סיורים - משהו רומנטי

stamp

New member
סיורים - משהו רומנטי

שירשיר נתנה לי הצעה לחגוג את השנה בסיור במפעל ממתקים או ביקב. (תזכורת: חבר שלי ואני חוגגים שנה). הבעיה הקטנטונת היא שהוא בצבא וחוזר רק לשישי שבת. מאוד אהבתי את הרעיון של סיור כזה או אחר (חוץ מהיקב, אנחנו לא מתי על יין). מישהו יכול לתת לי רעיון נוסף דוגמאת סיור או יום כיף? ומה זה ה- וי.אי.פי בסינמה סיטי? התקציב הוא לא גרנדיוזי, כמאתיים ש"ח. אנחנו מאיזור ת"א.
 

Mona Lisa

New member
אממ לא בטוחה לגבי שבת

אבל שווה לבדוק, בבית לחם הגלילית, מקום מקסים בשישי בבוקר (אם הוא כבר מגיע) להסתובב בזכרון יכול להיות מקסים (גם בלי יקב) אני אנסה לחשוב על עוד דברים בקשר לסינמה סיטי את יכולה לראות מה זה בדיוק כאן, וכל כרטיס עולה 100 ש"ח אז זה מתאים לתקציב שלך
 
יושבים למעלה, על כורסאות נוחות,

מקבלים כיבוד חינם (שמפניה, משקאות, גלידות, פופקורן)... האקס ואני חגגנו שם את השנה שלנו. זו בהחלט חוויה.
 
99 או 100 ש"ח.

אבל זה היה לפני יותר משנה
 
../images/Emo41.gif../images/Emo42.gifרעיונות../images/Emo42.gif../images/Emo41.gif

אתם יכולים לסייר במפעל השוקולד של כרמית(זה בתפן נראה לי תבדקי-אני הייתי והיה נחמד מאוד
) אתם יכולים לסייר במפעל של שטראוס ועלית
במפעל של יצור נרות
ובדרך לקנות שם משהו
ואני ינסה לחשוב על עוד מקומות
 
למעלה