סיווג לשלושה לפי מחיר

  • פותח הנושא ahl89
  • פורסם בתאריך

ahl89

New member
סיווג לשלושה לפי מחיר

הייתי רוצה לדעת אם קיימת גישה פילוסופית שחשבה על הרעיון שחשבתי עליו. חשבתי על רעיון שאפשר לחלק קונים ומוכרים לפי שלושה סיווגים; 1. אופטימי 2. פחות אופטימי 3. פסימי ואז זה מאפשר לנו להסתכל על מוכר ולפי המחיר שהוא מציע לחשוב לאיזה סיווג מבין השלושה הוא משתייך. האם הוא "מוכר אופטימי" ? או שהוא "מוכר פחות אופטימי ? או שהוא "מוכר פסימי". ומולו נסתכל על הקונה וזה מאפשר לנו לחשוב לאיזה סיווג מבין השלושה הוא משתייך לפי המחיר שהוא מציע את מרכולתו. האם הוא "קונה אופטימי" ? או שהוא "קונה פחות אופטימי" ? או שהוא קונה פסימי ? רציתי לדעת האם קיימת גישה פילוסופית שחשבה גם היא על הסיווג כזה כדי לזהות מי פרייאר בחיים.
 

בארבאבא

New member
אני עם אני.

נראה אם הבנתי נכון: אם המוכר אופטימי,ובטוח שמבחינת מיקום החנות שלו והפרסום הם טובים ויכנסו אליו לקוחות,אז הוא יתמחר את המוצרים במחיר נמוך,כי גם ככה ייכנסו הרבה לקוחות והם יקנו הרבה מוצרים? ואם הוא פסימי,אז השוקולד שלו יעלה 10 ש"ח? את החלק של הלקוח בכלל לא הבנתי.
 

aviel931

New member
זה הרבה יותר מורכב

יש מצב זה תורת המשחקים... אם הוא ימכור ב10 שח יקנו X אנשים אם ב20 יכנו פחות.. השאלה איפה יוצא הכ משתלם..וזה קשה לדעת...אבל ככה בכל אופן הולך מחיר של מוצר...
 
למעלה