סיום עבודה

סיום עבודה

שלום לכולם וחג שמח אני עובדת בחברה מסודרת קצת למעלה מנה ועוברת דירה במרחק לא קטן ממקום מגוריי כיום רציתי לדעת האם בעקבות כך מגיע לי לקבל את הפיצויים שלי?
 
אם תגורי באילת לפחות 6 חודשים...

תהיי זכאית לפיצויי פיטורים על ההתפטרות שנעשתה בגלל המעבר מנתניה לאילת. לא בגלל המרחק, אלא בגלל שאילת נחשבת ישוב באזור פיתוח, ונתניה - לא.
 
למעלה