סיכום האולסטאר

Rapgamer

Well-known member
היה אירוע נחמד.
בתחרות השלשות ניצח קרי על הזריקה האחרונה, קונלי גרם לו להזיע.
תחרות ההטבעות הייתה במחצית של האולסטאר. הניקוד של השופטים לא היה בכיוון אפילו, מסכן הרוקי מאינדיאנה קסיוס משהו שיש לו באמת ניתור נדיר, סיים אחרון. הדאנק הראשון שלו מהטובים שהיו בתחרות אבל נוקד נמוך, בדאנק השני ניסה רמת קושי מטורפת ופספס.
אנפרני סימונס ניצח את ההטבעות והיה ממש אחלה אבל דוקא דאנק הניצחון שלו פספס את הפואנטה (לנשק את הטבעת).

במשחק האולסטאר טים לברון הייתה הרבה יותר טובה ו-free flowing. קרי ולילארד קלעו כל אחד 8 שלשות כולל כמה מהחצי, הם באמת שני היחידים בליגה עם range אמיתי של 40 פיט. יאניס זכה ב-MVP כי הטביע עשרים פעם (16/16 מהשדה) אבל הקטע המשעשע שקלע גם 3/3 משלוש כולל כמה עם הקרש, חבל הוא מבזבז את הפוקסים שלו על האולסטאר.
כריס פול ניסה לחטוף להארדן את הכדור כמה פעמים :ROFLMAO: כנראה שעדיין אין הרבה חיבה ביניהם.
 
אנפרני סימונס ניצח את ההטבעות והיה ממש אחלה אבל דוקא דאנק הניצחון שלו פספס את הפואנטה (לנשק את הטבעת).
לדעתי השיג, בלי להתכוון . בימי קוביד-19, להתקרב בלי לנשק נראה לי יותר סטרילי. הופתעתי איך צוות השידור לא דיברו על זה כ"תירוץ" להחמצה. :)
היה יצירתי אם מישהו היה עושה דאנק תוך כדי שהוא מחזיק ביד השניה תרסיס קוטל חיידקים או מתלבש בחליפת הגנה... אולי בעצם לא, אולי כל המטרה זה להשכיח את הזמנים הקשים הללו וכל המתים, ולא להוריד מצב רוחם של אנשים.

לגבי המשחק עצמו, שכחתם את הכי חשוב - לברון החטיא 2 לייאפים! חייבים להזכיר את זה. גם הדאנק שדפק היה נמוך יחסית, לא נראה עוצמתי כבדרך כלל. כמובן, לא נתן 100%, ראו את זה כל הערב, רק חיפש להעביר את הזמן. משחק נחמד, אבל עדיין אני חושב שהיו צריכים לבטל. כסף לארגוני צדקה והכרת תודה למוסדות אקדמים לשחורים בלבד.... אם אנשים כל כך רוצים לתרום, אפשר שנה אחת לעשות את זה גם בלי לקיים משחק. או פשוט לא לתרום, זה גם בסדר.
 

Krit123

Well-known member
אהבתי את האלי הופס הרצופים של הגארדים, השאר היה משמים. תחרות ההטבעות צריכה לפחות שם אחד מוכר לאזן את החבר'ה האנונימיים. ראיתי רק היילייטס, אז אני לא יודע מה הכשיל את סטנלי. מאוד אהבתי את הדאנק של טופין עם הכדרור על הרצפה, הוא היה יצירתי והוא שווה עוד ביקור בהמשך. גם הקיס דה רים היה נחמד רק שרוב הדאנקים של סימונס היו בקונספט של ראש בטבעת אז קצת הוריד.
הזכייה של יאניס הרגישה מוכרחת, הלך על המון דאנקים די בכוח.
 
למעלה