סיווי...:-( איפה את ? ... קספר < שדון אובד עצות >
מ מקופלת לבנה נה נה New member 30/5/01 #2 שד....קספרוביץ` לפי מה שאני יודעת.. החבר שילי..... במסיבת סיום...אז... ששששששש...... בהצלחה....