מצטער לומר לך, אבל זה נראה
כמו שרבוט חסר ייחוד של אפקט הגראדיאנט. מה גם שהורוד על ורוד לא עובד לך טוב, ורואים שעבדת בלי שום קונספט. כמובן, אני לא ארסק לך את האגו סתם ככה בלי עצה: 1)תשני פונט, צבע פונט, גודל פונט. 2) בכרזה ("קרזה") רואים שממש ביקשת למשוך את העין. תעבוד/י עם צבעים שיותר הולכים אחד עם השני. גם אדום וצהוב הולך לא רע, למרות שהם צבעים שצועקים לצומי. 3)למה הכל סגול? קצת גיוון לא הרג אף אחד. טוב, אולי קצת, אבל לא יותר מדי. 4)אם את\ה באמת רוצה לשים דגש על אפקטים, תחפשי דברים יותר גדולים מגראדיאנט. פילטרים למיניהם עושים את העבודה פשוטה ומהירה, ליקוויפי יכול לעבוד לך בחלק גדול מהמקרים.