סיכום חופשה - Les Arcs - 05.01-12.01
שלום לכולם, סיכום מקוצר של החופשה
טיסת קלאב מד בשש בבוקר לגרנובל, שעה מצויינת - הגענו לקלאב באיזור הצהריים.
קבלת פנים, קבלת חדרים וסקיפס וישר לארוחת צהריים.
לאחר ארוחת הצהריים עלינו לכיוון החדרים, בדרך חיכו לנו המזוודות בלובי (הם רק סוחבים אותן מהאוטובוס ללובי, דיי קרוב, אבל נותן הרגשה טובה).
היו איתנו כמה מתחילים בקבוצה אז קפצנו להביא את הציוד מ-Place Olympic שהכניסה אליו מכיוון הקלאב (המדרגות האלה) נראות כאילו הן עוברות שיפוץ רציני עכשיו במקום שיהיה שם סתם מדרגות בטון..
אגב למי שצריך ציוד, 84 יורו כולל בורד, נעליים, קסדה וביטוח לציוד - SkiRepublic
http://www.ski-republic.com/
שאלנו את המוכר כמה היה עולה להשכיר במקום והוא פשוט זרק 190 יורו.. קצת נסחף אני מאמין אבל נראה שיש הבדל רציני להזמנה באינטרנט..
תנאי הגלישה
--------------
ביום וחצי הראשונים היו דיי טובים כי הגענו אחרי שירד קצת שלג, פאודר עמוק בין המסלולים, תענוג אמיתי..
המשך השבוע היה קצת פחות טוב.. נפלנו על שבוע עם מזג אויר יחסית חם, הרבה זמן מעל האפס.. דיי מבעס ודיי קרחי אבל זה מה יש שנוסעים בתחילת ינואר..
אגב, ירדנו פעם אחת לכיוון 1600 ביום רביעי - קרח - ואני מתכוון לקרח במלוא מובן המילה, שקוף, חלק, בלתי גליש לחלוטין.
המסלולים מתוחזקים מצויין והסקי פטרול דואג לסמן כל ביצבוץ של סלע (עצוב) גם במסלול וגם מחוץ למסלול בעזרת מקלות כך שגם במצב השלג הזה היה אפשר לגלוש מחוץ למסלול עם הרגשה (יחסית) בטוחה שלא תעוף על הראש סטייל שומאכר.
הקלאב
-------
הספקטקלס האלה של הקלאב דיי מגוחכים בינינו.. אבל עושה את העבודה כדי להתחיל את הערב
אווירה מאוד טובה באיזור הפאב, המון אלכוהול, אחלה מוזיקה
צוות ה-GO השתתף כל ערב בחגיגות - אחלה חבר'ה.. במיוחד שרה האיטלקיה
~
האוכל קצת מאכזב לדעתי, המגוון היה עצום וגם הכמויות, אבל רובו לא היה ברמה.
אולי אני טועה אבל אני חושב שלפני 5 שנים כשהייתי שם היה יותר טעים..
כל ערב בשבוע סגנון אחר לארוחה - איטלקי, גורמה, ים תיכוני וכו'
עוד דבר לגבי האוכל, למי שלא מכיר את הנושא בקלאבים - נראה כאילו כל היום סובב סביב אוכל
- ארוחת בוקר
- נשנוש ושתיה לפני צהריים (מחוץ לסקי רום)
- ארוחת צהריים
- ארוחת אחר-צהריים (פנקייקים ונוטלה זה אש) עם ימבה אלכוהול
- ארוחת ערב
מילה טובה על השירות של קלאב מד, הייתי מאוד מופתע ביום האחרון..
קיבלנו מעטפות לחדר עם טאגיות למזוודות ומכתב עם שעת העזיבה שלנו (05:00) שבו נאמר שב-04:30 תחכה לנו ארוחת בוקר בחדר אוכל, עזבתי שבע
אני מניח שהם עושים את זה תמיד אבל לא זכרתי שזה היה גם בפעם האחרונה שלי שם..
ומילה טובה למאסטרו שאירגן את כל זה,
מעוז, שיחקת אותה! תודה על העזרה בארגון ועל זה שהצלחת לסבול את ההצקות שלי 3 חודשים
שנה הבאה ואל דיזר\טין\ואל טורנס? החשבון בנק יגיד..
