סיכום השבוע

סיכום השבוע ../images/Emo65.gif

וואו! קודם כל תודה מקרב הלב על כל הברכות והאיחולים. ותודה מיוחדת ליניב-dc על כל התמיכה לאורך כל הדרך. אז בסוף השבוע הראשון יש לנו 13 חברי פורום, ע"פ מרשם החברים של תפוז: EyeSeeYou, xanadu, Aladdin Sane newnic,Yaniv-DC, עודד א, הנסיך סומסום, biman, לֵייזֶר פֶּלֶס, אבא גאה, גריןבירד, מהורהר בנפשו, DJNYC, וטל קר. כמה לסביות הציצו והלכו, מקווים שתחזורנה בקרוב. איפה ספיינבאר? איפה משנה תורן? איפה ביג דיל? איפה קמפארי? תעלומה... וזה הזמן להזכיר שכדי להכנס למרשם חברי הפורום אתם צריכים לכתוב יותר משתי הודעות במהלך 30 יום. הסיכום כולו עומד בסימן ראשוניות הדיון הראשון: אבא גאה שאל על סקס וזוגיות- מסתבר שלמרות המודעות לפיתויים שבחוץ, ואחרי כל ההתלבטויות, הרוב מעדיפים סקס בתוך זוגיות. האמנם הקשר בין הומואים וסטוצים הוא רק סטיגמה?
מאמר ראשון: אתם כתבתם את "רשימת התרוצים המלאה", והיא נמצאת כבר ב"מאמרי הפורום". ו
"ציטוט השבוע"
הראשון הולך לאלאדין עבור הטיעון המנצח : "איך אנחנו יכולים לנהל סקס כשאנחנו האם ממשיכים לכבוש עם שלם?, ממשיכים להתעלל? ממשיכים להרוג ולחסל מבלי להבחין??? ומה נגיד בבית הדין לפשעי מלחמה בהאג, שהזדיינו????"
טגאליין ראשון: האמוטיקנים של יניב-DC הכותב המצטיין של השבוע: EyeSeeYou עם 32(
) הודעות. קבל
. הסקר הרשמי יוחלף אחת לשבועים, לכן התוצאות יעודכנו בשבוע הבא. אתם, כמובן, מוזמנים לשלוח לנו מסרים עם הצעות לסקרים חדשים. הסקר הלא רשמי: וויל או ג´ק? שאל XANADU - התשובה החד משמעית:
קארן!
מסתבר שההומואים מעדיפים נשים...
הפתעת השבוע הנסיך שלי לירוי משתקע בפורום. איזה כיף. (כן, כן, גם סומסום
כלב הפלא). הספק מכובד בשביל 4 ימים... תאהבו, תתאהבו, ותשתמשו בקונדום. איתי ומאי.
 

EyeSeeYou

New member
איפה מחליפים

את התואר "כותב מצטיין" בתואר "כותב מזדיין"? (כתיבת זיוני שכל.....תפסיקו לחשוב רק בצבע כחול!) Eye
 

Yaniv-DC

New member
כאן, בוושינגטון.

כאן יש מישהו שאני מכיר (אני) שטוב בלזיין את השכל. אם הייתי מזיין במיטה כמו שבשכל - לא הייתי צריך לכתוב פה הרבה. אה! אה! אה! היום בערב מסתמן הדייט האמיתי הראשון שלי מזה שנתיים וחצי!!! ולגבי סיכום השבוע - המשך הצלחה לפורום הזה, וא תבטיחו שלא יהיו כאן הודעות "אני לא גננת ואתם לא ילדים" - ההצלחה מובטחת
 

assafcohen1

New member
../images/Emo50.gifhey

good luck in your date honey, i have one 2. and i got from my DODA the keys to her apartment. i have just told her i am gay 2 days ago, and oh god, she is such a FAG-HAG, you will not believe that. she doesn´t leave me alone...she gave me her apartment keys... assaf
 
../images/Emo124.gif משנה תורן מתייצב!

שום תעלומה. אני מבקש, בלי קונספירציות, יש לנו כבר מספיק.
כמו שכבר הסברתי במסנ´ למאי, אני עסוק עד מעל הראש בדירה (זה פשוט גוזל את *כל* הזמן הפנוי) וגם שכבר נכנסתי לפני יום-יומיים, הייתי כל כך עייף שלא יכולתי להוסיף שום דבר שלא היה יוצא סהרורי משהו. מה שכן - הפורום מתפתח יפה מאד לפי דעתי! יש פה אווירה מאד משוחררת מכל מיני לחצים והגבלות. שרק ימשיך ככה. אני בטוח שהמנהלים יידעו להשתמש באמצעים שעומדים לרשותם כדי לשמור על הפורום במתכונתו הנוכחית. צריך ללמוד מטעויות, גם של אחרים. וחוץ מזה...שאני נורא מתגעגע!
מזמן לא ראיתי אותכם... עכשיו, איפה ס´ באמת?!
 

.m

New member
ומקביל

עושה מילואים
...
ספיינבאר - בוא הביתה! mai
 

giloosh

New member
קצת באיחור כרגילוש ../images/Emo9.gif

אבל רציתי לומר כל הכבוד על היוזמה
המון המון
עם הפורום ולשאול אם יש עדיין מקום ברשימת ה חברים לעוד אחד
ובכל מקרה
 
למעלה