סיומה של סדרה......

vitamin P

New member
סיומה של סדרה......

נו אז איך אתם מסכמים 6 עונות שונות מצחיקות ונפלאות של ספין סיטי??? הערות תגובות???
 

axnholic

New member
אולי

כולנו נוסיף לחתימות שלנו "ספין סיטי- היה מצחיק"
 

Riot Boy

New member
אז ככה:../images/Emo168.gif

ראיתי את ה-3 פרקים הראשונים וראיתי שיש מעט מדי בדיחות ויותר מדי נאומים והכנות לנאומים אז ויתרתי על הסדרה. במהלך הזמן התווספו לי תוכניות בערוץ 3 בשעה 21:15 וככה ראיתי חלק מהסוף של ספין סיטי כי לא היה לי משהו אחר לעשות. ב-3 שבועות האחרונים ראיתי את כל הפרקים כי הבנתי שזה סדרה מצחיקה וככה יוצא שראיתי בערך 20-15 פרקים. ספין סיטי הייתה סדרה מצחיקה מאוד. הסוג של הסדרה מאוד שונה כי הם לא משפחה או חבורה שגרה ביחד, אלא כל אחד עם סיפור משלו שגר עם אנשים אחרים (אם בכלל). הסדרה התחילה עם צוות אחר - מייק, סטוארט, פול (מארק ממשתגעים מאהבה!), ניקי, וראש העיר (מקווה שלא שכחתי אף אחד). בפרק השני מצטרף קרטר בשביל שיהיה להם נציג של קהילת ההומואים. אחרי זה לא ראיתי אבל - בהמשך ניקי עזבה ומייק עזב ונכנסו קייטלין וצ'רלי שבסוף מתאהבים. מייק חוזר לפרק אירוח שבו החתולה שלו עם אליסון.לסטוארט קרטר ופול קורים כל מיני דברים מצחיקים, שונים, ומשונים בסדרה. פול נפרד מארוסתו שהופכת לנזירה. קרטר קונה כלב (שבסופו של דבר מת). סטוארט לוקח חופשה ארוכה מאוד (הוא נראה לי שונה כשהוא חזר לפרק אתמול). חברתו של ראש העיר מסרבת לו להצעת נישואין ובזכות זה שהוא שוכח את הטבעת במסעדה בקהילה סינית אז הם מצביעים לו והוא מגיע לקדנציה שניה. ושתי שאלות לסיום: למה ניקי עזבה, ואיך קייטלין וצ'רלי מצטרפים לסדרה?
 

angel in blue

New member
עונות פשוט מדהימות של ספין סיטי

כל אחת ואחת מן העונה הזאת קרעה אותי מצחוק בדרכה שלה!!! השחקנים היו נפלאים, העלילה היתה מגניבה, ובקיצר-פשוט סדרה שווה!! (חי יצא חרוז..
) זה קשה לסכם שש עונות, ואני עדיין בשלבי ההכחשה שהסדרה הסתיימה (ואני אהיה בשלב ההכחשה הזה עוד הרבה הרבה זמן) אז אני פשוט אגיד: זו הייתה אחלה של סדרה.
 
סדרה מצוינת

רק שהפרקים האחרונים קצת שיעממו וקילקלו אהבתי את שלוש העונות שמייק (מייקל ג'יי פוקס) היה
 
העונות בלי מייקל ג' פוקס היו גרועות

הרמה של התוכנית ירדה פלאים. מידי פעם היו דברים מצחיקים, אבל זה הפך ליותר ויותר נדיר.
 

Kippi S

New member
לדעתי הם לא היו גרועות

הם אכן היו פחות מצחיקות אבל היה יפה...
 
אני לא מאמינה שזה נגמר

אחרי שש עונות! אז ככה: קודם מורידים את "כולם אוהבים את ריימונד" (שדוןוקא די אהבתי) ואז שמים סידרה שמי הכיר ומי אהב בהתחלה? מתאהבים בטירוף לאט. ובסוף כבר לא יכולים להפסיד אף פרק. וחוץ מזה: אתם יודעים כמה בכיתי שהורידו את ניקי? ושמייק עזב בכלל הייתי גמורה. ושהוסיפו את קייטלין בכלל חשבתי שהיא סתם תפריע לסדרה, וגם צרלי. אב ברור שהם רק הוסיפו. לא עושים עוד עונות בכלל? לא יכול להיות!
 

שלמונזה

New member
סיכום שלי ../images/Emo168.gif

אין כמו מייקל ג'' פוקס הוא עשה את הסדרה גם בתור כוכב ראשי גם בתור מפיק, וההופעות אורח שלו היו תמיד שוות... כולם יודעים שאני אישית מעדיפה רק את העונות עם מייקל, העונות הראשונות בכלל היו מצחיקות! הדמויות המשניות השולטות: פול וג'יימס, ובל נשכח את הסגידה של כולנו לסטייסי שנעלמה בלי לומר מילה
בתקווה לשידורים חוזרים מתישהו בקרוב
 

vitamin P

New member
יייי חזרת../images/Emo9.gif

כן גם לדעתי העונות הראשנות היו הכי מצחיקות אבל באחרונות זאת עדיין הייתה ספין סיטי קומדיה נחמדה כזאת אבל לא כמו בעונות עם מייק והאחרים
 
למעלה