סיור (או לא)

מצב
הנושא נעול.
סיור (או לא)

סיור (או לא)
כפי שראיתי עד כה, אין הענות רבה לסיור המתוכנן ב 14/05. אם לא תהיה הענות, הסיור יבוטל (וזה לא איום), וחבל. אז קדימה !!! עוד משהו: ב 08/04 פרסמתי הודעה "חידת חמיצר". אין אף פותר !!! אתם רוצים שהפרס ישאר אצלי ? לא חראם ?!?! יאללה, להתעורר !!!
 

צחקן

New member
הסיור ב 14.5.04 מה יש בסיור?.

סיור (או לא)
כפי שראיתי עד כה, אין הענות רבה לסיור המתוכנן ב 14/05. אם לא תהיה הענות, הסיור יבוטל (וזה לא איום), וחבל. אז קדימה !!! עוד משהו: ב 08/04 פרסמתי הודעה "חידת חמיצר". אין אף פותר !!! אתם רוצים שהפרס ישאר אצלי ? לא חראם ?!?! יאללה, להתעורר !!!
הסיור ב 14.5.04 מה יש בסיור?.
ב"ה אני רוצה לדעת-- אולי אגיע פעם ראשונה למפגש.
 
בקשר לסיור

סיור (או לא)
כפי שראיתי עד כה, אין הענות רבה לסיור המתוכנן ב 14/05. אם לא תהיה הענות, הסיור יבוטל (וזה לא איום), וחבל. אז קדימה !!! עוד משהו: ב 08/04 פרסמתי הודעה "חידת חמיצר". אין אף פותר !!! אתם רוצים שהפרס ישאר אצלי ? לא חראם ?!?! יאללה, להתעורר !!!
בקשר לסיור
אני בספק אם יצא לי להגיע לסיור המתוכנן(עדיין מקודם מבחינת הלו"ז)-בכל מקרה עושה שירות הקפצה למי שפספס את ההודעה..... מה שכן אני בציפיה לסיור בסדנאת הרכבת בקישון, מקווה שזה יצא לפועל בקרוב.....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה