סידור המוזיקה

rotemyi

New member
סידור המוזיקה

היי עד עכשיו היה לי נגן של ARCHOS 20 GB אבל השבוע קיבלתי את הIPOD PHOTO עם 30. אני רגיל לראות את הנגן ככונן נוסף וכך לסדר אותו לפי סגנונות ושם לאמנים. זה שהITUNES מסדר אוטומטי ממש תוקע אותי,כי לוקח לי לשעות למצוא דברים,וגם חלק מהאמנים מופיעים 3-4 פעמים בגלל כל מיני סיבות כתיב. האם יש משהו לעשות? איך אפשר לסדר את הITUNES או האם יש תוכנה אחרת? כל הצעה תתקבל בשמחה
 

LinkTree

New member
הצעה

ראשית אין אפשרות לסדר ב IPOD שלא לפי תגיות של MP3 ככה זה עובד לטוב ולרע (לטעמי בעיקר לטוב כי אחרי שכל השירים שלך יהיו מסודרים ה IPOD יתן לך אפשרויות חדשות ומפתיעות למיונים ורשימות חכמות שבגלל זה הכאילו התעקשות של ה IPOD)מכיוון שאני מבין שכל המוסיקה שלך מסודרת בספריות בצורה נוכה ישנה תוכנה מעולה וחינמית שיכולה לעבור ב BATCH על כל הספריות שלך ולהשלים את התאגיות לפי הגדרות שתתן (למשל שם האומן הספריה העליונה - שם האלבום הספריה - מספר השיר החלק הראשון של שם הקובץ -שם השיר החלק השני וכו'... THE GODFATHER - הקישור למטה. אחרי שתשנה ב RATCH את הנתונים פשוט תוסיף את הקבצים ל ITUNES והכל יהיה מסודר.
 
למעלה