סיורים - משהו רומנטי
שירשיר נתנה לי הצעה לחגוג את השנה בסיור במפעל ממתקים או ביקב. (תזכורת: חבר שלי ואני חוגגים שנה). הבעיה הקטנטונת היא שהוא בצבא וחוזר רק לשישי שבת. מאוד אהבתי את הרעיון של סיור כזה או אחר (חוץ מהיקב, אנחנו לא מתי על יין). מישהו יכול לתת לי רעיון נוסף דוגמאת סיור או יום כיף? ומה זה ה- וי.אי.פי בסינמה סיטי? התקציב הוא לא גרנדיוזי, כמאתיים ש"ח. אנחנו מאיזור ת"א.
שירשיר נתנה לי הצעה לחגוג את השנה בסיור במפעל ממתקים או ביקב. (תזכורת: חבר שלי ואני חוגגים שנה). הבעיה הקטנטונת היא שהוא בצבא וחוזר רק לשישי שבת. מאוד אהבתי את הרעיון של סיור כזה או אחר (חוץ מהיקב, אנחנו לא מתי על יין). מישהו יכול לתת לי רעיון נוסף דוגמאת סיור או יום כיף? ומה זה ה- וי.אי.פי בסינמה סיטי? התקציב הוא לא גרנדיוזי, כמאתיים ש"ח. אנחנו מאיזור ת"א.