורי תקני
 
למעלה