סיור סגווי
היי,
מי מכם שלא יכול לרכב על אופניים יכול להיעזר בסגווי. בדומה לאופניים לא צריך להפעיל כוח או ניתן פשוט לעמוד והסגווי כבר ייקח אותך ממקום למקום.
חזרתי השבוע מטיול ברומא ועשינו סיור משפחתי על הסגווי. לקחו אותנו למקומות מרהיבים וגם הנסיעה על הסגווי היתה חוויה בפני עצמה. נהנו מאוד!
תיכנסו ללינק כדי להיכנס לחברה שמציעה סיורים מסוג זה.
http://www.romabest.co.il/tour/%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%a8-%d7%a1%d7%9
היי,
מי מכם שלא יכול לרכב על אופניים יכול להיעזר בסגווי. בדומה לאופניים לא צריך להפעיל כוח או ניתן פשוט לעמוד והסגווי כבר ייקח אותך ממקום למקום.
חזרתי השבוע מטיול ברומא ועשינו סיור משפחתי על הסגווי. לקחו אותנו למקומות מרהיבים וגם הנסיעה על הסגווי היתה חוויה בפני עצמה. נהנו מאוד!
תיכנסו ללינק כדי להיכנס לחברה שמציעה סיורים מסוג זה.
http://www.romabest.co.il/tour/%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%a8-%d7%a1%d7%9