סיבוב חדש מתחיל ...
בקרנו היום באסף הרופא וביום ג' אנחנו מחזירים. היה לנו מקרה נחמד. ישבנו ציצ ואני בחוץ ומולנו ישבו זוג ומשהי נוספת. מייד ידענו שזה זוג נוסף עם פונדקאית. היה מאוד מוזר לראות את זה מהצד ומצד שני כל כך טבעי. עניין אותי מה חושבות הבנות שרואות אותנו יחד נכנסות לבדיקת דם ואח"כ לרופא, ופתאום אני מסתכלת על השלישיה וחושבת , מה הקשר בינהם? אז מאחר ואני בעניין ידעתי שזה הליך פונדקאות ובכ"ז היה קצת מוזר. אח"כ כשהם זיהו את ד"ר רזיאל כבר הבנתי שזה לא רק פונדקאות אלא גם שידוך של חיבוק. כשיצאנו מבדיקת הדם הן נכנסו אחרינו והפונדי שאלה את המיועדת, גם הן פונדקאות? וזו היתה ההוכחה החותכת. קטע מוזר לא? פתאום קלטתי יותר מתמיד שאנחנו לא לבד והפונדקאות זה כבר הליך מאוד נפוץ.
בקרנו היום באסף הרופא וביום ג' אנחנו מחזירים. היה לנו מקרה נחמד. ישבנו ציצ ואני בחוץ ומולנו ישבו זוג ומשהי נוספת. מייד ידענו שזה זוג נוסף עם פונדקאית. היה מאוד מוזר לראות את זה מהצד ומצד שני כל כך טבעי. עניין אותי מה חושבות הבנות שרואות אותנו יחד נכנסות לבדיקת דם ואח"כ לרופא, ופתאום אני מסתכלת על השלישיה וחושבת , מה הקשר בינהם? אז מאחר ואני בעניין ידעתי שזה הליך פונדקאות ובכ"ז היה קצת מוזר. אח"כ כשהם זיהו את ד"ר רזיאל כבר הבנתי שזה לא רק פונדקאות אלא גם שידוך של חיבוק. כשיצאנו מבדיקת הדם הן נכנסו אחרינו והפונדי שאלה את המיועדת, גם הן פונדקאות? וזו היתה ההוכחה החותכת. קטע מוזר לא? פתאום קלטתי יותר מתמיד שאנחנו לא לבד והפונדקאות זה כבר הליך מאוד נפוץ.