סידור המוזיקה
היי עד עכשיו היה לי נגן של ARCHOS 20 GB אבל השבוע קיבלתי את הIPOD PHOTO עם 30. אני רגיל לראות את הנגן ככונן נוסף וכך לסדר אותו לפי סגנונות ושם לאמנים. זה שהITUNES מסדר אוטומטי ממש תוקע אותי,כי לוקח לי לשעות למצוא דברים,וגם חלק מהאמנים מופיעים 3-4 פעמים בגלל כל מיני סיבות כתיב. האם יש משהו לעשות? איך אפשר לסדר את הITUNES או האם יש תוכנה אחרת? כל הצעה תתקבל בשמחה
היי עד עכשיו היה לי נגן של ARCHOS 20 GB אבל השבוע קיבלתי את הIPOD PHOTO עם 30. אני רגיל לראות את הנגן ככונן נוסף וכך לסדר אותו לפי סגנונות ושם לאמנים. זה שהITUNES מסדר אוטומטי ממש תוקע אותי,כי לוקח לי לשעות למצוא דברים,וגם חלק מהאמנים מופיעים 3-4 פעמים בגלל כל מיני סיבות כתיב. האם יש משהו לעשות? איך אפשר לסדר את הITUNES או האם יש תוכנה אחרת? כל הצעה תתקבל בשמחה