היה אירוע נחמד.
בתחרות השלשות ניצח קרי על הזריקה האחרונה, קונלי גרם לו להזיע.
תחרות ההטבעות הייתה במחצית של האולסטאר. הניקוד של השופטים לא היה בכיוון אפילו, מסכן הרוקי מאינדיאנה קסיוס משהו שיש לו באמת ניתור נדיר, סיים אחרון. הדאנק הראשון שלו מהטובים שהיו בתחרות אבל נוקד נמוך, בדאנק השני ניסה רמת קושי מטורפת ופספס.
אנפרני סימונס ניצח את ההטבעות והיה ממש אחלה אבל דוקא דאנק הניצחון שלו פספס את הפואנטה (לנשק את הטבעת).
במשחק האולסטאר טים לברון הייתה הרבה יותר טובה ו-free flowing. קרי ולילארד קלעו כל אחד 8 שלשות כולל כמה מהחצי, הם באמת שני היחידים בליגה עם range אמיתי של 40 פיט. יאניס זכה ב-MVP כי הטביע עשרים פעם (16/16 מהשדה) אבל הקטע המשעשע שקלע גם 3/3 משלוש כולל כמה עם הקרש, חבל הוא מבזבז את הפוקסים שלו על האולסטאר.
כריס פול ניסה לחטוף להארדן את הכדור כמה פעמים
כנראה שעדיין אין הרבה חיבה ביניהם.
בתחרות השלשות ניצח קרי על הזריקה האחרונה, קונלי גרם לו להזיע.
תחרות ההטבעות הייתה במחצית של האולסטאר. הניקוד של השופטים לא היה בכיוון אפילו, מסכן הרוקי מאינדיאנה קסיוס משהו שיש לו באמת ניתור נדיר, סיים אחרון. הדאנק הראשון שלו מהטובים שהיו בתחרות אבל נוקד נמוך, בדאנק השני ניסה רמת קושי מטורפת ופספס.
אנפרני סימונס ניצח את ההטבעות והיה ממש אחלה אבל דוקא דאנק הניצחון שלו פספס את הפואנטה (לנשק את הטבעת).
במשחק האולסטאר טים לברון הייתה הרבה יותר טובה ו-free flowing. קרי ולילארד קלעו כל אחד 8 שלשות כולל כמה מהחצי, הם באמת שני היחידים בליגה עם range אמיתי של 40 פיט. יאניס זכה ב-MVP כי הטביע עשרים פעם (16/16 מהשדה) אבל הקטע המשעשע שקלע גם 3/3 משלוש כולל כמה עם הקרש, חבל הוא מבזבז את הפוקסים שלו על האולסטאר.
כריס פול ניסה לחטוף להארדן את הכדור כמה פעמים