סיוצי?

סיוצי?

הוא מנגן הערב עם סקאזי ועוד כמה. מישהו שמע אותו בשנים האחרונות? שווה? כי אני קצת מפחד שהוא נשרט ואיבד את זה,פעם אחרונה הייתה לפני 8 שנים ששמעתי אותו...
 
לפני 8 שנים הוא היה שרוט,הלילה אתה

תקבל סט פולאון ישראלי לחלוטין.....
 
למעלה