Zחיפושית אדומהZ
New member
סיום עבודה
שלום לכולם וחג שמח אני עובדת בחברה מסודרת קצת למעלה מנה ועוברת דירה במרחק לא קטן ממקום מגוריי כיום רציתי לדעת האם בעקבות כך מגיע לי לקבל את הפיצויים שלי?
שלום לכולם וחג שמח אני עובדת בחברה מסודרת קצת למעלה מנה ועוברת דירה במרחק לא קטן ממקום מגוריי כיום רציתי לדעת האם בעקבות כך מגיע לי לקבל את הפיצויים שלי?