סיכום ושאלה לגבי בעיית זיהוי USB2

דיקלוס

New member
סיכום ושאלה לגבי בעיית זיהוי USB2

שוב סליחה על הפצת השאלות במספר פורומים, אך בשום מקום לא הצליחו לענות לי.. לרקע של הבעיה אפשר לראות פה וכאן את השאלות ותשובות כדי להבין את הבעיה.. לאחר המון נסיונות אני חושב שיש 2 אפשרויות.. או שצריך לעדכן את ה BIOS. או שפשוט אין לי USB2. אך לוח האם שלי תומך בו. לא הייתי רוצה לעדכן סתם את ה BIOS רק בשביל 'לנסות' ולראות אם הבעיה תעלם לה.. מה דעתכם? מה אני יכול לעשות? איך אני יכול לדעת עם יציאות ה USB שיש לי הן USB1 או USB2? האם יש הבדל חומרתי או שכל מה שצריך להפוך USB1 ל USB2 זה תמיכה של לוח האם ודרייבר מתאים? אשמח לקבל תשובות על השאלות שלי ופתרון לבעייה.. תודה רבה.
 

Cmona

New member
../images/Emo39.gif שאלה לפורום תוכנה וחומרה

היית צריך להמשיך לשאול שם. גם נתתי שם בעבר תשובות על שאלה איך לבדוק האם המערכת שלך תומכת ב-USB 2.0 1. פתח Device Manager 2. לחץ על סמן (+) ליד Universal Serial Bus 3. תבדוק האם ברשימת ההתקנים מופיע USB Enhanced host controller. אם מופיעה מילה Enhanced אז יש לך USB 2.0 4. בפעם הבאה כל שאלות בקשר לחומרת המחשב או רכיבי המחשב כדאי לשאול בפורום שמתעסק בחומרה ותוכנה של המחשב.
 

דיקלוס

New member
קודם כל תודה..

זה לא מופיע לי שם, ושאני מנסה לשים דרייבר מדיסק לוח האם של USB2 הוא נותן לי שגיאה 10 ונותן סימן צהוב.. לוח האם שלי תומך ב USB2 יש לי בדיסק שקיבלתי דרייבר מתאים.. אז איפה הבעיה? אולי עידכון BIOS? אם השאלה לא מתאימה לפורום אני מתנצל.. שאלתי במספר פורומים כדי לקבל חשיפה יותר רחבה.. אם המקום לא מתאים שוב סליחה.
 
למעלה