סיוטים
יש לי חלומות שדי מזכירים את הרעיון של חלומות צלולים: בסוף הלילה, אחרי שינה ארוכה יחסית. ריאליסטיים להדהים, שרק אחרי הרבה זמן מבינים שהם לא אמיתיים. הבעיה היא, שאם נשווה את זה לאומנות, זה לא הזרם הריאליסטי, עם המרקם האמיתי והרעיון מהחיים. זה חלום סוריאליסטי. לכאורה- אמיתי. הצצה נוספת מגלה מראות מחרידים, מחזות בעתה. אני לא אוהבת לקום בללה עם קול של בעתה. כיצד שולטים יותר במה שחולמים?
יש לי חלומות שדי מזכירים את הרעיון של חלומות צלולים: בסוף הלילה, אחרי שינה ארוכה יחסית. ריאליסטיים להדהים, שרק אחרי הרבה זמן מבינים שהם לא אמיתיים. הבעיה היא, שאם נשווה את זה לאומנות, זה לא הזרם הריאליסטי, עם המרקם האמיתי והרעיון מהחיים. זה חלום סוריאליסטי. לכאורה- אמיתי. הצצה נוספת מגלה מראות מחרידים, מחזות בעתה. אני לא אוהבת לקום בללה עם קול של בעתה. כיצד שולטים יותר במה שחולמים?