סיור (או לא)
סיור (או לא)
כפי שראיתי עד כה, אין הענות רבה לסיור המתוכנן ב 14/05. אם לא תהיה הענות, הסיור יבוטל (וזה לא איום), וחבל. אז קדימה !!! עוד משהו: ב 08/04 פרסמתי הודעה "חידת חמיצר". אין אף פותר !!! אתם רוצים שהפרס ישאר אצלי ? לא חראם ?!?! יאללה, להתעורר !!!