סיירת מטכ”ל פרק 1 לצפייה ישירה המלא!

mdyhnwr82

Member
סיירת מטכ”ל פרק 1 לצפיה ישירה, סיירת מטכ”ל פרק 1 להורדה, סיירת מטכ”ל פרק 1 שידור חי, סיירת מטכ”ל פרק 1 שידור ישיר, סיירת מטכל עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה הדלפה בלעדית.

לצפייה בפרק המלא לחץ כאן!

לצפייה סיירת מטכ"ל היא לא רק יחידת העילית של צה"ל ואחת מיחידות הקומנדו הטובות בעולם: אין בעולם המערבי דוגמא נוספת לגוף צבאי זעיר כל-כך שהצמיח מתוכו אליטה של מדינה. איזה סרט דוקו ישראלי 2023 מציג וחושף את היחידה הכי מעוטרת בצה"ל?. HOT8 סדרה חדשה שמביאה את כל המבצעים והסודות שחלקם נחשפים בפעם הראשונה!. מה בכתבה?. סיירת מטכל פרק 1 לצפייה ישירה דוקו הוט פרקים מלאים לצפייה. חיילים אלמונים?. סיירת מטכל פרק 1 לצפייה ישירה סרטי דוקו מומלצים 2023 אז מה מחכה לצופים בסדרה החדשה של עמרי אסנהיים וגלעד טוקטלי?. מבט ישיר על תוך הקרביים של אחד היחידות הסודיות בצבא ההגנה לישראל. מרבית המבצעים שלה חסויים ומתבצעים מעבר לקווים. למה מצחה ההילה שלה?. סיירת מטכ"ל היא לא רק יחידת העילית של צה"ל ואחת מיחידות הקומנדו הטובות בעולם. עוד באתר – האפליקציה שכולם בודקים היכן בוגד בן הזוג באיזה צבא יש עוד יחידה כזו?. : אין בעולם המערבי דוגמא נוספת לגוף צבאי זעיר כל-כך יחסית שהצמיח מתוכו אליטה של מדינה. כמה ראשי ממשלה יצאו מהסיירת?. שלושה מתוך ששת ראשי הממשלה האחרונים בישראל שירתו ביחידה. כל הצמרת הביטחונית הנוכחית שלה: ראש המוסד, ראש השב"כ והרמטכ"ל המיועד, הגיעו גם הם מסיירת מטכ"ל. מודעות גוגל הסדרה החדשה בהוט על הסיירת פרקים מלאים סדרה דוקומנטרית בת ארבעה פרקים, המביאה למסך יותר מחמישים מרואיינים הישגיים, חומרי ארכיון בלעדיים, ושחזורים מרתקים מגוללת את סיפורה של היחידה, מתארת כיצד התכתבה ההיסטוריה שלה עם צמתים היסטוריים של ישראל, ומנסה להסביר כיצד הפכה יחידה צבאית מובחרת למפעל לאומי למנהיגות פוליטית, ביטחונית ועסקית.

גם בנימין נתניהו כאן – המנהיגים שצמחו מתוך הסיירת המובחרת של צה"ל עוזי דיין – ראש אג"ת, אלוף פיקוד המרכז וסגן הרמטכ"ל אהוד ברק – הרמטכ"ל ה-14, שר הביטחון וראש הממשלה ה-10 משה בוגי יעלון הרמטכ"ל ה-17 ושר הביטחון עמוס בן אברהם מפקד המכללה הבין-זרועית לפיקוד ולמטה בנימין נתניהו, האם הוא היה מפקד הסיירת?. לא. אך הוא ראש הממשלה שמכהן את הכהונה הארוכה ביותר רגע לפני שתצפו בסדרה פרקים מלאים על סיירת מטכ"ל – המבצעים הגדולים
תקציר הסדרה: הסודות, הגיבורים והפצעים של היחידה שמציתה את הדמיון נחשפים. סיירת מטכ”ל היא לא רק יחידת העילית של צה”ל ואחת מיחידות הקומנדו הטובות בעולם: אין בעולם המערבי דוגמא דבר חשוב שרצית סדרה נוספת לגוף צבאי זעיר כל-כך יחסית שהצמיח מתוכו אליטה של מדינה. שלושה מתוך ששת ראשי הממשלה האחרונים בישראל שירתו ביחידה. כל הצמרת הביטחונית הנוכחית שלה: ראש המוסד, ראש השב”כ והרמטכ”ל המיועד, הגיעו גם הם מסיירת מטכ”ל. סדרה דוקומנטרית בת ארבעה פרקים, המביאה למסך יותר מחמישים מרואיינים הישגיים, חומרי ארכיון בלעדיים, ושחזורים מרתקים מגוללת את סיפורה של היחידה, מתארת כיצד התכתבה ההיסטוריה שלה עם צמתים היסטוריים של ישראל, ומנסה להסביר כיצד הפכה יחידה צבאית מובחרת למפעל לאומי למנהיגות פוליטית, ביטחונית ועסקית.


של הסיירת מלחמת יום הכיפורים 1973 – במהלך הקרב בין סיירת מטכ"ל לבין הקומנדו הסורי, בחיפוי כוחות מחטיבת גולני, נהרגו כארבעים לוחמים סורים ושני לוחמים מכוח הסיירת. על הכח פיקד יוני נתניהו ז"ל. מבצע יונתן 1976 חילות הרואי של בני הערובה הישראלים שמטוסם נחטף. המבצע נקרא גם מבצע אנטבה והונצח בסרט בכיכובו של יהורם גאון. בפעולה נהרג סא"ל יונתן נתניהו. צפו בווידאו סיירת מטכל פרק 1 לצפייה ישירה הוט סרטי דוקו ערוץ 8​
 
למעלה