חיוך של אורביט
New member
סיכויי קבלה
שלום לכולם, יש לי שאלה. ידוע שהדרישות בכל הארץ למקצועות "נחשבים" (בהכללה) הן בשמיים. אני מחפשת נחמה,האם יש פה כאלו שהתקבלו לריפוי בעיסוק ופיזותרפיה עם פחות (הרבה פחות) מ700? מה בכללי הדרישות למקצועות אלו? תודה!
שלום לכולם, יש לי שאלה. ידוע שהדרישות בכל הארץ למקצועות "נחשבים" (בהכללה) הן בשמיים. אני מחפשת נחמה,האם יש פה כאלו שהתקבלו לריפוי בעיסוק ופיזותרפיה עם פחות (הרבה פחות) מ700? מה בכללי הדרישות למקצועות אלו? תודה!