המשך עונה מהנה!
שלום לכולם, סיכום מקוצר של החופשה
טיסת קלאב מד בשש בבוקר לגרנובל, שעה מצויינת - הגענו לקלאב באיזור הצהריים.
קבלת פנים, קבלת חדרים וסקיפס וישר לארוחת צהריים.
לאחר ארוחת הצהריים עלינו לכיוון החדרים, בדרך חיכו לנו המזוודות בלובי (הם רק סוחבים אותן מהאוטובוס ללובי, דיי קרוב, אבל נותן הרגשה טובה).
היו איתנו כמה מתחילים בקבוצה אז קפצנו להביא את הציוד מ-Place Olympic שהכניסה אליו מכיוון הקלאב (המדרגות האלה) נראות כאילו הן עוברות שיפוץ רציני עכשיו במקום שיהיה שם סתם מדרגות בטון..
אגב למי שצריך ציוד, 84 יורו כולל בורד, נעליים, קסדה וביטוח לציוד - SkiRepublic
http://www.ski-republic.com/
שאלנו את המוכר כמה היה עולה להשכיר במקום והוא פשוט זרק 190 יורו.. קצת נסחף אני מאמין אבל נראה שיש הבדל רציני להזמנה באינטרנט..
תנאי הגלישה
--------------
ביום וחצי הראשונים היו דיי טובים כי הגענו אחרי שירד קצת שלג, פאודר עמוק בין המסלולים, תענוג אמיתי..
המשך השבוע היה קצת פחות טוב.. נפלנו על שבוע עם מזג אויר יחסית חם, הרבה זמן מעל האפס.. דיי מבעס ודיי קרחי אבל זה מה יש שנוסעים בתחילת ינואר..
אגב, ירדנו פעם אחת לכיוון 1600 ביום רביעי - קרח - ואני מתכוון לקרח במלוא מובן המילה, שקוף, חלק, בלתי גליש לחלוטין.
המסלולים מתוחזקים מצויין והסקי פטרול דואג לסמן כל ביצבוץ של סלע (עצוב) גם במסלול וגם מחוץ למסלול בעזרת מקלות כך שגם במצב השלג הזה היה אפשר לגלוש מחוץ למסלול עם הרגשה (יחסית) בטוחה שלא תעוף על הראש סטייל שומאכר.
הקלאב
-------
הספקטקלס האלה של הקלאב דיי מגוחכים בינינו.. אבל עושה את העבודה כדי להתחיל את הערב
אווירה מאוד טובה באיזור הפאב, המון אלכוהול, אחלה מוזיקה
צוות ה-GO השתתף כל ערב בחגיגות - אחלה חבר'ה.. במיוחד שרה האיטלקיה
האוכל קצת מאכזב לדעתי, המגוון היה עצום וגם הכמויות, אבל רובו לא היה ברמה.
אולי אני טועה אבל אני חושב שלפני 5 שנים כשהייתי שם היה יותר טעים..
כל ערב בשבוע סגנון אחר לארוחה - איטלקי, גורמה, ים תיכוני וכו'
עוד דבר לגבי האוכל, למי שלא מכיר את הנושא בקלאבים - נראה כאילו כל היום סובב סביב אוכל
- ארוחת בוקר
- נשנוש ושתיה לפני צהריים (מחוץ לסקי רום)
- ארוחת צהריים
- ארוחת אחר-צהריים (פנקייקים ונוטלה זה אש) עם ימבה אלכוהול
- ארוחת ערב
מילה טובה על השירות של קלאב מד, הייתי מאוד מופתע ביום האחרון..
קיבלנו מעטפות לחדר עם טאגיות למזוודות ומכתב עם שעת העזיבה שלנו (05:00) שבו נאמר שב-04:30 תחכה לנו ארוחת בוקר בחדר אוכל, עזבתי שבע
אני מניח שהם עושים את זה תמיד אבל לא זכרתי שזה היה גם בפעם האחרונה שלי שם..
ומילה טובה למאסטרו שאירגן את כל זה,
מעוז, שיחקת אותה! תודה על העזרה בארגון ועל זה שהצלחת לסבול את ההצקות שלי 3 חודשים
שנה הבאה ואל דיזר\טין\ואל טורנס? החשבון בנק יגיד..
המשך עונה מהנה!